Wie ook januari/februari '11 IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door moontje b, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Inge, sorry, vergeten te reageren op jouw verhaal Idd heftig hoor!! Sterkte ermee. Hopelijk gaat het nu dan wel snel lukken.

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Inge, welkom. Meid, wat een verleden.

Saskia, lekker blijven broeden!!!!

Ik heb een tel. afspraak met een fa gemaakt ivm het nieuwe schema. We denken erover om in maart te gaan starten met de pil. Dan heb ik nog een maand om helemaal te herstellen voordat ik aan de spuiten hoef. ;)

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Sonne, ik zit net in mijn tweede wachtweek. 2 weken na punctie kun je testen eigenlijk hè ;)
    Enne, HOERA voor ongi :D Gek hè, dat je daar zo blij mee kunt zijn!

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ooooo Saskia, wat enorm spannend deze week.

5. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden ik heb veel bijgelezen afgelopen dagen maar vrij weinig is blijven hangen. Was voor de 3e keer in 1 maand tijd ziek en vrijdagavond ging het even helemaal niet goed (trillingen, meer dan 40 graden koorts, wist niet meer waar ik was toen ik wakker werd van een 10 minuten slaapje, heel eng!) maar gelukkig gaat het nu weer beter. En nu maar hopen dat ik ook beter blijf want ik wil zooooo graag 1 van de cryo's ophalen! Zit alweer op dag 13 van me cyclus nu en ik begin vandaag (woensdag) met ovulatietesten! Dus hoop zo snel mogelijk op een positieve test.

Zal vanaf nu dus ook weer wat actiever hier zijn!

Hoe is het met iedereen?? Sas nog goed aan het broeden?

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Shantii, wat eng! Als je niet goed in je vel zit is het zeker niet erg om een maand over te slaan. Klopt natuurlijk niet met de uitgezette lijn in je hoofd.;)

Vandaag bij de haptonomie geweest. Mensen, wat is dat fijn tegenover bioresonantie. Ik voel steeds wat in mijn lijf, het doet wat. Ook krijg ik veel meer respons van de behandelaar.

7. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Timon...goh...jullie gaan ook weer bijna beginnen...spannend hoor...en aan dit positieve gevoel vasthouden hé

Saskia...de laatste loodjes zijn het zwaarst hoor....
    ben benieuwd hoelang je je testdrang kan onderdrukken...;)

Shantii...goh wat een heftig virus (denk ik) heb je te pakken...
    Doe maar rustig aan, en dan komt het goed hoor voor de TP...

knuffel voor alle anderen...♥

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Haha LaFemme, die testdrang hè... verschrikkelijk! Maar ik denk nu nog: IK WIL HET NIET WETEN! Ik hoop het tot zeker 2 weken na tp vol te houden.

9. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    @Saskia: heel herkenbaar die dubbele gedachte; aan de ene kant willen weten, aan de andere kant niet willen weten; succes met de laatste loodjes; die wegen het zwaarst!

@Shantii: spannend weer een cryo-poging. Klinkt relaxed zo echt in eigen cyclus. Of wordt het nog met hormonen ondersteund?

@all; hier een rare situatie. Ben op cd 21 begonnen met deca en mag na ongi verder met puregon. Maar ja...ongi laat wat langer op zich wachten. Wel een controle-echo vandaag; blijkt dat ik allemaal vochtblaasjes heb (linker eierstok 3, rechter eierstok 7). Ik moet iig nog een week door met de deca en dan gaan we volgende week kijken of het er beter uit ziet. Mocht het niet rustiger worden dan moeten we deze poging staken. Niet zo goed nieuws dus....

xxx Hypo

10. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Hypo, wat vervelend allemaal. Heb je hier eerdere ervaringen mee gehad? en hoe groot is de kans dat het niet door kan gaan? Ik duim voor je!

En voor wie ik ook duim is SaskiJAAAAAAAAAA!!! Goh meid, ik hoop zo erg voor jou en ons dat jij met het eerste echte positieve verhaal van 2011 mag komen op deze topic :D. Kunnen we allemaal goed gebruiken eens een positieve wending.

Timon, Haptonomie is toch iets met aanrakingen of niet? Wat doen ze eigenlijk precies?

Shanti, beterschap :) en laat die cryo maar komen....

Voor iedereen een dikke knuffffffff

11. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ow Hypo...ook al een baalbericht voor jouw.
    Hoe kan dit??
    Ik hoop dat het rustig wordt in je stokjes...zou het misschien door een ongie kunnen verdwijnen...net als een cyste??

