Haha, ja maar tarwekiemolie helpt godzijdank echt. Het heeft bij mij serieus geholpen met BMS van 1 á 2 mm rond de eisprong naar 5.6 te krijgen. Frambozenbladthee heb ik nog nooit gedronken . @ La Femme, geeft niet meid, had geantwoord in je eigen topic over het BMS en de dikte ervan (waar je het over je gyn had).
@ Saskia: ik hoop dat het allemaal goed is gegaan vandaag!!! @ Hypo: , ennuh, ik zou ook voor de heerlijke ontspanningsmassage gaan (hmmm, brengt me op ideetjes *pakt telefoongids om afspraak met haar masseuse te maken*) @ La Femme Nikita: mijn zusje opperde ook al het idee van een osteopaat. Ze was er geweest met haar dochtertje en had er best een goed gevoel bij. Ik overweeg het ook serieus Hier vanochtend weer bloed geprikt. Uitslag is binnen ... en stevig gedaald. Waarde is nu 7 . Volgende week nog 1 keertje prikken en dan hebben op 21 januari weer een afspraak met de FA voor de TP cryo. Pfew, ben toch wel blij, ik had alweer scenario's met curretage in mijn hoofd zitten en daar zag ik echt tegenop.
Saskia, hoe is het gegaan vandaag?? Strijkkraal, HCG dus nu wel 'mooi' gedaald. Toch vreemd is dat hoor........Hoe erg je eerst wil dat je HCG hebt en dan nu dat het vanzelf weer daalt............ Curretage zal nu wel niet nodig zijn denk ik?
Susan, nee, ik ga er niet vanuit. Ik heb ook momenteel bloedverlies is ook geen beetje meer, dus ik vermoed dat ik dit ook als een menstruatie moet tellen en dat het systeem nu "schoongespoeld" wordt.
Hypo...ook lekker geslapen...ikke wel hoor Strijkkraal, kon vandaag al bij de osthepaat terecht. Zo fijn, hij kent me ook ondertussen en weet hoe belangrijk de timing is. Voel me nu ook weer heerlijk en helemaal klaar voor vrijdag. Hoop dat het morgen bij de laatste echo allemaal goed gaat, ben toch een beetje bang voor onverwachte tegenslagen, maar dat ben ik altijd als ik iets graag wil. De osthepaat kan geen wonderen verrichten, maar hierbij denk ik echt, baat het niet dan schaadt het niet. Meid, lastig hé dat bloedprikken, ze willen nu eenmaal zeker zijn dat het onder 1 is geloof ik. Heb zelf een curettage gehad, en vond het meevallen, maar beter is natuurlijk zonder... Knuffel voor je, en hoop dat het snel de 21e is... Saskia, hoe is het gegaan vandaag?? Zo ben hopelijk niemand vergeten...tot straks...
@ Strijkkraal, "gelukkig" is het hcg nu gedaald. Ik hoop dat curretage niet nodig gaat zijn en dat je lichaam nu bezig is met schoonspoelen. Hoe gaat het qua emoties verder met je? De punctie ging echt heel soepel. Ik was een beetje dronken van de valium en heerlijk ontspannen hihi! Ik kon me heel goed concentreren op de ademhaling en heb nauwelijks iets gevoeld. De verpleegkundigen en gyn waren zoooo lief, ik moest er bijna van huilen. Napijn valt ook reuze mee. Lopen gaat even niet heel lekker, maar das niet erg. Lig en hang gewoon lekker op de bank. En het belangrijkste... 11 follikels aangeprikt en 10 eicellen geoogst Ondanks zaadzorgen door koorts toch nog 240.000 goede zwemmers gevonden en dat terwijl we de vorige keer de 10.000 net haalde... JOEHOE! Nu hopen op mooie bevruchtingen en dan vrijdag hopelijk tp!
