Wie ook ivf/icsi okt/nov 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ZoWelkom84, 4 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Kimmy, wij zitten in tilburg en eind van de maand gesprek dus ben benieuwd wat ze ervan gaan zeggen. Tuurlijk ga ik me hier hard voor maken, maar voor nu doet alles pijn..

Zowelkom, ja ik ga donderdag voor mijn TSH en ik wil zeker onder die 2 uit gaan komen, maar dat gaat me wel lukken. Ik weet alleen niet hoe snel dat gaat.. dit was onze 2e behandeling.

Mandy, gefeliciteerd meid! Ow wat fijn dat ze helemaal goed gekeurd is. Pff toch altijd spannend en dat gebakje is zeker verdiend hihi..
    Naar het buitenland wil mijn vriend niet en ik vind het ook best wel een gedoe. Als ik zie hoe vaak ik nu al op en neer moet rijden, ik krijg dat allemaal nooit gepland met mijn dochter

2. MandyJ

MandyJ Actief lid

12 jan 2015
    313
    50
    28
    Dat snap ik jennifer, het is wel zo dat je de echo's in het ziekenhuis kunt doen bij jou in de buurt dus alleen voor gesprek, punctie en terugplaatsing hoef je er te komen.

Veel sterkte!!

3. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Mandy, maar ik dacht dat de zkh-en hier meestal niet zo blij zijn als je overstapt, gaan ze dan wel die echo's doen?

4. MandyJ

MandyJ Actief lid

12 jan 2015
    313
    50
    28
    Jahoor.
    Het lijkt mij dat je arts ook wil dat je zwanger gaat worden.
    Ons ziekenhuis werkte heel goed mee, vonden het juist super dat ik de stap had gemaakt om verder te gaan.
    Je belt dan zelf de uitslagen door van de follikelmetingen enz.
    Ze weten heus wel dat ze daar meer kunnen.

Hier wat minder nieuws; vandaag te horen gekregen dat mijn oma, met wie ik een super goede band heb, een grootte hersentumor heeft en waarschijnlijk zit het ook al in haar bloed.
    Dit betekend dat ze onze kleine niet mee zal maken.
    Zo verdrietig, het word haar eerste kleinkind.
    Ben er echt kapot van!

5. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Pff wat heftig MandyJ ... Sterkte!

6. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Mandy: jeetje wat een ontzettend verdrietig nieuws! Heel veel sterkte de komende periode! En dat na het goede nieuws van gisteren dat jullie kleine meid helemaal goed gekeurd is, dat moet dan ook dubbel voelen zeg...

@ Zowelkom: wat leuk een jongen! Straks twee kleine mannetjes (ik zie bij mijn zus dat die twee, die ook redelijk kort op elkaar zitten, twee handen op één buik zijn)...

@ Jennifer: wat raar dat ze er twee in één rietje hebben gedaan. Ik hoor dit vaker en ben elke keer weer verbaasd! En dat ze er dan één vernietigen als ze beide goed ontdooien, is helemaal bizar! Ik kan me voorstellen dat jullie (op z'n zachts gezegd) niet blij zijn, zeker na een teleurstellende negatieve test en inderdaad toch ook wel weinig cryo's als je zoveel eicellen hebt. Sterkte meid!

@ Kimm: dat schiet dan niet echt op... hopelijk dat ze gewoon wat meer tijd nodig hebben en dat je bij de volgende fm een mooi aantal follikels van een goed formaat hebt! Ik duim voor je!

@ Laura: lekker genieten op Texel!

7. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Mijn ziekenhuis werkte niet mee toen. Moest elke keer 2 uur rijden.

Wat vervelend mandy wens je heel veel sterkte komende tijd!!!

8. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    @Mandy pff dat is ook geen leuk nieuws, heel veel sterkte komende tijd 😙

9. MandyJ

MandyJ Actief lid

12 jan 2015
    313
    50
    28
    Dankjewel lieve meiden. 😘😘

Wat lastig Kinmy dat ze niet mee werkte!!

10. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Mandy, jeetje wat een verschrikkelijk nieuws. Is het echt zeker dat ze het niet zal halen? Pff sterkte meid!

Jolanda, dank je! Hoe gaat het met jou? Wanneer mag je weer starten?

Kimmy, ja daar ben ik dus ook bang voor. Pff ik weet niet waar ik de tijd en energie vandaan moet halen..

11. MandyJ

MandyJ Actief lid

12 jan 2015
    313
    50
    28
    Jennifer; nee ze heeft longkanker gehad en weegt nog maar 47 kilo en haar gezondheid is heel slecht.
    Ze kunnen helaas niks meer voor haar betekenen, behandelen is geen optie.
    Gelukkig denkt ze niet heel veel na omdat de tumor al een gedeelte van haar hersenen inneemt waardoor ze niet helder meer na kan denken
    Ze is wel bij gelukkig maar piekert niet veel ondat ze het snel weer kwijt is.

Morgen ga ik haar de 20 weken echo laten zien.
    Ze wil het zo graag mee maken en heeft het hele traject van 3 jaar MMM met al het verdriet mee gemaakt en meegeleefd.

12. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Snap ik hoor Jennifer, ik heb toen 4 weken vrij genomen, moest soms om 5.00 vertrekken omdat ik dan om 8.00 moest bloed prikken en fm. En stond 9 van de 10 keer vast in de file of in België die fijne weg omleidingen...

Maar het was het gelukkig allemaal waard! Maar die 2 keer ervoor ook niet hoor, oh wat voel je je dan verschrikkelijk. Maar had zoiets van kom op laatste poging even doorbijten nog, hoe bang ik ook was.

13. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Mandy, jeetje wat erg! Veel sterkte, maar blijf wel genieten van je meisje!

Kimmy, ik weet niet of ik wel zo'n doorzetter kan zijn. Ik ben nu al zoo moe! Naar welk zkh was je gegaan? Want dat vind ik ook moeilijk te besluiten dan, ik heb zelfs in Spanje gekeken daar geven ze zwangerschap garantie..

14. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ja snap het en je hebt natuurlijk al een mooi meisje. Niet dat het dan minder erg maakt maar ik denk dat het wel meer gerust stelt.

Mijn eerste behandeling was in UZ Gent en mijn laatste twee in AZ Sintjan Brugge.

Je moet doen wat goed voeld!

15. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Mandy wat heftig zeg. Heel erg herkenbaar aangezien ik ook alles met mn oma deel en zij ook nog geen achterkleinkinderen heeft. Sterkte😘

16. MandyJ

MandyJ Actief lid

12 jan 2015
    313
    50
    28
    Lieve meiden, bedankt!!😘
    Ik geniet zeker van mijn kleintje en ze zei vandaag; wel goed voor je kleine meisje zorgen hoor!
    En ik blijf genieten hoor, daar is het veelste mooi voor!!

17. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Hey dames, hoe gaat het met jullie?

18. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Had vanmorgen een echo en nu was er wel wat gegroeid alleen alles zat nog rond de 0.5 cm en 1 of 2 waren iets groter.
    Dus we moeten nog vrolijk doorgaan haha!
    Ze wilde het wel iets ophogen van 50eh na 67.5eh maar twijfel een beetje omdat er wel weer veel follikels zitten en ze groeien bijna allemaal.
    Heb dinsdag weer een echo.

19. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Pff wat kak Kimm17...Hoop voor je dat je nu gewoon eindelijk eens doorkan..Het is gewoon alsof je nu niet eens een "eerlijke" kans krijgt!

20. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ik zou ook ophogen hoor naar 67.5 en dinsdag terug helemaal top! Lekker kort erop, scherp toezicht! Ik vind dit zo gek nog niet hoor, eerlijk gezegd

Deel Deze Pagina