Goh Susan, ik weet eigenlijk ook niet wanneer ze een eskimo beginnen te ontdooien. Meid, succes morgen!!! Lizzie, vandaag geslaagd en morgen al beginnen? Toppie!!! Hoe ziet jouw schema eruit? Die contracten hebben wij de 1e keer gehad en die blijken nu geldig te blijven. Antwoord van het zh gehad. Manlief en ik moeten weer bloed prikken voor de screening. Dat blijken de meegeleverde formulieren te zijn.
Lizzie...jij ook zo ongenietbaar dus? Ikke echt wel, en het gaat maar niet voorbij... Misschien gaat het morgen beter nadat ik bij de dokter ben geweest. Profiticiat met je prikdiploma...binnenkort ben je officieel `junkie` Timon...goed gedaan meid gaan shoppen met een zwangere vriendin. Een vriendin biechte me laatst ook op dat ze al een paar maanden gestopt is met de pil, maar nog niet zwanger is... We hebben ook afgesproken samen zwanger te zijn... Hypo...jij ook morgen weer naar het ziekenhuis...hoop dat het er beter uitziet bij je...gelukkig heb je al minder pijn hé... Susan, bij mij worden ze de dag voor de TP uit de vriezer gehaald...is ook overal anders hoor volgens mij... Tot morgen meiden...XXX
@Susan, hier is onze cryo zondag uit de vriezer gehaald en als het goed is hebben we morgen om half 1 de terugplaatsing! Vandaag nog contact met het lab gehad en het zag er allemaal heel goed uit volgens hun. Morgenochtend toch nog bellen om 08:30 of het dan nog steeds zo goed gaat en of we de auto kunnen in springen naar Dusseldorf. Ik hoop zo dat we allebei morgen een tp hebben! Ik ga voor je duimen meis. Rest van de meiden allemaal een dikke knuffel! Ben mega druk dus ben hier niet zoveel maar denk wel aan jullie!
Lizzie; super meid, gewoon een maand eerder! Snel je onderschrift veranderen!!!! Susan; bij ons ook ontdooien een dag vantevoren. En dan mogen we om 10.00 uur altijd bellen of er dezelfde dag nog een tp plaatsvindt! Succes meis! En shanti ook, hoop ook voor jou op een tp!
Oh dus eigenlijk is t stiekem een hele spannende nacht in de ivf kliniek waar onze emmy's ingevroren zijn! Nou moet ik maar niet teveel aan denken dan... Gelukkig ga ik zo lekker slapen Scheelt ook weer wachttijd Shantii, jij dus ook morgen een cryo ophalen! Spannend hoor... Hypo, ook morgen weer naar hetzkh. Ben benieuwd hoe het er nu voor staat! Nikita, is je ongi nou al in zicht?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, WE HEBBEN EEN TP!!! Geen idee of ze beiden goed ontdooid zijn............hoor ik vanmiddag wel Ben helemaal blij! Kan wel janken!!
Susan...wow wat een super nieuws.. Ik ben terug van de dokter en heb nog geen nieuws... Test was natuurlijk negatief, en op de echo was niks te zien...BMS was niet opgebouwd dus er zal ook geen ongie meer aankomen (waarschijnlijk is mijn ongie toch tijdens de Utrogestan weken geweest) en er waren ook geen folllikels te zien... Alle informatie aan de kliniek waar mijn FA zit gegeven, en nu wachten wat zij besluit. Dus verder zijn we nog altijd niet...maar weer afwachten dus....
Yes Susan, wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd!! Nikita, jammer dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt... En dat er nu geen ongesteldheid aankomt, dat betekent dan nog langer wachten neem ik aan? Hopelijk krijg je straks duidelijkheid. Shanti, jij ook een tp?? Hope so! Jeetje, weer een paar in de wachtweken zo. Heb echt zin in een eerste positieve test voor iemand, of liever: voor ons allemaal!! Ik heb het gevoel dat ik nu rond de ovulatie zit. Als mijn gevoel klopt, dan dient de menstruatie zich netjes over twee weken aan en kan ik ook beginnen met de medicijnen. Wordt nu toch wel een beetje ongeduldig...
Hoi meiden, ik ben net nieuw hier op het forum en heb al een groot deel mee gelezen in dit onderwerp. Ik heb 17 januari een tp gehad van een top embryo. Helaas afgelopen zondag kreeg ik de eerste bloeding en vanmorgen bleek uit mijn bloedtest dat het helaas niet gelukt is deze maand Ik duim heeeeel erg hard voor de meiden die tp hebben deze maand nog! Zet hem op meiden!! Ik ga op een welverdiende vakantie en hoop dat mijn lichaam genoeg rust krijgt om daarna weer met frisse moed een volgende ronde in te gaan en weer in te haken op dit onderwerp. Ik zal wat extra zonnestraaltjes voor iedereen meenemen, want we verdienen het!!
