Wie ook januari/februari '11 IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door moontje b, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wacht morgen nog even af en dan eventueel maandag testen.

2. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

Moet wel hier en daar even terug lezen want er is een hoop geschreven.

Spannend zeehondje hopelijk morgen een mooie test voor jullie .

@seks of het vershouden van ....... Wat er al eerder is gezegd door iemand gezellig onder de douche en dan help ik manlief even of een snelle wip onder de douche , eigelijk kan ik er momenteel niet echt warm voor lopen...........

Vrijdag had ik een dagdienst en gisteren en vandaag een late dienst.......Door de hormonen ben ik dan ook blij als ik weer naar bed kan.
    Morgen de echo en dan hopen dat er genoeg zit na 6 dagen puregon. Af en toe heb ik van die visioenen dat er niks zit...........Zo nu eerst douchen en nog snel even wat doen hier in huis voordat ik weer aan het werk mag.

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik moet toch een beetje lachen om het geweldige onderwerp. Zo te lezen is iedereen met weinig zin manlief aan het helpen.;)

4. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Zo meiden...het was even druk de afgelopen dagen...maar hier ben ik weer...

Lizzie....hoe gaat het nu met je...
    Vind dat Hypo het heel goed heeft uitgelegd, en hoop dat je er iets aan hebt...
    Succes voor maandag...idd. een spannende dag voor ons, en meenemen die vragenlijst hoor...
    Vind je sex vraag heerlijk...;):$
    Wij doen het gewoon hoor als we het doen, met 2 dichte eileiders kan er niet veel gebeuren...
    Maar bij een cryo TP moet ik altijd een tabletje (Estrifam) vaginaal inbrengen dus dan doen we het gewoon helemaal niet...heb anders het idee dat de medicijnen er misschien weer uitkomen...
    Mij hebben ze verteld dat een beetje bloed geen kwaad kan in de spuit, en je het gewoon kan spuiten...alleen het als het erg veel is, moet je een nieuwe nemen.
    Wat hebben ze jouw voor advies gegeven??

Vind het wel raar dat niet iedereen het advies krijgt om met condoom te vrijen...
    Ons hebben ze namelijk ook verteld dat we tijdens een behandeling met condoom moeten vrijen, i.v.m. een grote kans op BBZ...
    En het vershouden van...doen we hier ook hoor...alleen rukt manlief niet zo graag...HAHAHAHA *schaamschaam* ik doe het meestal even snel bij hem...(en als ik het mag zeggen hier...niet met mijn handjes hoor....:$;)...is in 2 minuten voorbij...;))

Timon, voel je je weer rustiger...hopelijk wel hoor...
    Haha...wat lief dat je aan me dacht toen je Center Stage aan het kijken was...wel allemaal heel cliché hoor...
    En zit je volgende berichtje met een stralende :D lach te lezen...af en toe is het gewoon leuk als meiden hier zo lekker alles typen waaraan ze denken...heerlijk gewoon...:D:D
    Susan kan er in haar volgend berichtje ook wat van...:D:D

Saskia, ik lees nu in je handtekening dat jullie pauzeren tot augustus...
    Heb ik over iets heengelezen??

Susan, hoe gaat het nu met je??
    Mannetje weer lekker thuis op zijn minst??
    Maandag dus bloed laten prikken...niet leuk als je al ongi bent...

Zeehondje...hoe gaat het nu met je??
    Morgen een testje wagen??

Cally jouw verhaal van die vriendin van je is gewoon super...

Sonne, wat interessant van die warme en koude buiken...
    Voel je je weer wat rustiger??

Lin71, jij ook succes voor morgen...

Goh, het is wel weer een heel boek geworden wat ik geschreven heb, maar ja...
    Zaterdag was er echt veel geschreven, en dan vandaag weer bijna niks...
    Morgen is weer een spannende dag voor vele van ons, en kan ik weer niet lezen...maar neem dan op dinsdag weer de tijd om alles bij te schrijven-lezen...

Ow...nog iets...heb de laatste tijd toch last van hartkloppingen...
    Niet de hele tijd en ook niet lang, maar regelmatig dat het echt bonst in mijn bortskas voor een paar seconden....
    Kan het van de Progynova komen??
    En kan het kwaad??
    Wil het eigenlijk niet tegen de FA zeggen morgen...het gaat nu zo goed deze keer...en wil niet moeten stoppen met de Progynova...:x
    HELLUP

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Lfm; geen ervaring met die hormonen, sorry. Hoop dat het geen kwaad kan. Heb je er veel last van?

Hier idd geen sex met condoom, is nooit wat over gezegd. Maar misschien omdat wij de korte behandeling krijgen???

