Wie ook januari/februari '11 IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door moontje b, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Hypo, nee mijn eigen forum haha.

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Hypo, knuf meid :( Vroeger vond ik oud op nieuw altijd de leukste feestdag van het jaar, maar nu word ik er ook alleen maar verdrietig van. Iedereen stuurt je dezelfde wens als vorig jaar en dat doet je beseffen dat mensen nog zoveel voor je kunnen wensen, daardoor komen ze echt niet (sneller) uit.
    Ik krijg ook jeuk rond de prikplekjes van de deca. Het trekt wel na een half uurtje weg. Toch een soort reactie denk ik inderdaad.
    Wat jij zegt van de koorts, is ook precies wat het ziekenhuis tegen mij heeft gezegd. Het heeft effect op de zaadjes die aangemaakt worden en dus merk je pas nadelig effect over een paar maanden. Daar vertrouwen we dan maar op :)
    Morgen de punctie, de ovitrelle gister gespoten (ipv pregnyl) en ook de eerste bolletjes ingebracht. Ik vind het zo spannend allemaal!
    Succes vandaag met werken. Ik zit nog ziek op de bank. Sasman wel weer beter, maar ik voel me nog steeds goed beroerd.

3. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hypo, ja die wensen bij de jaarwisseling hé.
    Had het er dit jaar ook voor het eerst moeilijk mee, omdat afgelopen jaar opeens veel mensen van onze eerste zwangerschap en een aantal pogingen wisten.
    Dan worden de 'mogen al jullie wensen uitkomen' opeens heel raar, want ze bedoelen er natuurlijk het ene mee.

Over kruiden, zelf drink ik frambozenblaadjes thee.
    Is goed voor de doorbloeding in de BMS schijnbaar.
    Had de vorige keer een heel mooi BMS, maar nu groeit het maar langzaam.
    Heb de afgelopen dagen echt wel opeens liters gedronken, en mijn BMS was een beetje gegroeid, maar ja heb dus eigenlijk geen idee of het werkt.
    Maar ja je probeert het toch hé.
    Verder heb ik gelezen dat tarwekiemolie capsules goed helpen voor een goed BMS, en schijnbaar natuurlijke progesteroncréme.
    Dat laatste wil ik misschien gaan proberen als het tot een TP komt deze maand.

Want dat is niet zeker.
    BMS was maar 2mm gegroeid, en niet dik genoeg volgens mijn gyn.
    Hij wil graag min. 8 mm zien en vind het ook onderhand te laat in mijn cyclus.

Zie volgend topic:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/247962-cryo-tp-laat-cyclus-zonder-ei.html
    Zit nu dus lekker depri thuis, en wacht al 3 uur op het telefoontje van de FA:(

Saskia, succes voor morgen...Xje...

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nikita, wat een ellende! Weet je al meer?

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Iedereen de allerbeste wensen voor 2011!!

Ik heb me afgevraagd hoe het met Babii ging en dan vind ik haar hier! :D Meid, je bent bezig met de deca. Hoe gaat het? Ben je al ongi geworden? Nav je vraag: Ik werd zo'n 3 dagen na pilstop ongi.
    Tarwekiem werkt? Hoe ben je nu weer bij deze wijsheid gekomen? ;)

Shantii, jullie ook echt verder dit jaar. Ja, het zit ons af en toe niet mee met de agenda van het zh.

Saskia, veel succes met de punctie. Zoals je weet niet niezen als je willen dat je kucht. ;)

Moontje, heb je een afspraak voor de nieuwe planning kunnen maken?

De genomen afstand van het forum is best lekker. Ik ben ietsjes aan het opkrabbelen. Vanuit mijn werk heb ik de ruimte gekregen om dit te kunnen doen.
    Vandaag voor het eerst een goed gevoel in mijn buik.

6. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Timon, jij ook de beste wensen.

