hallo iedereen, ik vermoedde dat ik zwanger was, maar was vrijdag 2 dagen overtijd en had een test gehaald, die was negatief....nu is het maandag en ben ik al 5 dagen overtijd en nog steeds geen teken van ongesteldheid.... en ik voel mij ook niet zwanger, ik ga wel vandaag weer testen.... mjn cyclus is sinds de laatste 3 maanden ongeveer 35 a 36 dagen....dus ging ik er ook van uit dat ik na 35 dagen werd, maar dat is dus niet het geval.... wat mijn oorzaken kunnen zijn (waarom ik denk dat er geen eisprong was) - veel stresss genomen, omdat ik dacht dat ik zwanger was, sinds ik had gevreeen (op 26 oktober, wel veilig met condoom, behalve 10sec halve topje erin zonder condoom) ongeveer 4 dagen voor mijn eisprong - ben sinds 2 maanden gestart met fitness, vorige maand was ik wel op tijd ongi geworden (35 dagen cyclus) nu is mijnn vraag (als er gern eisprong is geweest) wanneer word ik weer vruchtbaar? ik ben niet bezig met zwanger worden, maar ben wel bezorgd waaromn mijn menstruatie uitblijft:s
en trouwens ik had wel 2weken geleden menstruatiepijn, dus 1week voor dat ik nnormAal ongi zou moeten worden, maar ik had niks anders dan vocht/ witte afscheiding en had ik ook daarvoor (6 nov) 3 dagen achterelkaar bruin slijmachtige afscheiding, maar dat was maar eenmalig in de dag (heeel klein beetje)
Beste azs, Geen idee wanneer je weer vruchtbaar bent. Je zult gewoon moeten afwachten totdat je weer ongesteld wordt. Je kan idd een maandje overslaan, oa door stress.