hallo dames ik ben echt verkouden aan het worden heb zo last van hoofdpijn, pijn aan me ogen, achter mijn oren zijn me klieren opgezet. wil alleen maar slapen, heeft iemand hier ook last van... en kan het meschien kwaat
Sorry heb er geen last van,maar kan geen kwaad..tenzij je hoge koorts krijgt,dus dat moet je wel even in de gaten houden
hoi, Wat vervelend zeg. Veel beterschap in ieder geval. Ziek zijn kan opzich geen kwaad hoor. Je moet wel zorgen dat je genoeg blijft drinken. Wanneer je moet overgeven of aan de diaree bent, even contact opnemen met je huisarts. (hij / zij zal je ook vertellen dat je genoeg moet drinken! ) Veel beterschap en laat je lekker verwennen!
Hier ook een kleine viriusje .. Verkouden .. Ik blijf aan het niezen... Zere ogen en wil idd ook alleen maar slapen ... Volgens mij kan t geen kwaad hoor.... Gewoon lekker even uitrusten..
Heb in het begin van mijn zwangerschap een paar dagen met koorts en diaree en overgeven thuis gezeten. Idd als je genoeg drinkt en het niet te lang aanhoud moet 't geen kwaad kunnen. Tenzij je natuurlijk al ondergewocht hebt, dan moet je goed op je reserves letten als je niet eet.
gelukkig voel ik me wel weer iets beter en ik denk al meschien waardoor het kwam achter mijn kies dat tandvlees doet zoooooooooooooooooooo pijn kan niet eens meer eten meschien komt mijn verstand kies door ofzo echt erg