Ik heb eindelijk duidelijkheid, en heb waarschijnlijk vrijdag de TP.
    Moet voor de zekerheid woensdag even terug, maar de FA was tevreden, ze wil een BMS van minstens 7 mm zien, en nog belangrijker is, is dat het mooi uit 3 lagen bestaat.
    Nou dat was het geval, maar ze speelt liever op zekerheid en moet dus woensdag voor een laatste echo.
    Dan vanaf woensdag de Utrorommel, en dan vrijdag TP...
    Wordt er langzaam een beetje blij van...

Jippie...;)

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Timon, hahaha dan kon je lang zoeken hahahha. Ik had een forum stop, werd niet goed van mezelf en de jaloezie, voelde me een vervelend vrouwtje worden dus even afstand was wel goed.

Ehm dat van de tarwekiem??? Dat was een zekere Timon volgens mij :p.

@ La FEmme, heb al in je topic gereageerd.

Hier nog steeds geen ongi, voel ook niks aankomen. Baal als een stekker!!! Dadelijk mag ik niet verder :|

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Timon, wat fijn dat je je beter begint te voelen, meid! ´t Is ook niet nix allemaal... Super dat je werk jou ook die ruimte geeft.

Babii, wanneer had je je ongi verwacht dan?

Weet t niet meer...maar was die tarwekiem nou goed voor? Doorbloeding of opbouw bms? Kan iemand mij dat nog uitleggen...?
    Ik neem altijd die Dagravit Mama & Baby pillen in maar daar zit geen tarwekiem in, volgens mij. Staat iig niet op het doosje... Is er een andere pil waar het wel in zit, net als foliumzuur? In die mama&baby-pillen zit ook Metafolin wat de opname van foliumzuur zou moeten bevorderen.........klopt dat of is dat gewoon onzin? Zo te horen zitten hier wel wat experts ;)

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Oe LaFemme, hopelijk hebben we vrijdag allebei tp!

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Saskia, heeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen met de punctie! Spannende dag hoor! Ben benieuwd naar hoeveelheid eicellen maar natuurlijk ook hoeveelheid zaad! Ik weet nog dat Majo (ook van het forum) enorm in de rats zat want er werden eerst 0 zaadjes gevonden bij haar man!! Na goed zoeken toch nog 8 zaadjes gevonden (zij had 8 eicellen dus precies genoeg ;)), een tp van 2 matige emmy's en inmiddels al een paar maanden geleden bevallen van een gezonde dochter! Dus zo zie je maar......je hebt er echt maar eentje nodig ;)

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Als je een slechte doorbloeding hebt dan groeit je BMS ook niet goed.

Het is dus goed voor je doorbloeding, maar ook voor het versterken cq/ dikker maken van je BMS.

Bij mij heeft het serieus 3 mm geholpen (had altijd 1 á 2 mm).

Nou dit is al de 4e dag zonder pil, voel geen pijn niks. Maar vrees dat de deca het tegenhoudt :(. Morgen maar eens het ziekenhuis bellen.

12. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Hallo Meiden, ongeloofelijk hoe snel jullie iedere dag zijn! Even 2 dagen niet op het forum en ik moet 20 minuten bijlezen;)

La femme, super dat je toch nog positief nieuws hebt. Vrijdag de TP wauw..... Het lijkt alsof iedereen opeens heel snel gaat en dan moeten wij nog beginnen:(

Saskia, wat fijn om te horen dat je 11 follikels hebt! Succes morgen met de punctie!

13. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    THX Babii...heb vandaag een beetje een overdosis ZP geloof ik.
    Geen idee meer waar ik wat heb gepost...:(;)
    Sorry hoor, is morgen weer voorbij denk ik. (en hoop ik voor jullie)

Saskia...jippie...gaan we samen lekker wachten...:)
    Succes morgen...nogmaals...;)

Susan, dat verhaal van Majo is echt wel een wondertje...
    Gelukkig maar...dat geeft hoop.

Manousch, Timon en all the others...knuffel voor jullie...

14. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey meiden!
    La femme: Zat net in je ander topic te reageren maar zag nu dat je toch waarschijnlijk door mag. Spannend hoor! Ik hoop voor je dat het allemaal goed afloopt!

