Meiden wat grappig dat we allemaal hetzelfde denken en voelen... Geniet soms ook wel van hormoon vrije weken, maar wordt er soms ook onrustig van, dan wil ik het liefst weer door. Je geduld wordt gewoon aardig op de proef gesteld, zeker als je in de MMM zit... Lief Ijsvogeltje...je moet gewoon helemaal doen waar je je goed bij voelt..leuk dat je mee blijft lezen, maar je hoeft niet de hele tijd te reageren hoor... Wat fijn dat je toch zo snel alweer door kan, idd. een mooi kerst cadeautje, en dan meteen na de wintervakantie...geniet er maar van...
Helemaal mee eens; dat heb ik ook! Eerste poging dan voelde t al als of ik begonnen was bij aanmelden, maar nu een paar pogingen later voelt t echte begin pas bij de Puregon!
Wie wat waar: Chessertje: ivf 2, Den Haag Bronovo Hypo: icsi 4, streekziekenhuis ism Radboud Nijmegen La femme Nikita: cryo TP van 2e IVF, Endokrinologikum Hamburg Lente67: ivf 3, Breda en Tilburg Snoes4rx: cryo TP van 1e IVF, UMC Utrecht Sonne: cryo TP van 1e ICSI, UMCG Susan79: cryo tp, VU Amsterdam Zoe1976: icsi 1, Leiden LUMC Hanied: icsi 4, Geertgen Elsendorp Manousch: ivf 1, AZM (Maastricht) Saskia1984: ICSI 1, CZE (eindhoven) liefprinsesje: IVF 1,Isala klinieken Zwolle Muppet80: ICSI 1, UMCG Groningen Wanneer: Chessertje: Eind januari starten Hypo: waarschijnlijk 29-12 start deca La femme Nikita: december starten Lente67: Eind januari starten Liefprinsesje:eind januari/begin februari. Snoes 4rx: waarschijnlijk half januari Sonne: half jan. medicatie, half feb. terugplaatsing Susan79: waarschijnlijk begin februari Zoe1976: Eind januari starten Hanied: 9 dec gestart Timon: eind december start pil, 6-1 deca, 20-1 gonal 225 eh Manousch: 2 februari start decapeptyl Saskia1984: 6 dec gestart met de deca Muppet80: 29 januari decapeptyl FM's: La femme Nikita: Echo om BMS te meten: 29 December Hanied: 23 dec startecho Saskia1984: 29 december FM Punctie: Hanied: 1e week januari 2011 Terugplaatsing: La femme Nikita: wk 1 Hanied: wk 1 Testen: Ik heb mezelf van de lijst gehaald. Hier in zo'n dal geraakt dat ik in de ziektewet zit en in januari een afspraak heb met maatschappelijk werk. ICSI 2 is uitgesteld. Eerst moet ik weer goed in mijn vel zitten. Alle meiden in deze maanden veel succes!
Timon, meis, wat naar om te horen. Ik wens je veel sterkte en hoop dat je snel weer uit het dal komt. Digitale knuf. Jolanda
O Timon, wat een naar berichtje meid Heel veel sterkte, rustig aan en denk goed aan jezelf! Jij bent nu even het belangrijkste. Ook van mij een dikke knuffel!
Timon, van mij ook een knuffel! Goed en dapper dat je icsi 2 hebt uitgesteld, je moet het toch ook allemaal aankunnen. Hopelijk lukt het je om snel weer uit je dal te klimmen.
Timon lieverd...ik wens je heel veel sterkte en ik vind het een ontzettend dapper besluit van je. Ik hoop dat je je snel weer goed in je vel voelt. *dikke knuffel* Timon en alle anderen: ik wens jullie een hele fijne kerst toe...♥♥♥
Hee meiden, iedereen is vast erg druk met kerst enzo. Hele fijne dagen toegewenst en dat we allemaal volgend jaar een beebje hebben Verder hier gisteren geopereerd aan mn pols onder narcose dus. Was helaas geen winterslaap maar ging allemaal prima hoor! Ben nu enigszins onthand want waar ik gisteren geen napijn had, heb ik dat vandaag wel Beetje lastig met douchen en Sophie. Morgen mag ik het drukverband eraf halen dus ben benieuwd hoe het dan gaat. Nu voelt het nog veilig ingepakt maar dat is dan dus niet meer. Oh Sophie huilt. Ik ga ff naar dr toe! Meiden dikke kerstkus! Liefs Suus
Hey Susan...beterschap hoor met je hand... Gelukkig is alles goed gegaan, en ik hoop dat de pijn snel weer wegtrekt...