Hier nog steeds niks. Bah, word er een beetje gek van.

6. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Zeehondje, ik vind het nu toch wel erg spannend worden hoor! Heb jij daar geen lastvan? Ga toch duimen voor een positieve test, ook al heb jij geen vertrouwen in IUI ;)

Nikita, ook ik kan je niet helpen met je vraag over progynova, heb ik nooit gebruikt. Nog steeds overrompeld door de 0,9 cm? Morgen moet je het echt gaan geloven ;)
    En dan donderdag (toch?) twee eskimootjes ophalen.

Lin71, ook jij veel succes morgen! (drukke dag morgen, het is te merken dat de meesten nu met een behandeling bezig zijn).

Lizzie, goed gebroed dit weekend? Die vier eitjes zijn gewoon toppers! Succes morgen en bestook de arts maar met al je vragen hoor. Daar is ze voor.

Ik wou nog wat uitgebreider op iedereen reageren, maar zoonlief heeft dit weekend het tijgeren ontdekt en ligt nu weer een klem onder de tafel. Ik ga hem maar snel redden :)

Hypo, Sonne en Susan (en wie ik verder nog vergeten ben): knuffel voor iedereen!

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Vind het wel spannend worden ja, maar wil dat gevoel eigenlijk helemaal niet. Ik was er zo zeker van dat het niet raak zou zijn en dan nu toch die twijfels, bah.

8. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Zeehondje...vervelend hé...je wilt niet hopen, maar toch doe je het stiekem...

IDD Cally...morgen nog een echo...en dan donderdag hopelijk 2 emmietjes...
    We hebben er 6 in de vriezer...dus even kijken hoe het ontdooien gaat...
    Wat klinkt dat lief wat je zoontje aan het ontdekken is...
    Haha...klem onder de tafel...;)

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zeehondje ik herken je gevoel! Hier ook het gevoel door de negatieve testen op dag 8,9,10,11 maar totaal geen ongi te voelen of te bekennen! Houden die bollen het dan echt tegen? Gedoe ook allemaal hè. Gelukkig is t snel morgen en komt er duidelijkheid...

Nikita, toch nog n echo voor je eigen geruststelling? Prima toch en fijn dat de arts daaraan mee wil werken.

Lizzie, ook voor jou morgen een spannende dag! Ben benieuwd hoe t ervoor staat met je follies!

Hier dus totaal geen hoop maar stiekem ergens weer wel. Ik breek door alles heen met bruinverlies of donker/oud bloed maar niet door de utro-bollen! Grrr... Ik geef t 2% kans want ja een omo witte test op dag 11 is niet echt hoopgevend!
    Verder wel een leuk en relaxed weekend gehad dus dat was wel ok. Mannetje is ook weer thuis en heeft donderdag pas weer dienst dus dat valt mee. Is ook in onze stad dus hij kan dan gewoon huis eten enzo. Wel zo gezellig.

Nou ik ga ff liggen. Ben best moe nl!

Liefs Suus

10. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even een snelle rea op Nikita en Susan,

nikita, hier ook hard kloppingen gehad toen ik progynova gebruikte en was ook veel duizelig. Als je het toch echt niet vertrouwd zou ik het wel ff vragen.

Susan, hier heeft de utro tot nu toe altijd me ongi tegen gehouden en vrees nu ook want heb veel vlagen met lage rugpijn en dat heb ik ook altijd als ik ongi moet worden. Maar hoop natuurlijk dat het heel stiekem gewoon raak is bij jou!

Knuffel voor alle dames!!

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Susan, baken van je negatesten en dan geen ongi. Zo frustrerend ja.
    Ik moest na 14 dagen (bij de iui's) stoppen met de utro en dan 3 of 4 dagen later brak de ongi pas door. Knuffel meid!

12. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hoi lieve, lieve meiden!
    Het is zo onwerkelijk, maar we zijn weer zwanger!!!

Normaal test ik altijd samen met m'n man. Maar vanmorgen was hij al naar zijn werk en ik wilde niet weer een dag in onzekerheid zitten (van komt die ongi nou eindelijk). DUs toch maar een testje gedaan (had alleen nog sensitest liggen). Echt pas na 5 minuten gekeken en wat stond er? Echt een super duidelijke tweede streep. Kon het niet geloven, stond te trillen op m'n benen en m'n handen kon ik ook niet meer stil houden. Gelijk foto's gemaakt natuurlijk. In m'n album zie je duidelijk het verschil met de vorige positieve testen (december - vmk). Waarschijnlijk heeft het toen gewoon al niet helemaal goed gezeten en nu wel! En misschien krijgen we wel een tweeling (er zaten bij de escape-iui twee mooie grote eiblaasjes, dus...).