Hey Saskia....dat is toch super goed nieuws... Ga maar lekker uitrusten en doe het de komende 2 weken rustig aan. XXX
@Saskia: wat klinkt dat allemaal goed! Zie je nou wel dat je heel veel aankan!!!!! Goed gedaan hoor. En een goede oogst; het klinkt allemaal heel positief; we duimen voor een goede voortgang! @La Femme: ik heb echt slecht geslapen. Manlief ligt de hele tijd te hoesten en die heb ik om 1.00 (toen we beide nog niet sliepen) maar naar de logeerkamer gestuurd. Ik vond t best zielig voor m maar hij had me de nacht ervoor ook al tot zeker 1.30 wakker gehouden, dus daar word ik niet blij van.... (heb t nu hard nodig). Het prikken ging goed vandaag. Deca irriteert wel een beetje, dus af en toe jeukt t wel, maar niet heel vervelend. Ik hoop dat mijn ongi een beetje op tijd komt (heb echt geen idee wat mijn cyclus doet deze maand; geen idee wanneer mijn ei is geweest) en dat ik volgende week meteen door kan met de puregon. Verder vandaag in ons nieuwe huis wezen kijken (wat ze aan het bouwen zijn). Super leuk om daar zo rond te lopen. Alles was goed te zien (leidingen enzo overal), het begint nu echt te leven. Leuk om naar uit te kijken! Weltrusten voor straks dames! xxx Hypo
O Hypo, hier ook manlief die de hele nacht ligt te hoesten en ook snurkt door verstopte neus! Heel fijn, NOT! Ik kon ook echt niet slapen en ben halverwege de nacht zelf vertrokken naar de logeerkamer, zo stom ben ik dan ook weer
Ik ben het lijstje kwijt...kan iemand m vinden? @Saskia: tja.....dat is ook een optie.....miss dat ik vanavond ook zelf wel vertrek hoor...hij kan er immers ook niks aan doen....
We hebben afgesproken dat manlief vannacht de logeerkamer op gaat als hij weer zo lastig doet! De verpleegkundige vanmorgen: en hoe heeft u geslapen mevrouw? Ik: slecht! Zei: O, spanningen? Ik: Nee, een snotverkouden lastige vent die een bos aan het omzagen was en lag te hoesten als een zeehond!
Wie wat waar: Chessertje: ivf 2, Den Haag Bronovo Hypo: icsi 4, streekziekenhuis ism Radboud Nijmegen La femme Nikita: cryo TP van 2e IVF, Endokrinologikum Hamburg Lente67: ivf 3, Breda en Tilburg Snoes4rx: cryo TP van 1e IVF, UMC Utrecht Sonne: cryo TP van 1e ICSI, UMCG Susan79: cryo tp, VU Amsterdam Zoe1976: icsi 1, Leiden LUMC Hanied: icsi 4, Geertgen Elsendorp Manousch: ivf 1, AZM (Maastricht) Saskia1984: ICSI 1, CZE (eindhoven) liefprinsesje: IVF 1,Isala klinieken Zwolle Muppet80: ICSI 1, UMCG Groningen Strijkkraal: cryo TP van 1e IVF, Tilburg Wanneer: Chessertje: Eind januari starten Hypo: 29-12 start deca; 12-1 uitgangsecho La femme Nikita: december starten Lente67: Eind januari starten Liefprinsesje:eind januari/begin februari. Snoes 4rx: waarschijnlijk half januari Sonne: half jan. medicatie, half feb. terugplaatsing Susan79: waarschijnlijk 2e week januari Zoe1976: Eind januari starten Hanied: 9 dec gestart Timon: eind december start pil, 6-1 deca, 20-1 gonal 225 eh Manousch: 2 februari start decapeptyl Saskia1984: 6 dec gestart met de deca Muppet80: 29 januari decapeptyl Strijkkraal: vervolg afspraak 21 januari, tp wss februari FM's: La femme Nikita: Echo om BMS te meten: 29 December Hanied: 23 dec startecho Punctie: Hanied: 1e week januari 2011 Saskia: 4 januari Terugplaatsing: La femme Nikita: wk 1 Hanied: wk 1 Saskia: 7 januari (hoop ik!!!) Testen:
@ Saskia: ik denk niet dat het nodig gaat zijn. De "lichte" bloedingen van vanochtend is nu gewoon een volledige menstruatie. Op zich voel ik me er wonderlijk genoeg wel goed bij. Er is in ieder geval duidelijkheid en kunnen we over 2,5 week "rustig" praten over de TP van de cryo. Heb toch wat vragen die ik aan de FA wil vragen dan, dus ik loop met een kladblokje rond. Zodra mij wat te binnenschiet schrijf ik het op Goedzo dat het zo is meegevallen. Hardstikke goeie score!! Ik duim dat het allemaal goed doorzet.
