Net het ziekenhuis gebeld. De 10 eicellen waren allemaal bruikbaar en er zijn 7 bevruchtingen! Helaas geen top, de 2 mooiste gaan zo mijn buikje in... als het goed is tenminste want ze gaan me dalijk extra checken. Heb vannacht het ziekenhuis gebeld omdat ik helse buikpijnen had. Moest veel drinken, 2 paracetamol innemen en als het na een uurtje niet minder was direct komen. Het ging daarna iets beter dus niet meer gebeld. Vanmorgen ging ik naar beneden en ik werd zo duizelig, zag alleen maar vlekken en ben op de grond gaan liggen. Zweten, niet normaal! Volgens mij ben ik zelfs even out geweest. Ik ben met pijn en moeite de trap opgekropen en heb Sasman naar huis gebeld. Man, wat was ik bang zeg! Nu gaat het wel weer, maar nog steeds erge buikpijn. Mijn temp en gewicht zijn goed en het ziekenhuis verwacht dat er een tp plaats gaat vinden, maar ze checken het wel even extra.
Saskia, heftig zeg hoe jij je nu voelt! Gelukkig zijn er wel bevruchtingen en vanmiddag dus op naar een tp van 2 kanjers! Hoop wel dat jij je beter gaat voelen want zo is het ook nix natuurlijk... Mn zus werkt op de afdelingen verloskunde, gynaecologie en voortplanting. Daar kwam een stel, zwanger van een tweeling door ivf (na tp van 2 emmy's), maar ze wilden er echt maar 1! Of het zkh daaraan wilde meewerken, en zoniet, dan gingen ze naar een ander zkh om het te doen! Mn zus werkt gevraagd daaraan mee te werken (ze hebben een arts en vpk nodig) maar die weigerde. Vond het belachelijk allemaal...! Uiteindelijk heeft het zkh er dus wel aan meegewerkt want ze zouden het dus toch wel doen........maar zonder hulp van mn zus dus. @hier: nog geen ongi..............
Saskia - dikke knuffel. Ik kan me voorstellen dat je bang was. Ik hoop dat alles goed gaat vandaag. Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen Susan, ik wordt altijd zo verdrietig van dat soort verhalen. Begin er dan niet aan denk ik dan ... lijkt me ook heel moeilijk voor je zus dan.
Ja, of laat er gewoon maar 1 terugplaatsen. Dan heb je veeeeeeeel minder kans op 2 (die ene kan natuurlijk zelf nog gaan delen in de bm zodat er een 1 eiige tweeling ontstaat)...
Meiden, Tom en Jerry zitten veilig in Sasbuik Enne, ik schaam me een beetje maar voordat ik naar ziekenhuis ging heb ik een hele erg krampattack gekregen en ging weer bijna out... van de pijn. Ben op de wc gaan zitten en heb geprobeerd net zo te ontspannen als bij de punctie en daar was de boosdoener... *kijkt vragend om zich heen, maar denkt wel dat iedereen snapt wat de boosdoener dus was* Daarna nog ietsje duisel geweest en buikpijn, maar echt de helft minder. In het ziekenhuis niet meer duisel, alleen nog wat buikpijn. Gyn verdenkt mij niet van OHSS en vond het niet nodig om te checken. Uit voorzorg zou ik het eigenlijk normaal vinden als ze het wel deed, maar zelf denk ik nu ook dat er niks aan het handje is. Doe vandaag lekker rustig aan en blijf goed drinken, en nu ga ik lekker broeden op mijn DUO!
@Saskia ..... spannend !!!! Ik duim met je mee ..... Ik heb vanochtend mijn laatste IUI gehad, waren > 1miljoen dus er komt geen vierde IUI voor de IVF èn stiekum ben ik blij dat de beslissing hiermee genomen werd door de fert.arts en dat ik niet zelf voor de keuze kwam te staan. Maandje rust hierna dus ... ff geen ziekenhuisbezoekjes
Zo dan? NVOG Dan kan je alle ivf resultaten per kliniek per jaar bekijken! Als je erin geinteresseerd bent tenminste............
