Wauw Zeehondje!!! Ik zit hier ook gewoon met kippevel!! Gefeliciteerd!! En wie weet, misschien wel twee... Het is in ieder geval een heel duidelijke test En Lizzie ook al goed nieuws. 7 stuks, dat klinkt toch een stuk beter dan 4! Super! Ik hoop dat de andere dames met echo's ook met goede berichten komen straks. Succes! Goh, ben helemaal vrolijk nu
Zeehonje, die banner staat je GOEHOED!!!! En over 2 wkn al een echo? Dat is vroeg! Maar wel lekker Ik kom over een min of 40 wel ff vertellen over mn ochtend. Moet ff mn patient nu doen; ze zit er nl al
)(%$$#" weinig te zien alleen een mega cyste op dit moment. Moet woensdag terug komen. Gaat in baalmodus.
Lin, wat kl*te!! Ik hoop dat je cyste woensdag of weg is, of een heeeeeeeeeeeel stuk kleiner! @hier: nu eindelijk ff wat tijd om mn verhaal te typen. Heb zaterdag als laatst getest, negatief toen, dus ik denk gewoon niet dat dit positief zal eindigen. Vanmiddag tussen half 2 en half 4 word ik teruggebeld met de uitslag en wat de verdere stappen zijn. Nu wist ik al dat er 2 uitslagen verlopen waren. Deze hebben ze niet al opnieuw gedaan voor de cryo want als de cryo wel zou aanslaan, waren die onderzoeken niet nodig geweest... Heb vanmorgen gevraagd, omdat ik er nu toch was met een naald in mn ader, of ze niet al meer buisjes bloed wilde afnemen om mijn bloed te testen op HIV, hepatitis etc. Eigenlijk wilde ze mn labformulier zien maar dat heb ik nooit gehad. Ze wist namelijk niet of er niet nog meer onderzocht moest worden. Toen ik zei dat mn algemene bloedwaarden in oktober al waren bekeken, en ze anders maar moest overleggen met mn arts, heeft ze toch gewoon de buisjes bloed afgenomen! Ging echt weg met een overwinningsgevoel, want had niet verwacht dat de vpk mee zou werken! De enige uitslag die nog verlopen is, is het zaadonderzoek van mn man. Hopelijk kan dat deze week ingepland worden en kan ik meteen door?? Dan toch eerst aan de pil, krijg dan het lange protocol maar dan op CD 17 al de eerste deca erin. Kijk, dan zit er toch een beetje schot in zo! Nou, ben benieuwd wat ze me gaat vertellen vanmiddag. Ik verwacht eigenlijk een negatieve bloedtest en als t een positieve is, dat het zo weinig is dat ik nog een keer moet bloedprikken ofzo en rekening moet houden met een vmk. 1 van die 2 zal het wel worden.........
Suus; wat goed van je dat je eraan dacht om gelijk ook die andere dingen te laten controleren. En fijn dat ze meewerkten in het ziekenhuis. Anders had je straks bijvoorbeeld weer een hele cyclus moeten wachten ofzo. We gaan er natuurlijk vanuit dat het niet nodig is en dat je gewoon zwanger bent, maar als...
Zeehondje, wauw!!! Wat gaaf, gefeliciteerd!!! Ik zit ook met kippenvol overal. En wat fijn dat je zo snel al een echo krijgt! Lin, shit.... Hopelijk woensdag beter nieuws... Lizzy, wat fijn, ook goed nieuws!! Mooi hoor! Susan, lekker assertief, goed hoor! Duim toch ook nog even door. Oh, moet nu gaan, staat een gebakken ei voor mij klaar
Zeehondje ooww super gefeliciteerd!!! Wat bijzonder allemaal..!! Deze keer moet het wel goed gaan.. Je test is echt errug mooi.!!
Zeehondje gefeliciteerd meid wat geweldig!!! WAUW wat een mooie dag voor jou vandaag! Probeer er maar goed van te genieten want dit is echt een knaltest! Susan wat fijn dat je al op meerdere dingen geprikt bent, ik hoop echt alsnog dat je goed nieuws krijgt zo dadelijk. Nikita, ja hier heb ik ook hoor met medicatie dat ik er elke keer anders op reageer. Het is en blijft gewoon vaag spul haha. Lizie bijna punctie en toch nog meer follikels wat super meid!
Lin71; sorry meid, sla ik jou helemaal over. Wat balen zeg dat er een cyste zit. Hopelijk slinkt die snel! Knuffel. Ego; hier het potje ochtendurine in de koelkast gezet vanmorgen. Net kruidvattesten (2v5) en digitale testen gekocht. De digitale gaf mooi 'zwanger' aan de de kruidvattest was gelijk al positief. Niet na 5 minuten pas, nee, allebei de streepjes werden tegelijkertijd donkerder! Ik moet het nu wel geloven hè?!
Zeehondje, geniet er maar lekker van!! Het is ECHT waar. Lin71, knuffel voor jou. Hopelijk ziet het er woensdag beter uit. Susan, dat heb je goed geregeld met die testen. Heb je dat maar vast gehad. Maar misschien vanmiddag toch nog een verrassing...? Hier 9 dagen na tp. Net bij kruidvat testen gehaald. Misschien dat ik het morgen durf...