Saskia...hoop hetzelfde als Manoush....;)

Trusten allemaal en tot morgen...

12. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    @ La Femme: ja, daar hopen we op! Rechts zat echt een cyste en de andere kant waren het ook donkere vlekken, maar die waren kleiner en niet echt rond zeg maar. Wat het precies is kunnen ze eigenlijk niet zeggen. We wachten t maar af.

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hè bah Hypo, wat een domper :(
    Ik ga heel hard duimen dat je stokjes rustig worden en je toch door kan gaan met deze poging.

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hier wil de ongi maar niet doorzetten!
    Dinsdagavond een beetje waterig, maar wel helderrood bloed bij het afvegen. Hoopte dat het woensdag zou doorzetten, niet dus! En vandaag ook nog niet. Normaal heb ik wel vaker eerst alleen wat bruine afscheiding (maar niet helderrood). Hoop toch dat het snel gaat doorzetten, dan kunnen we beginnen aan IVF poging 2.
    Ben er wel aan toe nu!

Welkom Inge. Jeetje zeg, zolang al moeten wachten.
    Saskia; succes nog met wachten. Volgens mij ben jij de enige die in dit topic al zover is!
    Shantii; gelukkig gaat het weer beter met je! Hoop dat je snel een posi ovutest hebt. Heb je één dezer dagen nog een echo gehad?
    Hypo; hoop voor jullie dat de blaasjes inderdaad vanzelf weggaan en je door mag gaan met de behandeling. Zou echt k*t zijn als je alles voor niks hebt gedaan. Komt goed!!!

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ow Zeehondje...wat lastig...je moet zeker ook bellen zodra de ongie er is??
    Hoop dat het nog voor het week-end is hoor...

Trusten allemaal...

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Even gegoogled;):

De haptonomie houdt zich bezig met de ontwikkeling van het gevoelsleven, en in ruimere zin met de gevoelsmatige wisselwerking tussen mensen.

Bij haptotherapie gaat het om de therapeutische toepassing van de haptonomie. Het is gericht op bewustmaking van gevoelens en maakt gebruik van de directe aanraking. De directe aanraking activeert het lichaamsbesef en daarmee ook het zelfbesef. Lichamelijke blokkades kunnen makkelijker voelbaar worden gemaakt, zodat de ermee gepaard gaande gevoelens, herkend en verwerkt kunnen worden. Die vervolgens een (nieuwe) plaats in het leven, kunnen krijgen.

De gevolgen van dit bewustwordingsproces kunnen zijn dat je:

-voelt wanneer je teveel hooi op je vork neemt;
    -eerder je omgeving deelgenoot laat zijn van je gevoelens;
    -gemakkelijker moeilijke of nare gevoelens kunt accepteren;
    -komt tot het nemen van beslissingen, of het maken van keuzes.

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Iedereen een dikke knuffel!

Actief dagje gehad. Veelal in een rolstoel over de Vakantiebeurs gegaan. Waarschijnlijk heeft mijn hoofd overuren gedraaid met alle drukte en indrukken waardoor mijn benen zwaar werden. We hebben wel veel info verzameld, omdat we nog niet weten waar we heen willen. Ook nog info over Brussel, want daar gaan we dit weekend heen. Eindelijk de show van Cirque du Soleil bekijken. Zo'n zin in!
    Ik ben moe en ga slapen.

18. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ow Timon...dat klopt...heb je een tijdje geleden in het vorige topic volgens mij al wel eens geschreven...

Veel plezier hoor...:D

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Vanmorgen ongi doorgebroken.
    Gelijk het ziekenhuis gebeld.
    Ze moeten nog terugbellen of er niet te veel aanmeldingen zijn voor deze maand. Hoop dat we mogen beginnen!

20. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    @Timon: ik heb vorig jaar ook haptotherapie gehad; vond ik toen ook erg fijn. Hoe iemand door een simpele hand op je arm of been je dichter bij je gevoel kan brengen....ongelooflijk!

@Zeehondje: hoop voor je dat je kan starten; fijn dat je ongi is gekomen. Kan je ook iets voor mij regelen??

...hier nl geen spoor nog van ongi. Ik geloof nooit dat ie snel gaat komen. Nog steeds wel veel slijmerige afscheiding en een branderig gevoel bij vooral mijn rechter eierstok. Maak me toch wel een beetje zorgen en ik moet nog tot woensdag wachten....wat zouden jullie doen?

Xxx hypo

Deel Deze Pagina