Misselijk door pregnyl?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by danip, Jun 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danip

danip Niet meer actief

Gisteren heb ik (voor het eerst) pregnyl 5000 gezet, en ik ben vanaf eind van de middag al zo ontzettend misselijk. Ik heb mijn eten laten staan, want na 1 hap ging ik al bijna over mijn nek. Kan dit door de pregnyl komen? Hebben meer van jullie daar last van?

2. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Danip@ Het zou idd van de hormonen komen .
    Ik had dat ook wel maar niet van de pregnyl.
    Tijdens mijn ongi was ik ook 1 keer misselijk.
    Mis ook spanning hoe het gaat lopen meis dat is ook een optie.
    Verder zal ik het niet weten , als je weer heen moet zou ik het wel aan geven hoor.

3. danip

danip Niet meer actief

Bedankt voor je reactie. Ik kan op dit moment alleen maar plat liggen, en zo misselijk als ik nu ben, ben ik lang niet geweest. Maar inderdaad misschien ben ik toch onbewust wel heel zenuwachtig. Vind het in ieder geval wel heel vreemd. Kan er in de bijsluiter ook niks over vinden.

4. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Idd staat niets over in of dat een bijwerking kan zijn.
    Heb nog even voor je gekeken.
    kan alleen nog maar zeggen doe kalm aan en geef het aan in het ziekenhuis.
    Knuf

5. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Het kan hoor meis... Pregnyl is natuurlijk HcG dus erg vreemd is het niet dat je symptomen krijgt.

Probeer goed te blijven drinken, wat naar dat je er zoveel last van hebt.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik werd ook altijd erg weeig, soms misselijk, van Pregnyl.
    Vond het altijd heel vervelend, omdat ik dan ook altijd in de wachtweken zat.
    Ik hoop dat het gauw minder wordt.

Ow, ik spoot wel 10.000IE

7. danip

danip Niet meer actief

Nou het gaat nu wel weer goed. Ik reageerde ook al heftig op clomid, dus misschien ben ik wel heel gevoelig voor hormoonschommelingen. Ik zal het morgen even vragen aan de gyn. En misschien heeft het er ook wel helemaal niks mee te maken gehad, misschien heb ik wel iets verkeerd gegeten. Maar ik dacht dat er misschien meer waren die dit hadden. En dat is dus op zich ook wel zo.

Krijg nu wel een beetje de bibbers voor morgen, vind het best spannend! Zal ook wel meespelen ;)

8. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Gelukkig voel je, je al weer wat beter.

Heel veel succes morgen!!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Fijn dat je je wat beter voelt!
    Ja, het is ook allemaal heel spannend en nieuw natuurlijk.
    Succes meid!

10. danip

danip Niet meer actief

Dank jullie Hendrika en Elmo! Ga zo lekker slapen (hoop ik) en dan morgen vroeg op om nog even te douchen, en manlief moet nog wat andere gezellige dingen doen :cool: Maar we zijn optimistisch, en vol gezonde spanning!

11. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Ik was ook heel misselijk van de Pregnyl, dit hield een dag flink aan en daarna werd het minder.
    Hopelijk is het bij jou morgen ook al een stuk minder!
    Succes met de inseminatie meis!

12. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,132
    0
    36
    Hier ook misselijk van de Pregnyl hoor! Moest de dag erna ook bijna overgeven op mijn werk (had alvast de prullenbak gepakt :)). Maar ging net goed doordat ik iets kleins at. Het is toch een zwangerschapshormoon, waar je in 1 keer een heleboel van binnen krijgt, dus helemaal niet gek. Ik ben nu ook nog steeds (6 dagen later), een beetje weeiig, en minder trek, maar heel goed te doen. Na een dag of tien zal het waarschijnlijk uit je systeem zijn, en hopelijk word je dan opnieuw weer misselijk van je eigen HCG ;).
    Succes vandaag en duimen dat het grote wonder zich voltrekt!

13. danip

danip Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties! Het komt dus wel door de pregnyl. Ik heb gelukkig nu nergens meer last van, maar als ik het weer krijg weet ik waar het door komt. En bedankt ook voor de succeswensen. We zijn net terug, en het was zo gepiept. :D Er liep wel meteen (vrij veel) terug, dat is normaal toch? Nou ja nu maar hopen dat ze elkaar vinden deze keer, en het allemaal goed gaat.

@ Duimelot: Jij ook succes! Zie dat je een tp hebt gehad! Nog net weer wat spannender natuurlijk. Hoop ook voor jou dat het raak is!

@ Doortje: Ik zie dat je een goede echo hebt gehad :D Aaah ben helemaal blij voor je! Ben je er nu wat geruster op?

14. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Succes meis duim

15. danip

danip Niet meer actief

Dankje Marnat! Wat ben jij ontzettend lief altijd! Zelfs in jullie situatie leef je nog zo mee met anderen. Een hele dikke knuffel voor jou!

Share This Page