Wie ook januari/februari '11 IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door moontje b, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik moet zeggen dat de rustpauze voor nu ook wel echt even rust geeft. Vanavond eindelijk eens een flesje wijn samen opentrekken en geen schuldgevoelens of zorgen. Volgende week ergens een keer heerlijk naar de sauna en geen zorgen of het zaad het wel overleeft. Heerlijk :)
    Ik denk zelf ook dat het eerder gaat kriebelen, maar voor nu is het echt even goed zo.

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Daar moet je met volle teugen van genieten. Je bent uit de 'gevangenis' en alles weer doen. Dus een fles wijn per persoon dan, he? :p

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Raar hè, ineens besef ik hoe ons leven draait om de icsi en de kinderloosheid. We houden echt met alles rekening en ik kijk er gewoon naar uit om dat even niet te doen. Ik word er helemaal happy van :)

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat goed Saskia, dat jullie die beslissing hebben genomen. En helemaal fijn dat je je hierdoor even helemaal 'vrij' voelt!

Ik heb eigenlijk nooit na de pregnyl een test gedaan. Misschien ook maar eens doen, haha!

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Precies Saskia, we houden zoveel rekening met ons euvel dat het echte genieten er eigenlijk bij in schiet.
    Dit besef had ik onlangs en daarom heb ik me direct aangemeld voor een cursus waarbij ik me goed voel. Ik heb besloten dat we het nu anders gaan doen. Oke, sommige dingen kunnen niet of wil ik dan niet riskeren, maar daar kan ik wel mee leven.

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Slik... Timon, ik zie je onderschrift... O my God :(

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tja, dat had ik dus ook...

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Verschrikkelijk :(
    Heb echt even gehuild bij het lezen van haar berichten. Zo veel verdriet en pijn, dat kun je je gewoon niet voorstellen.

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mocht iemand nu al weten dat ze in maart of april gaat starten dan mag je dit melden op het vervolg van deze. Ik heb de nieuwe topic alvast aangemaakt.;)

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Vandaag om 13.00 uur de escape iui gehad. Alles ging erg voorspoeding. Man mocht spuitje indrukken en we zijn nog 20 minuutjes op een bed in de uitslaapkamer blijven liggen.
    Nu die vervelende twee wachtweken door zien te komen!

11. lizzieI

lizzieI Actief lid

6 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ allemaal bedankt ! Ben er nu weer hoor ... vandaag is het doorgebroken en vandaag heb ik heel-erg-lief-voor-mezelf-dag en morgen ben ik weer de gewone Lizzie !

@ Saskia GEFELICITEERD !!! En wat heerlijk dat je er zo'n goed gevoel bij hebt dat even niets hoeft en alles mag ;) geniet ervan!

@Mistery ... dat zou grappig zijn ! Ik begin denk ik over 4 weken vanaf vandaag aangezien ik nu weer keurig 28dgn was ....

@Zeehondje ..... fijn dat de IUI goed is gegaan en nu inderdaad die 2 &^#&%%@!(^*!@% weken ...... die eerste gaat meestal nog wel (vind ik) maar dan die laatste week :(:(:(

Ik ga nu ook even 4 weken niet denken (nou ja een poging doen) aan wat er komen gaat en proberen tot rust te komen voor de start ! Nu lekker een wijntje en de lasagna staat in de oven hmmmmmm

Allemaal een gezellig weekend ! Liefs

12. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hypo...hoe is het bij vandaag??

Timon...ja, ik ben maandag vrij en dinsdag een halve dag...
    De rest krijg ik hopelijk de week erop...;)

Saskia...that's the spirit als je pauze maakt...van alles genieten...
    Dan besef je idd. pas weer hoe een inpact het IVF op je leven heeft...

Toch spannend hé nu voor jullie Zeehondje...

Lizzie...zo'n dag heb je helemaal verdiend...;)

Ga nu ook koken, en proberen mijn leuke ikzelf terug te vinden...
    Baal ontzettend ervan dat er nog geen ongie te bekennen is, en bel uiterlijk maandag de gyn. op.
    Heb vandaag wel rare buikpijn, alsof er een steen onder in mijn buik ligt...misschien komt het er eindelijk aan, en kan ik me weer op lijst bijwerken, hoop het zo...

