Hallo allemaal, Wij zijn deze maand voor de eerste keer begonnen met de iui behandelingen en daarbij gebruiken wij Gonal F. Maar helaas is er op internet weinig te vinden over deze 2 dingen samen. Graag zou ik meer ervaringen van jullie horen. Zowel negatieve maar natuurlijk ook positieve verhalen!
Hoi Irisje, Ik ben bekend met Gonal F. Heb nu 4 cycli gehad in combi met IUI. 1 keer helaas overstimulatie gehad. Ik was toen in de cyclus al begonnen met een hogere dosis (112,5) Verder heb ik geloof ik weinig tot geen bijwerkingen. Ik had wel een enorme angst voor naalden, maar dat is nu wel echt weg Als deze IUI niet is gelukt, ga ik door met Menopur. Ergens wel jammer, want het gebruik van Gonal is erg makkelijk. Die nieuwe pennen zijn ook heel handig en makkelijk te doseren. Een prikpen is sowieso makkelijk. Uit eten is geen probleem; gewoon mee in je handtas! Wanneer start je? Wil je nog meer weten?
Bedankt voor je reactie. Ik ben nu al 10 dagen bezig met gonal f en idd het is erg makkelijk in gebruik. Ik heb helaas nog weleens de neiging om het bijna te vergeten. Maar gelukkig kom ik er dan nog net op tijd achter. Op welke tijd gebruik jij het? En hoeveel schommelt het weleens bij jou? Ik doe het meestal tussen half 9 en 9 uur 's avonds, maakt dat half uur iets uit? Ik merk dat ik wel wat meer opvliegend ben en meer last van buikpijn heb. Heb jij dat ook? Ik ben begonnen met 75 IE. Dit gaat eigenlijk goed. Hoeveel eh heb jij nu? Weet jij mischien hoeveel procent kans je hebt met gonal f dat het lukt? Nou dat zijn vast wel weer genoeg vragen voor 1 keer. Fijne avond. groetjes irisje