@Tat76 ... das balen zeg !!! Ga jij maar lekker genieten nu en tot rust komen .... sterkte ! @ Susan ... pffff spannend !!!!!!! Succes vandaag ! @ Shantii jij natuurlijk ook succes ! Ehhhh ja pfff dag 1 zit erop he ! Jullie vragen mij wat voor schema ik volg .... geen idee wat jullie bedoelen, help me eens ? Ik spuit nu 125 omdat ik nog niet eerder gestimuleerd ben en er ongeveer 18 heb zitten wilden ze rustig beginnen, zaterdag echo om te kijken hoe het ervoor staat ...... Retespannend vind ik het ! Trouwens ik ben standaard moe door andere medische ellende maar ehhh kun je ook nog moe worden van de puregon ? En wanneer merkten jullie voor het eerst bijverschijnselen ? Ik had gisteravond gespoten en toen dacht ik hmmmm ik voel helemaal niets ha ha alsof je binnen 5 minuten veranderd ha ha ha ..... Fijne dag allemaal ! En cryo damens ... ik zal aan jullie denken vandaag !
Thanks LizzieI! Ga ik zeker doen. Er wordt toch veel van je gevraagd wanneer je in de MM zit he, lichamelijk en geestelijk. Ik zie dat jij ook net begonnen bent met prikken. Spannend he de eerste keer? Prik je zelf? Ik heb de 1e zelf geprikt en daarna deed mijn vriend het. Ik had gelukkig weinig last van bijwerkingen van de Puregon en ik spoot 200 per keer. Alleen net na het prikken wat ongemakkelijk gevoel op die plek. Ik had na stimulatie maar liefst 29 eitjes Succes met prikken!
Sonne...hoop ook dat we een mooi roze topic krijgen deze maand... Tat76...wat balen zeg...Maar de bloedtest was wel snel zeg, of kreeg je hem eerder i.v.m. de bloeding van het week-end... 29 Eitjes lekker veel... Hebben jullie dan nog cryo's?? Had zelf de eerste keer 25 Eitjes, en 6 emmies... De tweede keer had ik 13 Eitjes, en 8 emmies... Vind het toch raar en bijzonder wat de natuur besluit te doen soms... Lizzie...moe zijn is één van de meest voorkomende bijwerkingen geloof ik. Zelf merk ik het ook, de ene keer sterker dan de andere keer, maar toch.. Bovendien kan ik soms echt een kreng worden van de hormonen, en misselijk ook... Maar ja, we hebben het ervoor over hé... Ga dadelijk maar eens het lijstje zoeken, want ik mag toch op het lijstje. Vanaf morgen begin ik met Progynova, en dan 7 feb. de eerste echo... Één keer is het zo al gelukt, en één keer is de poging afgebroken, dus vertrouw er nog niet helemaal op... Maar voor ze met een ander schema willen gaan beginnen, willen ze het nog één keer zo proberen... Nou ja...de poging wordt in ieder geval afgebroken voor de emmies ontdooid worden, dus die ben ik in ieder geval niet kwijt...
Wie wat waar: Chessertje: ivf 2, Den Haag Bronovo Hypo: icsi 4, streekziekenhuis ism Radboud Nijmegen La femme Nikita: cryo TP van 2e IVF, Endokrinologikum Hamburg Lente67: ivf 3, Breda en Tilburg Snoes4rx: cryo TP van 1e IVF, UMC Utrecht Sonne: cryo TP van 1e ICSI, UMCG Susan79: cryo tp, VU Amsterdam Zoe1976: icsi 1, Leiden LUMC Hanied: icsi 4, Geertgen Elsendorp Manousch: ivf 1, AZM (Maastricht) Saskia1984: ICSI 1, CZE (eindhoven) liefprinsesje: IVF 1,Isala klinieken Zwolle Muppet80: ICSI 1, UMCG Groningen Strijkkraal: cryo TP van 1e IVF, Tilburg Shantii: 1 Cryo TP van 2e icsi, Dusseldorf Jennifer: icsi, Albert Schweizer zkh Zwijndrecht icm Erasmus Rotterdam Wanneer: Chessertje: Eind januari starten Hypo: 29-12 start deca; 12-1 uitgangsecho La femme Nikita: januari starten Lente67: Eind januari starten Liefprinsesje:eind januari/begin februari. Snoes 4rx: waarschijnlijk half januari Sonne: begin feb. medicatie, eind feb. terugplaatsing Susan79: 8 jan gestart Zoe1976: Eind januari starten Hanied: 9 dec gestart Timon: eind december start pil, 6-1 deca, 20-1 gonal 225 eh Manousch: 2 februari start decapeptyl Saskia1984: 6 dec gestart met de deca Muppet80: 29 januari decapeptyl Strijkkraal: vervolg afspraak 21 januari, tp wss februari Shantii: Rond 20 Januari, 1 Cryo tp FM's: Hanied: 23 dec startecho Susan: 18 jan 1e fm La femme Nikita: 7 feb echo (BMS meten) Punctie: Hanied: 1e week januari 2011 Saskia: 4 januari Terugplaatsing: Hanied: wk 1 Saskia: 7 januari Shantii: rond 20 januari denk ik Susan: hopelijk rond 25/26/27 jan Testen: Zo mag toch op de lijst, maar het is dus niet zeker dat het gaat lukken... Nou ja, we hopen er maar het beste van...