13. lizzieI

lizzieI Actief lid

6 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikita balen zeg dat het maar niet komt ! Ha ha jij hebt net zo'n humeur als ik als ik dat zo inschat ;)

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gezellig, 2 chagies hier.:p

Nikita, heb je je leuke ik weer gevonden? Meid, zwaar klote dat je nog steeds geen ongi bent.

Zeehondje, mijn duimen draaien voor je.

Lizzie, heb jij de brief dan al gekregen? Vandaag mijn schema in het boekje ontvangen. Alleen de erbij geleverde papieren snap ik niet. Zal daarvoor nog mailen.

Vandaag lekker wezen shoppen met mijn zwangere vriendinnetje en het ging hartstikke goed. Ik heb geen last gehad van jaloezie of zo. We hebben lekker bij babykleerjes gesnuffeld. Ik wil ook en heb afgesproken dat we enkele maanden samen zwanger zullen zijn. Dus zal ik in april positief gaan testen.:D

15. lizzieI

lizzieI Actief lid

6 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Timon, het UMC is mijn ziekenhuis voor de punctie/lab en tp fase dus ik start in mijn eigen ziekenhuis met de controle's en het prikken. Ik weet dat ik rond 20-2 weer ongesteld ga worden en mijn FA zegt dat ik dan kan beginnen, dat er dan ook plek is in het UMC. Ik krijg daarom denk ik geen brief van het UMC. Maar ehhhhhh wat voor papieren dan (nieuwsgierig als ik ben;)) zijn dat toevallig die contracten ?

Wat een saaie natte zondag hè .....

16. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey meiden!
    Lizzie: inderdaad wat een suffe dag zeg! Zo druilig; daar word je ook niet blij van! We moeten er maar wat van maken!

La Femme: hoe is t? Heb je je leuke zelf weer terug gevonden?

Timon:fijn dat je hebt kunnen genieten van het shoppen. Soms komt de mentale klap achteraf, maar dat was blijkbaar ook niet zo. Leuk he om het positieve erin te houden en zulke afspraken te maken. Ik heb ook met iemand een 'deal'. Samen zwanger worden! haha!

Hier gaat t stukken beter. Wel af en toe steken in mijn zij alsof ik een eisprong heb, maar miss is dat toch vocht van de cystes die nu kleiner worden (geen idee!!!!). De pijn is iig stukken minder waardoor ik er niet de hele tijd aan hoef te denken. Ik heb er dus wel vertrouwen in. Wel af en toe nog wat bloedverlies. Ik vraag me af of dat van mijn ongi is nog (die duurt al 8 dagen) of dat t van die cystes kan zijn. Maar ff navragen dinsdag als ik weer naar het zh moet!

Xxx Hypo

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Het is zo'n dag om alle opgenomen programma's eens te gaan bekijken en wat op zp te hangen.;)

Hypo, best een goed teken dat je bijna geen last meer heb van je buik. Denk je je rood zal vloeien als je cystes kleiner worden? Ik ben benieuwd wat het zh zal zeggen.
    Nu moeten we die deal wel gaan waarmaken, he? ;) Die intentie heb ik gezet; ik zal in april zwanger blijken en blijven. Zo!

O Lizzie, zit jij bij een ander zh! Dat heeft een bekende van mij ook gedaan. In het Diakonesse het eerste deel en de rest in het UMCU. Lekker met je follikels door de stad crossen.;)
    Ik heb geen contracten ontvangen. Hoe dat zit weet ik niet en die vraag heb ik dan ook gemaild. Morgen antwoord. Wel 2 formulieren voor serum/stolbloed. :(

18. lizzieI

lizzieI Actief lid

6 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké ja en die formulieren ken ik dan weer niet :( ?
    De contracten die ik heb zijn voor het eventueel invriezen en hoeveel per keer terug plaatsen etc ....

Maar damens ......... ik heb net mijn prikdiploma gehaald en kreeg een heel mooi cadeautje ....

:D:D Ik ga vandaag starten met IVF er was plek :D:D Ik kon wel een gat in de lucht springen !!!!

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lizzie, goed zo!! En zelf gespoten en meteen starten! Welk schema volg jij dan nu?

@hier: weinig bijz. Aan t wachten tot morgenochtend. Gelukkig wel aan het werk vandaag dus dan gaat de tijd ook wat sneller :) Denk wel dat ze vandaag al uit de vriezer gehaald worden? Weet iemand dat eigenlijk?

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Susan, heel veel succes morgen met de tp!

En Lizzie heel erg veel succes met de poging! Het begin is er :)

Deel Deze Pagina