Wie ook jaarcontract op de tocht ivm bezuinigingen?

Discussion in 'De lounge' started by Sukke, Nov 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Zoals de titel luidt!

Mijn contract loopt in mei af en ik heb sterk het gevoel dat ik geen nieuwe krijg. Krijg van TL telkens te horen dat hij er niks over kan zeggen. Vandaag zei hij, als is nou eind van het jaar af liep dan moest je er zeker uit. Over 6 mnd kan er veel veranderd zijn!:x

Daar heb ik toch helemaal niks aan. Helemaal niet met een huis in de verkoop en de wens om een snel een tweede kindje te mogen krijgen.

2. Marjolente

Marjolente Bekend lid

Jul 13, 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Zelf met een vast contract kan het snel afgelopen zijn, weet ik helaas uit eigen ervaring.
    Misschien anders zoeken naar iets anders waar je wel meer vastigheid hebt?

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mijn contract is in april niet verlengd.
    Zou toen ook een vast contract moeten krijgen.

1 groot nadeel was. Ik was toen net 20 weken zwanger :(

4. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Als het zover komt kan ik altijd bij mijn broer gaan werken. Ga ik wel een stuk minder verdienen maar kan ik vanuit daar rustig verder kijken. Zit in princiepe niet helemaal op een schop stoel dan.

5. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Ow nee! Nu al wel wat anders?

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee ik zit momenteel in de ziektewet. Maar ben wel al rustig aan het kijken naar wat anders.

7. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Ik denk dat je leidinggevende wel gelijk heeft. Meestal is het stress in het begin van het jaar en naar een paar maanden al weer wat rustiger. Je hebt meer kans omdat het afloopt in mei. Maar ja ik denk dat het echt afwachten is.

Share This Page