Ik heb toen gelijk een sms'je naar m'n man gestuurd of hij thuis koffie kon komen drinken, had een verrassing voor 'm. Hij wilde het niet afwachten en belde, dus toen maar over de telefoon gezegd. Hij zou eerst niet thuis komen, maar stond plotseling toch voor de deur! Oh, wat fantastisch dit zeg. Ook al ben ik natuurlijk nog steeds wel een beetje bang dat het weer mis gaat. Maar het is nu wel heel anders. Het eitje is op een natuurlijke manier bevrucht en niet ingevroren geweest, dat maakt 'm misschien al iets sterker. En de test is ook echt veel duidelijker. Dus ga toch proberen te genieten. Straks het ziekenhuis bellen om te horen wanneer ik de echo krijg, spannend. Misschien vraag ik ook wel of ze een bloedtest willen afnemen.

Sorry voor de lange ego, maar moest het even kwijt.
    Ik duim voor jullie allen dat jullie mij snel mogen volgen lieverds!

13. lizzieI

lizzieI Actief lid

6 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brrr zeehondje het wordt wel spannend allemaal !

En hoe is het met de rest ? Voor meer was het een spannende maandag !

Ik ben net geweest 7 eitjes !!!! morgen de pregnyl spuiten en dan donderdag de punctie ..... Zag net op de echo dat mijn bms 7,33 cm was is dat mooi ? Groeit dat nog verder ? Pfffff ben echt mega opgelucht .....

14. lizzieI

lizzieI Actief lid

6 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    :):):) ZEEHONDJE !!!! GEFELICITEERD !!!! Wauw ...... ow meid wat genieten zeg !!!

Het is goed nieuws maandag vandaag :):):)

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zeehondje, wat goed, gefeliciteerd!!!!!! Dus toch!! En dan ook nog via IUI!! Oh wat zullen jij en je man je fantastisch voelen zeg! Dit gaat ook helemaal goedkomen; dat moet!!
    Lekker genieten op die roze wolk.

Lizzie, 7 follies! Ook goed zeg! En donderdag de punctie, ook spannend! Bms klinkt goed qua dikte. Hij zal nog iets dikker worden hoor...

Ik heb nog weinig ECHT nieuws, later vanmiddag pas maar zal dus wel negatief zijn. Niet helemaal goed nieuws maandag Lizzie ;) maar ik vind het zo fijn voor jullie!!

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Susan; hoop dat er toch nog meer goed nieuws komt. Ik had het ook totaal niet verwacht, misschien geldt dat voor jou ook?!

Ego; maandag 28 februari de eerste echo, trouwdag van m'n ouders!

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Mooie dag voor een mooie echo Zeehondje! En nu die banner nog veranderen! ;)

Ik vertel strax wel over mn ochtend bloedprikken want heb wel weer iets geregeld voor mezelf ;) Soms moet je gewoon ff assertief zijn :D

18. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Zeehondje wauw met tranen in mijn ogen lees ik de blijdschap in jouw berichtje. Gefeliciteerd !!!!

Lizzie 7 mooi en spannend !!!!!

@ de rest succes vandaag.

IK ben weg naar het ziekenhuis !

19. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ZEEEEEEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOOOOONDJEEEEEEEEEEEE:D:D:D
    Wat een geweldig nieuws...:D
    Krijg er gewoon kippevel van...

Shantii....hmm...ik kijk even vanmiddag of ik het vraag.
    Heb gegoogled en in de bijsluiter gelezen, als het je niet stoort is het niet zo erg, en hoef je ook niet meteen ermee te stoppen...
    Wel raar hoor...elke keer als ik de Progynova neem merk ik iets anders...de eerste keer heel erg moe, de tweede keer non-stop misselijk en nu hartkloppingen...

Susan...hoe gaat het met je??

Lizzie...dat ziet er super uit hoor...
    En je BMS wordt nog wel dikker...

Lin...succes vandaag...

Pak dadelijk ook mijn spullen en vertrek voor de echo...
    Hoop dat ikook met goed nieuws thuis kom...
    Moet naar een andere stad toe omdat mijn gyn. dus met vakantie is, en mijn FA me ertussen neemt...;)
    Tot vanavond meiden...

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Dank je wel voor alle felicitaties.
    Word ik net gebeld, hadden ze zich vergist in de echo datum. Mag nu over twee weken al! 21 febr. om 15.45 uur.
    Hoop dat er velen mij gaan volgen (hé, dat is ook wel eens leuk om te schrijven, hihi).

Deel Deze Pagina