Wie ook ivf/icsi okt/nov 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ZoWelkom84, 4 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Dit is gewoon k*t!!! Het gaat bij jou ook echt steeds mis zeg, niet normaal. Hoeveel kan een mens hebben?

2. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Vorige keren hadden we 2 blasto's terug gekregen. 1 x verse poging. 1x cryo met progynova en utro.
    Nu scratching gehad, uitslag nk cellen nog niet binnen.
    En heb ascal (aspirine), progynova en utro.
    3x tp 3x zwanger en 3x rond / vlak na NOD alweer mis.. testen lopen vlak voor nod eigenlijk al niet meer op...

3. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ja idd zowelkom... waarom he?? Denk altijd maar er zijn mensen die t nog erger hebben.. lijkt me veel erger als je een kloppend hartje hebt gezien.. al heeft ieder zn ding en is alles kut op dat moment...
    Ben ik dan echt de enige die dit heeft?? 🤔

4. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ik had dat voor mijn eerste zoontje, constant positieve testen, soms dagen na NOD nog steeds en ineens ging het toch mis..
    Wij zeiden steeds tegen elkaar, eerst zien dan geloven (echo dus).. en vaak haalde we de echo niet eens..
    Ieders verhaal is erg, deze klappen keer op keer moeten opvangen is ook zwaar klote, mag niet onderschat worden!!

Die NK cellen vind ik echt lang duren (te lang!)..

Heb jij suprefact ook gebruikt tijdens verse tp? Ik hoop stiekem gewoon dat er wat met je NK cellen aan de hand is want dan kan je daar weer mee verder.. anders blijft het zoeken waar het probleem dan ligt..
    je zou eventueel in Gent pgs kunnen laten uitvoeren maar dat is voor nu nog niet aan de orde, eerst die NK cellen maar eens

5. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Precies.. drC baalt ook dat t ineens zo lang duurt!
    Pgs.. zou kunnen idd maar waarom hebben we bijna 100% score qua bevruchtingen nu? Dan zou je toch eerder denkendat veel embryo's dag 5 niet halen, of heb ik dat mis?
    Suprefact heb ik alleen met de verse tp gehad idd.
    Bij jou alleen te lage nk cellen gevonden of nog meer?

6. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Nee denk niet dat het zo werkt dat pgs. Het kan zijn dat naarmate ze verder ontwikkelen er toch een dna fout oid aan de hand is en je daardoor dus altijd slechte embryo's maakt..
    Maar denk daar nog even niet aan. Zelf denk ik, er is niet voor niets een chromosomenonderzoek dus wat heeft pgs dan voor extra waarde.. maar dat komt omdat ik geen goede ervaring had met gent.. vele vrouwen wel (gelukkig).
    Ik kreeg suprefact, granocyten en bloedverdunners en ik vergeet nog iets maar schiet mij even niet te binnen, sorry! Kan het nog wel even nakijken

7. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oke suprefact ook bij cryo? Ik alleen bij de verse tp...

8. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ah shit zeg babs echt balen weer :(!

9. MandyJ

MandyJ Actief lid

12 jan 2015
    313
    50
    28
    Jeetje Babs, wat een vreselijke tegenslag weer!!

10. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Helaas van zaterdag hcg 13 naar vandaag hcg 6. Zelfde als de afgelopen 2 keer dus.. nk cellen uitslag maar afwachten...

11. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Jeetje dat meen je niet?! Ik kan mij niet voorstellen dat daar niks uitkomt!!
    Wanneer verwacht je hem? Aangezien ze er al 5w over doen

12. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ik hoop deze week. iemand van het DD forum had t ook na 6 weken... gaan het zien...

13. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Pff...wat ontzettend klote gewoon....

14. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Babs: wat ontzettend verdrietig dat het weer net niet goed gegaan is... hopelijk komt de uitslag van de NK cellen nu gauw en geeft dit duidelijkheid...

@ Kimm: hoe is het bij jou? Nog een fm gehad? En weet je al wanneer de punctie is?

Hier weer thuis uit Düsseldorf. Baarmoederslijmvlies zag er al mooi uit, 10.6 mm dik. Links waren 6 follikels te zien tussen de 10 en 15 mm. Rechts 3 grote van 13/14 mm en 3 kleintjes. We zijn echt super blij (hadden bij de 3 pogingen in NL 6, 5 en 5 follikels). Vrijdag fm 2 en waarschijnlijk maandag de punctie...

15. MandyJ

MandyJ Actief lid

12 jan 2015
    313
    50
    28
    Wat ontzettend balen weer Babs, en dat is nog zacht uitgedrukt!

Jolanda voor jou weer heel fijn nieuws!! Hopen op een mooie punctie!

16. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Mijn "korte traject" Is een lang traject geworden :p
    Had vanmorgen een echo en 1 follikel was al 2 cm en de rest zat er nog wat onder. Dus nu wilde ze mij pas vrijdag terug laten komen en dan kijken of we een punctie kunne plannen.
    Alleen ik heb zo een domme vrouw die de echo's maakt. Elke keer moet ik met haar in discussie gaan dat mijn spuiten niet op voorraad liggen in de apotheek en zij beweerd steeds van wel.
    Dus vandaag was de 3de keer dat ik zonder zat en morgen maar moest terug komen om de rest op te halen .
    Dus toen heb ik ff boos opgebeld naar de arts en ineens moest ik morgen terug komen voor een echo. Want het was toch wel al aan de grote kant en vrijdag zou dan toch te laat zijn. En te lang cetrotide spuiten was ook niet goed ofzo iets had iets met mn cyclus te maken.
    Dus hopelijk toch nog deze week een punctie, als alles goed gaat 😜
    Na een maand spuiten zou het wel fijn zijn;)

@Jolanda ooh wat fijn dat het zo goed gaat bij jullie!! Klinkt ook een stuk hoop voller, dat het maar snel mag lukken :)!

17. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

9 aug 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Kimm dat is echt niet leuk! Ik zou er ook echt gefrustreerd van raken en eigenlijk kan dat gewoon niet. Hopelijk snel punctie! Wanneer weet je dat?

Jolanda wat fijn, hoop voor jou ook een goeie oogst (wss) maandag!!!

Babs enorm balen joh, die weken dat je weer moet afwachten zijn ook slopend. Zet hem nog effe op!!! Gaat het een beetje met je?

Hier gaat het bagger, heb zware bekkeninstabiliteit, kan amper lopen... Moet mezelf er echt doorheen slepen, letterlijk en figuurlijk.

18. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Kimm, pff wat een gedoe is t toch ook allemaal!! Gelukkig mag je toch eerder komen...
    Kimmy ja t gaat wel. T begint haast te wennen😩
    Wat balen zeg van je bekken. Wat een pijn zul je hebben😔

19. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Super veel sterkte voor jullie 😘

20. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Eindelijk eens goed nieuws 😁
    Zaterdag een punctie!!!
    Vanavond al pregnyl spuiten. En dan hopen dat er nog wat follikels iets gaan mee groeien.
    Maar er zaten al sowieso 4 a 5 grote die goed waren voor de punctie.
    Niet heel veel maar beter iets dan niets 😊

Deel Deze Pagina