Wie ook ivf/icsi okt/nov 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ZoWelkom84, 4 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    @Laura mn geduld word aardig op de proef gesteld zo haha :p!

@zowelkom ja ik twijfel zo erg omdat het al 2x teveel is geweest dus word daar een beetje onzeker van en omdat t ziekenhuis ook twijfelt word t het niet beter op.
    Maar idd over 4 dagen weer echo is wel ideaal

2. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    #1882 Lalalaura, 5 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2017
    Haha even een mini frustratie delen hoor.. Het is echt maar een "klein" ding maar moet het even kwijt. Toen we met het hele traject begonnen waren we natuurlijk heel hoopvol dat alles vrij vlot zou gaan, aangezien we dachten dat er geen medische beperking was, we misten "alleen een man" haha.. Dus... Wij kochten alvast een andere (grote) auto, voor hond EN kinderwagen. Nu is ze eindelijk zwanger - en je raadt het al - hoe ironisch- auto stuk ... pff..... hahahaha

3. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Snap je wel hoor, zelf denk ik dat dit tikje even nodig is om echt even te groeien. Als je dinsdag dut moet blijven spuiten zorg dan wel vrijdag volgende echo, misschien donderdag wel.. er kort op zitten dan kan he tijdig schakelen naar minder eenheden, dus weer 50eh..
    Ben heel benieuwd!

Lalalaura, heeeeeeeeel herkenbaar 🙈😅

4. Woman25

Woman25 Actief lid

11 jun 2016
    216
    3
    18
    Laura, heel herkenbaar... 2,5 jaar geleden een gezinsauto gekocht... hopelijk wordt ie ooit ook nog opgevuld bij ons...
    Maar balen zeg dat ie stuk is! Net nu je m straks nodig gaat hebben!!

5. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Kimm wat heb je gedaan? 50 doorspuiten of toch 67,5? Morgen weer echo?
    Woman hoe is t met jou? Kun je alweer bijna beginnen?

6. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ik zag op die gonal-f pen dat na 50eh, 62.5eh kwam dus heb dat toch maar wel geprikt.
    Ze hebben hun woord gegeven dat een punctie door zal gaan ongeacht wat er gegroeid was dus het zal hopelijk allemaal wel goed zijn 😜
    Morgen weer een echo en vraag dan voor donderdag of vrijdag weer een echo.
    Het word nog spannend haha!

7. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ah oke. Nou idd je maakt het weer spannend. Ben ook erg benieuwd😉

8. xddd

xddd Actief lid

8 sep 2016
    125
    12
    18
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Kimm: Spannend de echo morgen, benieuwd wat er te zien is :)

Wij hebben vandaag de echo in het zkh gehad, een kloppend hartje gezien! Erg blij hiermee! We mogen vanaf nu ook over naar een verloskundigenpraktijk en hoeven niet meer terug naar het zkh. Dat is wel een vreemd idee. Morgen zijn we 8 weken zwanger.
    Mijn ene eierstok is nog steeds te groot door de overstimulatie en zorgt ook nog voor buikpijnen soms, maar dit moet vanzelf verdwijnen aldus de arts. Bij meer pijn contact opnemen.

Succes voor alle dames die nu in traject zijn!

9. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wauw wat goed Xddd! Gefeliciteerd!

@ Laura: das inderdaad balen! Wij hebben de koop van mijn huidige auto (een grotere gezinsauto) lange tijd uitgesteld, maar mijn kleine autootje was op een gegeven moment echt aan vervanging toe... hopelijk over een tijdje toch ook niet voor niks met een grote auto rijden...

@ Kimm: succes morgen bij de echo. Ik duim dat er nu een mooi aantal follikels van een goed formaat te zien zijn! En zeker vragen om een nieuwe fm voor donderdag...

Hier even een baalmoment: we willen graag volgende week starten, dus wil ik zorgen dat ik vrijdag de medicatie binnenkrijg. Nu hebben we eigenlijk eerst toestemming nodig van de zorgverzekering. Vorige week alles gemaild en direct een leesbevestiging gehad. Ik net gebeld om te vragen hoe lang het gaat duren voor we toestemming hebben, zodat ik contact op kan nemen met de apotheek van Nij Geertgen, blijken ze onze aanvraag pas vandaag in behandeling te hebben genomen en duurt het 10 werkdagen. Dus ik ben behoorlijk stellig geweest aan de telefoon, hopelijk gaat dat helpen om de toestemming eerder te krijgen. Ik word hier morgen over teruggebeld... wat een gedoe, blegh!

10. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Leuk xddd! Voel je je verder goed?

Misschien heb je geluk Jolanda, bij mij was het ook een beetje zo maar had hem toen binnen 3 dagen toch binnen. Weet niet hoe je verzekerd bent? Maar ik keek toen op "Mijn CZ" bij inkomende berichten en daar stond de akkoordverklaring al klaar, kan je zo uitprinten. En kregen hem 2 dagen later pas inde brievenbus, voor ons precies op tijd toen haha. Heel veel succes iig!

11. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Wauw Xddd , gefeliciteerd 🍀🍼

12. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Wauww Xddd gefeliciteerd !! Wat leuk 😊

@Jolanda ahh dat is wel vervelend vooral als je nu wilt beginnen. Hopelijk reageren ze snel en kun je gaan beginnen !