Hallo dames, Nog één dagje en dan is de kerst weer voorbij. Verheug me altijd op deze dagen maar ben nu wel weer blij als het voorbij is. En na vandaag weer een weekje op randsoen ! Hoop dat jullie allemaal leuke dagen hebben en genieten van de liefde om ons heen, ondanks het gemis van een kleintje..... Timon, sterkte meid! Wat een moeilijke maar dappere beslissing. Hopelijk knap je snel weer een beetje op. Neem je de tijd die je nodig hebt zodat je straks weer de energie hebt!!!! Suzan, lijkt me inderdaad lastig met één hand. Maar de operatie is gelukkig achter de rug en nu maar goed genezen he! Liefs Manousch
Susan, hoe gaat het vandaag met je hand?? Kun je een beetje typen?? Manousch....ja, al dat eten hé... Wil nu dagen lang alleen maar groente en fruit eten... En detoxen of hoe je dat schrijft... Fijne laatste kerstdag allemaal, en dan hup naar de oliebollen...
Nikita, JAAAAAAAAA OLIEBOLLEN!! Jammie!! Heb er nu al zin in Hoe gaat ie bij jou nu? Krijg je nog echo's ofzo om te bepalen hoe je bms is? Lief dat jullie zo om mn pols denken. Het ging zaterdag niet echt heel lekker. Zeurende napijn enzo, bah! Gisteren mocht het drukverband en ik kan eigenlijk best veel! Enige is wel dat er niets op de wond moet komen. Zelfs een lichte aanraking vervelend maar in principe kan ik alle bewegingen wel maken. De snee is circa 3 cm lang denk ik en is dichtgemaakt met 3 hechtingen. 6 januari moet ik terug voor controle en dan vraag ik nog wel ff meer over de operatie zelf. Verder is het heel zielig want Sophie is ziek Gisteren en eergisteren ca 39gr koorts! Irritante is dat huisartsen op huisartsposten nix doen want 39 gr is niet alarmerend. Ze wordt 's avonds dan ook wat jengelig (logisch) maar zo zielig voor dr! Gelukkig helpt een paracetamol tegen de koorts... Moeten er trouwens hier ook meiden werken deze week of is iedereen vrij?
Hey dames! Kerstdagen allemaal weer overleefd? Idd lekker gegeten e.d.; maar ik heb me niet volgepropt! (das ook wel eens lekker) Consuminderen is zo gek nog niet! @Susan: beterschap met je pols. Had je carpaal tunnel??? Zieke kindjes zijn altijd heel zielig, zeker als ze koorts hebben. Beterschap met haar! Vrijdag heb ik afspraak met vpk gehad (of had ik dat al verteld?). 29e de eerste spuit weer en twee weken later de echo! Ik heb van het zh ook nog wat medicijnen gekregen, dus samen met wat ik van wat forumdinnetjes krijg hoef ik zelf niets te betalen; jeuj!!!! De behandelingen zelf kosten iets van 2000 euro (oef!). Maar goed; we gaan er weer voor! Zit nog wel te twijfelen over wel/niet acupunctuur. Verschillende mensen zijn er al met me over begonnen. Aan de ene kant vind ik t ook wel weer een belasting (weer afspraken erbij), aan de andere kant wil ik alles doen om het te laten slagen..... Ik ben lekker vrij deze week; heerlijk! Volgens mij zijn er erg weinig mensen die werken...... xxx hypo
Hypo, hoe handig dat je die med´s al zo hebt! Scheelt toch weer, ook al blijft die Euro 2000,- wel veel natuurlijk............ Tav acupunctuur, ik heb het toen bij Sophie's poging wel gedaan. Ik bedacht me nl dat ik toch al zoveel moest prikken, dat die paar acu-naalden er ook wel bij konden Ik ben tijdens de behandeling zo'n 5x geweest volgens mij? 1e keer intake en meteen naalden toen ook. 2e keer tijdens stimulatie fase, 3e keer dag voor tp, 4e keer 2 uur na de tp en 5e keer 7 dgn na tp. 4e keer, dus 2 uur na tp, was wel grappig. Toen ging ze wierook bij mn voeten doen ofzo, had ik weer naalden in me en kreeg ik een soort punaises in mn oor. Die gingen er de 5e keer pas uit. Die stimuleerden mn baarmoeder volgens mij?? Anyways, ik geloof er niet zo in, als ik eerlijk ben, maar die poging was dus gelukt! Of het nou door de acu komt of niet, zal je nooit weten. Wel ga ik het bij de cryo ook doen want ja, ik bedacht me ook; ik ga alles uit de kast halen (ook al is het niet bewezen en zei het zkh dat ook) want dan kan ik me later niet voor de kop slaan als het zou mislukken... 'Wat als ik wel acu had gedaan, was het dan wel gelukt?' etc. etc. Eigenlijk moet je gewoon doen waar je je goed bij voelt. Ik vond het niet eens zo'n hele zware belasting (erbij) hoor. Maakte vaak grapjes met mn man erover, helemaal met die punaises in mn oor
