Wie ook januari/februari '11 IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by moontje b, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Nikita, ik zie nu je laatste berichtje. Meid, wat zwaar K!:x Zoveel teleurstelling. *zucht* Helaas ken ik het gevoel, maar dan in natuurlijke cyclus.
    Dikke dikke knuffel! *Timon slaat een arm om Nikita heen*

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    Timon...je hebt gelijk...niets zit zo raar in elkaar als de mens...en niets is zo veranderlijk.

Haptonomie ken ik helemaal niet, maar het klinkt interessant.
    Denk dat ik de komende TP weer niks extra's ga doen.
    Zo lukte het de eerste keer ook, en toen zijn we het verst gekomen.
    Hoe meer ik deed hoe minder ver ik kwam.
    Dus ga nu weer proberem gewoon helemaal relaxed en zonder angst en zorgen ervoor te gaan....

Hypo...dat vruchtbaar slijm komt geloof ik wanneer het er zin in heeft als je aan de hormonen bent,
    Heb het afgelopen week ook heel veel gehad, en zie...ik was lichamelijk helemaal niet klaar voor een EI, emmie of innesteling...

3. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    @La Femme: oh gelukkig, dan heb ik nog een beetje hoop dat t misschien wel niet klopt. Ik hoop dat ik redelijk vlot door kan, want die deca vind ik echt niet fijn.
    Ik ga deze keer niet te veel extra doen hoor. Ik ben alleen net begonnen bij de psycholoog (morgen adviesgesprek) en heb morgenavond een afspraak voor een ontspanningsmassage....heerlijk!

4. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Hypo, laat je niet helemaal gek maken door je lichaam. Je zit met al die onnatuurlijke dingen in je lijf en dat kan misschien wel tegenstrijdig werken met de normale signalen.

5. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    @Timon; thanxxx; ik zal proberen om me niet gek te laten maken. Kan ik de hormonen dan ook de schuld geven van het feit dat ik net een doos pringles heb opgerukt????;)

6. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    ....en nu al bijna op de helft ben :p!

7. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Euhhhh, dat kan... als je het maar met beleid en zonder schuldgevoel doet.:D

8. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    hihi Hypo...schuif alles gewoon op de hormonen, doe ik ook...;)

Timon, THX voor je knuffel...♥

Het gaat alweer beter, was natuurlijk slikken vanochtend en een hele teleurstelling (traantjes incl.) maar ja...opgeven is ook nog geen optie, dus we gaan maar door...

9. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Hypo, jij schrokkop! Gewoon in een minuut een halve bus leeg!:$

10. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Nou, ik deed er wel iets langer over hoor.......maar ja....die hormonen he! Ik kan er niets aan doen!

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Nikita, wat ontzettend K meid :(
    Weer een maand voorbij. Dat voelt als verloren tijd hè :(

12. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Nee, je heb helemaal gelijk. Dan ben je ook niet meer te houden! Is dat ook met andere dingen?

13. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    klopt helemaal...

zeker omdat ik ook niet meteen door mag, en mijn cyclus eerst af moet maken m.b.v. de Utrogest.

wilde 2011 zo goed beginnen, maar daar komt tot nu toe niet veel van.
    wordt in ieder geval al geen mama meer voor mijn 30e (dat was gewoon een wens van mij, riep ik al toen ik een teenie was)
    en zal op moeten schieten om 2011 nog mammie te worden...:(

14. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Nikita, kop op! Als je in maart zwanger raak kan het ook nog 2011 zijn, hoor. Heb ik allang uitgedokterd.

15. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Saskia, wat een mooie score, van jullie beiden trouwens! En wat heerlijk dat de punctie meeviel zeg! Hoe voel je je vandaag? Hoor je morgen of er vrijdag een tp is, of vrijdag pas?

Nikita, wat zwaar kl*te dat de tp niet doorgaat zeg! Wat vreemd dat je cyclus nu ook zo raar doet! Nou hopelijk zijn die 2 wkn utro snel voorbij en kan je daarna weer beginnen. Wel jammer dan 3x Progynova........als je met 2x al last had............

Timon, wat goed dat er een maatschappelijk werker klaar staat in jullie zkh zeg! Zeker gebruik van maken dan...

Hypo, over die haptonoom...moest meteen aan jou denken! Kon me idd herinneren dat jij dat had gedaan :)
    En dat vruchtbare slijm? Ik heb zo vaak vruchtbaar slijm maar wel altijd netjes een 28 dgn cyclus hoor, met maar 1 ei :) Soms denk ik, 't is maar net hoe de wind waait ;)

Hier nu in afwachting van ongi. Verwacht m van donderdag op vrijdag ergens. Kan alleen bellen tussen 10.30 en 12.30 uur dus ik hoop wel dat het vrijdag voor 12.30 uur bekend is of ik die da echt ongi ben. Anders zaterdag bellen...........
    Afspraak bij acu staat gepland op 20 jan.
    Morgen naar de orthopeed voor mn pols. Vrees dat ie geen goed nieuws voor me heeft...... Voelt nl niet goed aan :(

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    @ Susan, vandaag heb ik nog lekker rustig aan gedaan en heerlijk op de bank gelegen met een grote kan ranja. Buikje is nog wat gevoelig, maar valt heel erg mee allemaal.
    Ik hoor vrijdag om 9:15 of en hoe laat er een tp is. Als ze voor die tijd zelf bellen dan is het niet goed. Dus geen nieuws, goed nieuws.

17. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

Oct 19, 2010
    239
    0
    0
    Hey lieve meiden,
    Hier is al veel gebeurt!!
    Saskia een punctie gehad!!Goede score man!!
    Nikita, wat een teleurstelling zo in 2011, maar laat dit de enige zijn dit jaar!!
    Dancer in de wachtweken,meid zet hem op!!
    Brabbel, IVM, spannend meid!!Succes!!

OP een vruchtbaar 2011,dat er maar veel IVF/ICSI baby's geboren zullen worden!!

Ik ga 21 januari beginnen met decapeptyl en 24 januari stoppen met de pil!1 februari de 1e echo en dan ook beginnen met gonal F...wat een schema, maar ik heb er ook wel weer "zin in"...tegen de tijd dat ik er wat meer in zit,kom ik wat meer kletsen,nu geniet ik nog lekker van de rust en denk vooral nog niet aan IVF...

18. Shantii

Shantii Bekend lid

Jan 30, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Nikita, nee tempen hoef ik gelukkig niet. Zie mezelf dat ook niet echt doen elke dag :$..

Aah nee dat meen je niet dat het bij jou nie door gaat :( .. Dat is ook geen leuk begin van dit jaar! Pff hoop dat je in februari dan wel een tp krijgt want dat mag nu ook wel weer eens he meissie. Dikke knuffel!!!

@Hypo, zit jou dus ook niet echt mee! Shit happends hey. Ik hoop dat je de signalen van je lijf verkeerd interpreteerd maar vaak weet je zelf wel hoe laat het is!

@Susan, jij mag dus ook weer bijna verder als ik het goed begrijp? Hoop dat je ongi er vrijdag is voor 12:30! En wat betreft je pols ga ik duimen voor goed nieuws, je bent nu al druk genoeg met de hele MMM.

@Saskia, goesooo rustig aan doen! En goed voor je buikje zorgen. Wat spannend vrijdag! Duimen gaan voor je draaien hier.

@Liefprinsesje, jij ook weer bijna beginnen, zet hem op meid! En goed genieten van de rust is ook heel belangerijk.

Hier sta ik al sinds 1 januari elke dag vrolijk op uit bed, ik heb zooooo'n zin en behoefte om weer verder te bikkelen. Wil 1 van onze emmy's ophalen en vlug ook hihi. Nog eventjes geduld hebben maar!

19. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    @ La Femme Nikita: :( Knuffel meid, ik vind het echt klote voor je.

@ Saskia: ja dat bellen ken ik ook. Ze zouden bij ons voor 10 uur bellen als het niet goed is, geen nieuws is goed nieuws ... gaat om 9.15 toch gewoon de telefoon!!! Ik tegen het plafond van de schrik en al vloekend en tierend door het huis :(:( Was het een vriend van ons ... of we al wat wisten??!!?? Mijn mannetje had de telefoon opgenomen want ik had 'm denk ik voor ik-weet-niet-wat uitgemaakt (heb ik alsnog gedaan hoor, maar dan tegen mijn man :x:x)

@ Susan: succes bij de orthopeed!!

@ Shantii: tempen heb ik ook een tijdje gedaan. Ik werd er helemaal neurotisch van ... als ik dan te vroeg wakker was, dan was ik helemaal in de stress, want dan klopte mijn tempkaartjes niet meer. Ben er mee gestopt, want dat werkte niet. En als het kruis dan op een dag terecht kwam waarbij het klussen niet goed was uitgekomen dan was ik helemaal down en van slag ... niet goed voor mij dus ...

@Hypo: Ik hoop ook dat je de signalen verkeerd interpreteerd, knuf. Het zou zo fijn zijn als wij vrouwen geevolueerd zouden zijn met een glazen wandje in de buik zodat je kan zien wat er gebeurd, of een klein LCD schermpje aan de binnenkant van je been met de voortgang van de cyclus ... :):) zou ons leven toch zoveel makkelijker maken ...

20. sonne

sonne Actief lid

Dec 7, 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hai dames,
    Even een korte update van mij. Het gaat met mij even helemaal niet goed. De moeder van een vriendin is heel plotseling overleden. Ik heb een heel ingewikkeld conflict op mijn werk met de manager, wat erin heeft geresulteerd dat hij op het matje is geroepen bij de directie en ik gesolliciteerd heb en een andere baan heb gekregen (wat wel leuk is, maar eigenlijk is mijn werk nu inhoudelijk wel heel gaaf. Door dat conflict kon ik niet meer blijven vond ik, helaas). En als derde heb ik gisteren het ziekenhuis gebeld, maar ik moet na de komende menstruatie toch nog een cyclus afwachten voor ik mag beginnen met de medicatie voor de tp. Als mijn menstruatie een beetje normaal doet wordt het dus haf februari. Allemaal nare dingen dus! Aan de andere kant denk ik dat het ook wel goed is dat ik pas met de cryo tp bezig ga als ik op mijn nieuwe werkplek zit en niet de stress van de afgelopen tijd meer heb. Dat doet ook geen goed. Ben ook bijna niet meer bezig met die hele icsi, wordt echt opgeslokt door mijn werk en nu die moeder van die vriendin. Bah, hoop echt dat voor mij de zon weer snel gaat schijnen!
    Sorry dat ik even niet uitgebreid op jullie berichtjes reageer. La Femme Nikita, knuffel voor jou!! Wat vervelend dat het afgeblazen is!!

Share This Page