Bij mij waren ze iets wat gegroeid maar nog niet goed genoeg. Dus vrijdag weer een echo en als ze dan weer zo minimaal gegroeid zijn word het nog wat opgehoogd.
    De grootste zijn nu ongeveer 0,6/0,7 cm.

Kan het trouwens kwaad als het allemaal wat langer duurt? Of maakt dat niet zoveel uit?

13. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Kimm: jammer dat het niet goed door wil groeien. Volgens mij maakt het niet uit dat dit langzaam gaat, omdat je eigen cyclus plat ligt. Heb je dit ook al gevraagd in het ziekenhuis.

Ik heb vanochtend al contact gehad met de apotheek van Nij Geertgen om toch maar vast de medicatie te bestellen. We hadden zoiets van we willen toch echt gaan starten en we laten ons niet tegenhouden door gedoe rondom de zorgverzekering. Dat betekent dat we de medicatie moeten voorschieten, een rekening van €1581,- :$
    Vanmiddag ben ik teruggebeld door de zorgverzekering dat mijn toestemming binnen is! Dus dat is super fijn en er wat extra achteraan zitten heeft dus wel geholpen. :D Als het goed is, krijg ik dit ook nog bevestigd via de mail, maar heb vandaag nog geen mail van hen ontvangen en kan het ook nog niet terugvinden op mijn UMC... Ik hoop dat dit één dezer dagen wel binnen is, anders er maar weer achteraan bellen.

14. MandyJ

MandyJ Actief lid

12 jan 2015
    313
    50
    28
    Xddd wat super! Gefeliciteerd!

Kimm; jammer dat het wat langer duurt maar hopelijk komt het deze maand echt goed. Het maakt niet uit volgens mij dat het wat langzamer gaat voor de kwaliteit.
    Ik duim voor je!

Jolanda; wat fijn dat je toestemming hebt!
    Zo fijn dat je nu een nieuwe start kunt gaan maken.
    Zet m op!!

Hier precies op de helft van de zwangerschap, de hele medische malle molen lijkt al zover weg, maar ik besef me iedere dag nog dat het zo bijzonder is dat het gelukt is.
    Ik hoop zo dat het bij jullie ook allemaal gaat lukken!!!

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Hoi meiden!
    Hoe gaat het met iedereen? Ben al even niet meer geweest, zijn druk geweest met verbouwing en voorbereidingen dus kunnen nu langzaam starten met de kamers.

Jolandadijk. Spannend allemaal! Wat heerlijk dat je op tijd toestemming heb gekregen!! Nu lekker bijna starten eindelijk!

Kimm. Balen dat het niet opschiet voor je maar hopelijk wel een punctie binnenkort!!

Lalalaura zal je altijd zien he met die rotauto's is het wel gewoon te repareren?

Xddd wat super zeg gefeliciteerd met je mooie echo!!

Mandyj wat gaat het hard zeg! Maar wel heerlijk genieten van alle schopjes die misschien al te voelen zijn?

Vorige week de 20 weken echo gehad alles gaat gelukkig goed, behalve dat de placenta laag ligt dus hopen dat die de komende tijd omhoog gaat (dat gebeurt in de meeste gevallen wel) gaat dat niet word het een keizersnee dus dat zou ik wel wat minder vinden.

16. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Leuk ikkuh1985. Kan je lekker beetje gaan voorbereiden. Dat vind ik het leukste van alles (op de schopjes na dan 🤗)

Hier alweer op 26 weken, een flinke toeter en voel de babies nu elke dag, het is 1 groot circus in mijn dikke buik, erg bijzonder. Huisje is bijna babyklaar. Alleen de kinderwagen nog, die word over 4 weken geleverd. Het gaat allemaal zo snel, en maar goed ook aan de ene kant want mijn lichaam begint het te merken.

Oja, en onze auto is gisteren ook kapot gegaan!!! Ik heb een kleintje voor mezelf maar daar gaan we het niet mee redden denk ik. Hij staat nu bij de garage dus ben benieuwd!
    Hoe gaat het met jullie allemaal?

17. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Hier sinds gister op t wachtbankje....🍀

18. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Spannend Babs...

En helaas, het is niet te repareren omdat de garage het probleem niet kan vinden. Iets maakt er een elektrische storing waardoor alles flipt, maar bij de drie dagen dat de garage hem had reed ie perfect.
    We hebben vandaag gekeken voor een andere...

Ook de box opgehaald! Die ga ik zo in elkaar zetten ... leuk!

19. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Allemaal pech met autos zeg wat ik zo lees! Ze hebben bij onze auto 2x een deuk er in gereden zonder iets te laten weten, ene links voor en ene rechts voor...

Had vanmorgen een echo en er waren gelukkig nu wat uitschieters te zien!
    Moest nu 75eh gaan prikken en heb dinsdag weer een echo. Het schiet eindelijk een beetje op nu ;P

20. xddd

xddd Actief lid

8 sep 2016
    125
    12
    18
    Vrouw
    Noord-Brabant

Wat fijn om te horen dat er wat uitschieters zijn!! 🍀🍀

Deel Deze Pagina