Susan, goed nieuws en succes!!! Nikita, wat heb jij een apart lijf! Serieus.. je staat dus weer aan het begin van een nieuwe ronde. Succes meid! Lizzie, een schema is hetgeen jij allemaal gaat doen deze ronde: spuiten, slikken. (Wow, dat klinkt junkie!!!!!) Mijn schema is bijv.: pil, deca, gonal, pregnyl, echo, punctie, tp en dan met data. Kijk maar eens in mijn onderschrift. Jij spuit nu dus Puregon 125 eenheden. Wanneer heb je de echo? Tat, welkom hier. Je heb je 1e tp al gehad en hoe vreselijk balen dat je ongi bent geworden. Welk traject volgen jullie, IVF of ICSI? Met zoveel follikels... hoeveel emmy's heb jij nog in de diepvries? Fijne vakantie en rust lekker uit.
Wie wat waar: Chessertje: ivf 2, Den Haag Bronovo Hypo: icsi 4, streekziekenhuis ism Radboud Nijmegen La femme Nikita: cryo TP van 2e IVF, Endokrinologikum Hamburg Lente67: ivf 3, Breda en Tilburg Snoes4rx: cryo TP van 1e IVF, UMC Utrecht Sonne: cryo TP van 1e ICSI, UMCG Susan79: cryo tp, VU Amsterdam Zoe1976: icsi 1, Leiden LUMC Hanied: icsi 4, Geertgen Elsendorp Manousch: ivf 1, AZM (Maastricht) Saskia1984: ICSI 1, CZE (eindhoven) liefprinsesje: IVF 1,Isala klinieken Zwolle Muppet80: ICSI 1, UMCG Groningen Strijkkraal: cryo TP van 1e IVF, Tilburg Shantii: 1 Cryo TP van 2e icsi, Dusseldorf Jennifer: icsi, Albert Schweizer zkh Zwijndrecht icm Erasmus Rotterdam Wanneer: Chessertje: Eind januari starten Hypo: 29-12 start deca; 12-1 uitgangsecho La femme Nikita: januari starten Lente67: Eind januari starten Liefprinsesje:eind januari/begin februari. Snoes 4rx: waarschijnlijk half januari Sonne: begin feb. medicatie, eind feb. terugplaatsing Susan79: 8 jan gestart Zoe1976: Eind januari starten Hanied: 9 dec gestart Manousch: 2 februari start decapeptyl Saskia1984: 6 dec gestart met de deca Muppet80: 29 januari decapeptyl Strijkkraal: vervolg afspraak 21 januari, tp wss februari Shantii: Rond 20 Januari, 1 Cryo tp FM's: Hanied: 23 dec startecho Susan: 18 jan 1e fm La femme Nikita: 7 feb echo (BMS meten) Punctie: Hanied: 1e week januari 2011 Saskia: 4 januari Terugplaatsing: Hanied: wk 1 Saskia: 7 januari Shantii: rond 20 januari denk ik Susan: hopelijk rond 25/26/27 jan Testen: Ik heb mezelf van de lijst gehaald. Dacht dat ik dat in december al had gedaan. Zal wel... Mocht je pas in maart/april starten dan ben je welkom op de vervolgtopic.
Haha Timon...een apart lijf...zeg maar gerust een stom lijf hoor... Wel leuk dat je hier mee blijft lezen en schrijven, ondanks dat het andere topic al open is...