Susan, ja op woensdag moet ik voor een echo, dan wordt het BMS gemeten. Had vandaag al vruchtbaar slijm dus hopelijk is het een goed teken. Als het zou gaan zoals de vorige keer zou ik de TP zondag hebben, maar de afdeling is er pas maandag weer, dus voor maandag wordt het niks. Nou ja, heb een TP zonder eisprong, dus ik denk niet dat maandag te laat zal zijn...maar ja...je schiet toch weer bij alles in onzekerheid tijdens de MMM. Vorige keer had ik nl. geen last van vruchtbaar slijm, dus hoop dat het een goed teken is, maar dan natuurlijk niet dat het te goed gaat, en de TP eigenlijk had moeten zijn terwijl de afdeling nog dicht is. Weet iemand toevallig of je BMS te rijp of te dik kan zijn voor een cryo TP?? Nou ja, we wachten maar af, woensdag wordt er dus bij me naar binnen gekelen... Och arme, je dochtertje zo ziek, ik hoop dat het snel weer beter met haar gaat, en wat goed dat het meevalt met je arm. Ik moet trouwens deze week ook gewoon werken hoor... Hypo...wat fijn dat je het zo geregeld hebt. Mag ik vragen hoe je aan de med. door forum vriendinnetje gekomen bent...dat mag toch eigenlijk niet?? Maar toch ben ik ook wel eens berichtjes van misselijke koelkasten enz. tegen gekomen. Tsja, de behandelingen zijn duur, heb zojuist ook weer een aantal IVF rekeningen betaald... Ik heb de laatste keer ook accpunctuur gehad, en het is niks geworden. Wilde deze keer weer, maar de praktijk was dicht deze 2 weken, en volgende week is dus de TP. Deze keer dus zonder, maar toevallig is de ostheopaat een vage kennis van ons, en we kwamen hem toevallig bij de kerstmis tegen. Nou, hij kon dus wel aan mij zien dat het niks geworden was, en hij heeft mij een stevige omhelzing gegeven, en fluisterde in mijn oor, dat alles goed gaat komen, en dat er nog het een en ander op mij wacht. Raar maar waar, maar ik voelde me erna weer een stuk beter, en heb besloten dat het deze keer dus ook zonder kan lukken. Geniet maar van je vrije week...
@Nikita: als je 2 jaar op dit forum zit blijken er aardig wat mensen je te kennen. Ik kreeg een spontane PB van iemand die me e.a. op gaat sturen; lief he?
Nikita, heb niet zo´n ´verstand´ van jullie manier maar denk dat die ene dag niet zoveel uit zal maken hoor! En jeetje, dat die osteopaat dat zo zei zeg! En natuurlijk gaat het deze keer gewoon lukken!! Hypo, ja fijn he die forumvriendinnetjes! Ik had ook wat gestuurd naar Loesie voor een evt 4e poging maar die had t uiteindelijk niet nodig. Volgens mij is het weer doorgeschoven naar een ander forumvriendinnetje Goed allemaal he!! @mn zieke dochtertje: had ze gisteren en eergisteren 38.9 en 39.1 gr, vanavond 39.6 gr! Zijn dus naar de huisartsenpost geweest net en hebben Ventolin meegekregen. Ook moet ze Thijmhoestsiroop nemen en we moeten doorgaan met de paracetamol zetpil. Als het woensdag nog zo is (en ze is even lusteloos/hangerig), moeten we terug en krijgt ze antibiotica. Ze heeft nu wellicht een virale longontsteking (dus daar werken AB niet tegen) en ze had een vurig oortje. Maar na 5 dgn koorts moeten ze 'wat' dus dan toch maar dan AB. Het is zooooo sneu om haar zo te zien!! Eet ook bijna nix, logisch (als ik ziek ben, eet ik ook nix), drinkt gelukkig nog wel prima dus dat scheelt. Verder............ga ik me miss al eerder aanmelden!! Ben nu met de pil bezig en wrs meld ik me na deze strip aan (nog 1.5 wk) dus over 2 wkn ongi. Nog even vrijdag bespreken met mn vader (werktechnisch gezien --> we hebben samen een eigen praktijk dus de 'planning', voor zover dat kan, moeten we wel samen bespreken) en als dat allemaal akkoord is, dus al eerder beginnen! SPANNENDDDD!!! Mn vader vindt alleen dat we blij moeten zijn met wat we hebben; een gezond kindje waar nix aan mankeert, en dat we dus niet aan een 2e moeten beginnen. Strax heeft dat kindje lichamelijk of geestelijk iets en blablabla. Goed bedoeld natuurlijk, maar wel vervelend dat ie zich er zo mee bemoeit, zeg maar... Nou ja, miss moet ik jullie daar niet mee lastig vallen want jullie hebben nog niet eens 1 kindje en dan kom ik aan met mn gezeur.......... Hoe is het met de rest trouwens? Het is nog vrij stil hier... Alleen hypo, Saskia en Nikita zijn nu bezig toch?? (ff uit mn hoofd )