Hypo een ontspanningsmassage lijkt me ook wel heerlijk! En net wat je zegt, je mag zoveel dingen niet en moet dit en dat doen hihi om dood moe van te worden! Je moet maar net het zware geluk treffen! Enne jij hebt je slaap inderdaad hard nodig hihi en dat begrijpt manlief vast wel. En wat gaaf dat jullie gaan verhuizen, lijkt me ook best leuk om de hele ontwikkeling van je huis te zien. Strijkkraal ik heb niet je hele verhaal mee gekregen maar lees dat je een vmk hebt gehad sjee dat is ook niet fijn! Wel heel knap en goed dat je meteen weer door wil strijden meis. Nikita hoop dat de osthepaat heeft geholpen en vrijdag alles goed gaat! Zal toch vast wel meis. Moet gewoon! Saskia wat super hey je punctie score! En ook nog eens zoveel goede zaadjes, echt netjes hoor. Nu hopen op MEGA veel bevruchtingen! Ik ga hard duimen voor je. Hier nog weinig te melden. Wel al steekjes links onder, en dat is ook ALTIJD de plek waar het dominante ei groeit dus ik ga er vanuit dat er al het een en ander groeit. Ben heel benieuwd wanneer ik me eisprong heb, normaal altijd op dag 18, maar 2 maand geleden was die er oppeens op dag 14.. En aangezien ik nu al steekjes heb mag ik dus wel vroeg beginnen met ovutesten. Wie wat waar: Chessertje: ivf 2, Den Haag Bronovo Hypo: icsi 4, streekziekenhuis ism Radboud Nijmegen La femme Nikita: cryo TP van 2e IVF, Endokrinologikum Hamburg Lente67: ivf 3, Breda en Tilburg Snoes4rx: cryo TP van 1e IVF, UMC Utrecht Sonne: cryo TP van 1e ICSI, UMCG Susan79: cryo tp, VU Amsterdam Zoe1976: icsi 1, Leiden LUMC Hanied: icsi 4, Geertgen Elsendorp Manousch: ivf 1, AZM (Maastricht) Saskia1984: ICSI 1, CZE (eindhoven) liefprinsesje: IVF 1,Isala klinieken Zwolle Muppet80: ICSI 1, UMCG Groningen Strijkkraal: cryo TP van 1e IVF, Tilburg Shantii: 1 Cryo TP van 2e icsi, Dusseldorf Wanneer: Chessertje: Eind januari starten Hypo: 29-12 start deca; 12-1 uitgangsecho La femme Nikita: december starten Lente67: Eind januari starten Liefprinsesje:eind januari/begin februari. Snoes 4rx: waarschijnlijk half januari Sonne: half jan. medicatie, half feb. terugplaatsing Susan79: waarschijnlijk 2e week januari Zoe1976: Eind januari starten Hanied: 9 dec gestart Timon: eind december start pil, 6-1 deca, 20-1 gonal 225 eh Manousch: 2 februari start decapeptyl Saskia1984: 6 dec gestart met de deca Muppet80: 29 januari decapeptyl Strijkkraal: vervolg afspraak 21 januari, tp wss februari Shantii: Rond 20 Januari, 1 Cryo tp FM's: La femme Nikita: Echo om BMS te meten: 29 December Hanied: 23 dec startecho Punctie: Hanied: 1e week januari 2011 Saskia: 4 januari Terugplaatsing: La femme Nikita: wk 1 Hanied: wk 1 Saskia: 7 januari (hoop ik!!!) Shantii: rond 20 januari denk ik Testen: __________________
Jij ook al een forumstop. Ik was bijna bij je langs gekomen. Hahahaha, echt waar? Weet ik niet meer. Zo oud ben ik toch niet?