Tarwekiem en frambozenblaadjes thee dus? Hmm....dat wordt een hele rits aan bijzonderheden. Ik wil best e.a. uitproberen maar vraag me ook altijd af of t helpt. Als je het "goed" wilt doen moet je als je alle wijze raad wil volgen wel heel veel doen:

- manlief moet geen strakke broeken dragen, niet te lang in de auto zitten, niet te lang op de racefiets zitten, niet drinken, niet roken, regelmatig klaarkomen maar niet te vaak, foliumzuur of zinktabletten slikken, acupuntuur ondergaan, hollandse pot eten en in een potje klaarkomen in een steriel ziekenhuis.
    - vrouwlief moet niet roken, niet drinken, foliumzuur slikken, acupunctuur ondergaan, frambozenblaadjesthee drinken, tarwekiemolieiets nemen, spuiten zetten, echo's ondergaan, punctieondergaan, eendebektang regelmatig ontmoeten (rotding is dat zeg), bollen schieten, en over een stikje piesen.
    - en natuurlijk moeten we allemaal; goede hoop blijven houden, geloven dat t goed komt, lekker op vakantie gaan (want dan zul je zien....dan kom je zwanger terug....) en vooral........er niet te veel mee bezig zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snappen jullie het nog?

Sorry voor dit cynische intermezzo......haha

SO!

Xxx Hypo

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hahahaha Hypo, LEUK! ;)

(zat wel stiekem te bedenken wat wij hier allemaal doen, van alle dingen die je noemde :D)

16. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    :D :D :D

zo, ga nu echt slapen maar Hypo, je hebt me weer aan het lachen gebracht, en realiseer me nu weer dat ik mezelf echt niet zo gek moet maken, je kunt nu eenmaal niet alles doen, en jammer genoeg ligt er dus een heel groot deel in de handen van god en moeder natuur...

THX♥

17. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hmmm, mooie overdenking..... Moet zeggen dat ik door alle toestanden van ons ernstig aan het twijfelen ben geraakt over het bestaan van God. (niet dat ik nou super gelovig was maar ik stond altijd wel open voor het idee dat er iets meer was tussen hemel en aarde) Ik kan er gewoon niet inkomen dat als er een God is hij dit allemaal zo regelt. En zoals manlief wel eens zegt "Als er een God is dan mag hij zijn stagiaire wel eens naar huis sturen!"
    Anyway.......ik kan me meer vinden in 'moeder natuur' of 'geluk/domme pech'.
    En ondertussen heb ik (ipv de acupunctuur) contact opgenomen met iemand waarbij ik ooit eens een heerlijke ontspanningsmassage heb gehad. Hoop dat ik daar terecht kan voor heerlijke ontspanning tijdens de behandelingen. Dat kan zeker geen kwaad en lijkt me heerlijk!

Trouwens.........fijn dat ik een jullie iig nog aan het lachen kan maken. En zoals ik eerder wel eens heb geschreven en gelezen op topics; humor zal ons redden!

Xxx Hypo

18. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Vergeet ik met deze ongein nog om Sas veel succes te wensen!
    Saskia; veel succes morgen. Je bent de eerste van deze maand; laat ons zien hoe het moet; zet m op!
    We gaan voor een goede oogst!
    xxx Hypo

19. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Goh meiden, ik kom vandaag maar niet los van ZP.

Is namelijk ook erg interessant wat jij weer schrijft Hypo dat over god en zijn stagaire.

Ben ook niet erg gelovig maar vind het toch ook wel een fijn idee dat er iets tussen hemel en aarde zou zijn.

En ja, een dikke vette portie geluk heb je ook nog nodig ja.

Zo, nu herinner je me er ook weer aan dat ik morgen mijn osthepaat moet bellen, voor een afspraak deze week.

En nu duik ik echt mijn bed in want moet morgen weer werken en heb dus (gelukkig) minder tijd voor ZP...;)

20. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ostheopaat: mmm, lijkt me ook wel eens een goed idee....haha! We blijven bezig! Ik moet ook nodig richting bed; trusten!

Deel Deze Pagina