Lizzie, welkom! Saskia, super dat je die 2 veilig in je buik heb. Flink duimen dat ze blijven zitten. De haptonomie was heerlijk. Opvallend hoeveel weerstand je op je schouders kan hebben. Volgende week staat de volgende afspraak.
Hi lieve meiden, sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen. Maar eigenlijk is de afstand me wel goed bevallen. Er is ook niet veel te melden. Wachten op ongi na vmk van vorige maand. Feestdagen waren achteraf gezien minder feestelijk dan normaal, maar dat is denk ik niet zo gek. Ook nog eens gehoord dat broer en schoonzus zwanger zijn van de tweede (1 januari kregen we het nieuws). Heel blij voor hun, maar niet eerlijk voor ons gevoel. Moeder en zus vinden het ook heel moeilijk om 100% blij voor hun te zijn. Dat vind ik dan wel weer lief naar ons toe. Nou genoeg over mezelf! Ik wens iedereen heel veel succes en liefde toe en tot snel!!!!
Hallo meiden, Even een vraagje over de TP. Mogen jullie kiezen hoeveel er worden teruggeplaatst? In Maastricht doen ze maar 1 terugplaatsen mits je ouder dan 38 bent bent of als de embryo's van slechtere kwaliteit zijn. Weet niet of ieder ziekehuis hier zijn eigen regels over heeft. Saskia, ik snap je wc verhaal niet Helemaal?%$^&$ Wat de boosdoener was bedoel ik dan....Ben blond, misschien dat het daar aan ligt???? Spannende weken nu voor je. Ga maar lekker broeden en laat je verwennen door sasman!!! @ verhalen. Ik wordt er gewoon ziek en boos van als ik die vreselijke vehalen lees. Kan er gewoon niet bij! Ik vraag me af hoe groot je kinderwens dan is als je een abortus aanvraagt omdat je op reis gaat. Doe dan geen ivf!!!!!!! Ongelooflijk, ze moeten zich de ogen uit hun kop schamen. :x Manousch
Zeehondje, moeilijk deze situaties! Ondanks dat je blij voor een ander bent mag je ook heel erg verdietig zijn. Dat is logisch..... Knuff
Manousch, ons ziekenhuis hanteert ook in principe een beleid van 1 emmy terugplaatsen, in speciale gevallen hooguit 2, maar nooit meer. Bij ons was het (ik wordt 40 dit jaar) in principe 1 als het een goede kwaliteit is, en ander 2 bij een mindere. Het is er 1 geworden. Volgens mij is dat een landelijke richtlijn ...
Hallo allemaal, Ik heb me nog nooit aangemeld voor een forum maar in deze pas ik helemaal thuis dacht ik zo Ik spuit nu sinds 5 dagen decapeptyl voor een eerste icsi behandeling. Als het allemaal goed gaat heb ik dan volgende maand een eerste tp. Ik vind het allemaal erg spannend maar laat het maar voor zover mogelijk een beetje over me heenkomen. Ik wil iedereen die hier ook mee bezig is in ieder geval heel veel succes wensen!! Groetjes Jennifer
Even snel, want ik ben ook even niet zo spraakzaam... Maar Manousch, ik was sinds de punctie niet meer goed naar de wc geweest en had ook wat darmkrampen en dat drukte nogal op die pijnlijke buik. Dat zorgde voor helse pijn. Verder blijf ik buikpijn houden, pfff!
Meiden, kom later uitgebreider reageren.......maar heb net zkh gebeld en me aangemeld voor de cryo! Mocht bellen vanaf 10.30 uur en toen hing ik dus ook meteen aan de telefoon Tussen 13.00 en 15.00 uur word ik gebeld of er plek is deze ronde en zoja, wanneer de 1e fm zal zijn. Tjonge, wat is dit toch alweer spannend!!