Saskia, wat een mooie score met je punctie! Natuurlijk jullie beiden, ondanks het gesnotter van manlief. Hypo, je bent weer lekker op dreef geweest. De osteopaat heeft voor mij geen zin, want vorig jaar heeft hij geconcludeerd dat er niets mis is met mijn baarmoeder. Ik ben dit nieuwe jaar begonnen met stoppen met bioresonantie. Het gaf me al even een twijfelend gevoel en nu mijn weerstand zwaar pet was, terwijl ze het behandelen, werd het alleen maar erger. Nu de knoop doorgehakt en alles afgeblazen. Een nieuwe uitdaging voor mij is haptonomie. Mijn hoofd en lichaam/gevoel weer in balans laten komen om zo volledig mezelf weer te kunnen zijn. Ik ben er al achter dat ik echt mijn ding moet oppakken en niet zoals afgelopen jaar wegschuiven. Dan kom ik helemaal in mijn hoofd te zitten en wordt mijn gevoel steeds meer ondergesneeuwd. Nu mijn zijn weer helemaal terug en lekker doen waar ik zin in heb. Dit inzien doet me al zo goed. Op 11-1 staat de afspraak met maatschappelijk werk in het UMCU. Eens zien wat dit voor ons/mij kan betekenen.
Hypo, Wat spannend een huisje aan het verbouwen. Wanneer denken jullie over te gaan?? Goh, meiden, mijn mannetje snurkt ook altijd als hij verkouden is. Bij ons vertrekt altijd degene naar de logeerkamer of bank die zijn slaap het minst hard nodig heeft, Allebei hebben we some er zware dagen, en dan vinden we het zielig als juist diegene moet gaan die zijn slaap het hardst nodig heeft. Strijkkraal...ja zo'n vragenlijstje heb ik ook meestal wel liggen...is toch handig... Je krijgt tijdens zo'n evaluatie zoveel nieuwe info, dan vergeet ik vaak te vragen wat ik zelf wilde weten. Ow Shantii, wat spannend...houd je ook je temp. bij?? Goh Timon, weet niet goed wat tegen je te zeggen... Ik hoop dat de maatschappelijk werker je kan helpen, maar vind het al een goed teken dat je je weer goed voelt, en doet waar je zin in hebt. Dat is belangrijk...jij moet je goed bij alles voelen...
Nikita, het is niet zo gemakkelijk om in zo'n situatie te zitten. Ik doorleef het maar, met hulp. Het is voor mij veel praten met verschillende mensen waardoor je beeldvorming weer helderder word en je neus weer de juiste richting op gaat staan. Ik zie het in mijn hoofd als een donkere (vasthouden) en lichte (positief verder willen) kant. De verschuiving van donker naar licht is deze dagen merkbaar. Ergens grappig om zo naar jezelf te kijken. Het is altijd lastig om iets tegen iemand in zo'n situatie te zeggen. Alles kan verkeerd opgepakt worden. Heb ik ook even gehad. Maar dan wist ik zelf ook niet hoe ik het wel bedoelde of wilde hebben. Hoe raar kan iemand in elkaar zitten?
@huis: ja leuk he! Ze bouwen een nieuw huis en t wordt waarschijnlijk eind maart of begin april opgeleverd; leuk om naar uit te kijken! @haptotherapeut/haptonomie: ben ik vorig jaar ook geweest en daar heb ik veel aan gehad! @La Femme: wat ontzettend balen meid dat t niet door kan gaan. Wat kan een lijf toch ineens raar gaan doen. En dan die extra hormonen; bah! Succes ermee! @ me: Hier beetje verwarrende signalen van mijn lijf. Had gisteren volgens mij vruchtbaar slijm........dat zou toch wel heel raar zijn op dag 28 van mijn cyclus. Dat zou dus betekenen dat ik nog wel even door moet met de decapeptyl....... Ik mag pas verder als mijn ongi is geweest, dus dat zou minstens 2 weken zijn en waarschijnlijk dan zelfs pas over 3 weken.....ik word er een beetje hopeloos van! Maar goed, misschien interpreteer ik de signalen van mijn lijf verkeerd en is het gewoon andere afscheiding, maar ik ken mijn lijf inmiddels aardig goed en volgens mij heb ik nu gewoon zo'n beetje mijn eisprong......terwijl ik al een week deca spuit. Ik baal hiervan!!!! *mok*