Even snel... Idd niet zwanger. Manlief moet nog zaadtest doen, pakket D heet dat en ook al word ik ongi, mag me nog niet aanmelden omdat ze eerst die uitslag moeten hebben. Voel me dus toch best verdrietig maar weet niet zo goed om welke reden precies. Of om de negatieve test (ergens toch wat hoop?) of omdat er sowieso 1 cyclus tussen zit en daarna het lange protocol met de pil eerst weer. Gadverdamme zeg, kl*tezooi! En dan heb ik nu weer een patient waar ik aardig en normaal tegen moet doen, terwijl ik eigenlijk gewoon keihard janken wil.
Susan mega dikke plet knuffel voor jou! Meid wat zul je je ellendig voelen en dan ook nog de schijn op houden vanwege je werk pff dat is echt niet makkelijk. Vanavond maar even een flink potje janken dus en alles eruit gooien! Probeer het een plekje te geven, en ik hoop echt dat het dan heel snel wel raak voor je mag zijn!! Knuff
Oh nee Susan, wat balen voor jou!! Irritant om dan op je werk te zitten he?! Sterkte met het verwerken van deze negatieve uitslag. Zo definitief van het ziekenhuis is toch altijd wel weer erg definitief, ook al wist je het eigenlijk wel. Even Sophie wat extra knuffelen, balen, huilen etc. en dan hoop ik voor je dat je een extreem korte cyclus hebt deze maand....
Cally, spannend morgen!!! Ik ga voor je duimen! Hier niet veel nieuws. Vandaag weer bij de acupuncturist geweest. Mijn buik is warmer geworden!! Nog geen ongi, maar als ik mijn lichaam voel kan dat haast niet zo heel lang meer duren.
susan; dikke knuffel van mij meid. Ik denk dat je toch altijd een klein beetje hoop houdt en die is dan nu pas echt helemaal verdwenen. En dan ook nog eens het nieuws dat het extra bloedonderzoek en het niet allemaal kan versnellen omdat er ook nog een zaadonderzoek gedaan moet worden. Dus toch nu weer best lang wachten. En in gedachten was je misschien al bijna aan de nieuwe poging begonnen. Begrijp dus wel dat even flink verdrietig, boos en teleurgesteld bent. Gooi het er inderdaad maar lekker uit straks (of nu) thuis. Heel veel sterkte lieverd.
Zo, heb er ff een lekker glaasje Baileys bij gepakt. Had eigenlijk zin in chocola maar dat hadden we niet dus dan maar alcohol dat smaakt naar chocola Nou, heb wel ff mn zus gebeld die werkt op de poli van de voortplantingsgeneeskunde in mn zkh. Die kan ik morgenochtend bellen en dan plant zij ons in voor de zaadtest. Ze zei dat het best wel snel zou moeten kunnen omdat ze vorige week nog wel wat mannen kwijt kon binnen een paar dagen! Woensdagmiddag ziet ze mn arts en dan gaat ze vragen/voorstellen of we ons toch niet al mogen aanmelden. Ik ga nl sowieso aan de pil omdat ik altijd rare bloedingen heb. Kan ik net zo goed in de tussentijd wachten op de uitslagen! En als die niet goed zijn, is er geen man overboord. Hoef ik tenminste niet 2 cycli aan de pil... Mn bloed ligt nu toch al bij het lab, alleen nog dat stomme zaadonderzoek... Alsof we van 1,3 milj na opwerking naar 0 zouden gaan..........? Lijkt me niet logisch. Ben nu wel weer wat gekalmeerd en dan vind ik dat ik ook eigenlijk niet moet zeuren. Ik heb tenslotte al een prachtige dochter terwijl er velen hier zijn met een mega geschiedenis en dan niet eens een kindje hebben. Uiteindelijk moet je blij zijn met wat je al hebt en dat meisje is kerngezond en fietst nu heerlijk door het huis, lachend en al!
@Shantii morgen grote dag ... toch ? Spannend hoor ! @ Susan ... ook van deze kant een dikke knuffel !!!!! @Cally ... spannend hoor ben benieuwd morgen. Hou het ff kort vandaag, ben de laatste paar dagen echt helemaal uit mn hum. Kan mn man wel schieten, die is niet lekker en loopt te zuchten en steunen en dat kan ik op het moment helemaal niet hebben èn is natuurlijk ook helemaal niet eerlijk van mij Maar goed, uit mn doen dus ... lijk wel beetje koortsig, hoofdpijn en voel me nou ja .... K** zelfs van het nieuws van vanmorgen werd ik niet blij ! Blehhhhhh hoop dat het de hormonen zijn en dat dat snel over is als ik daarmee stop ! Vanavond nog beide spuiten, morgen de orgultran en pregnyl (tijd hoor ik nog) en dan woensdag niets meer !!! Donderdag beginnen met de bolletjes ... doen jullie dat op vaste tijden ? Of met zoveel uur ertussen ? En dan nog 1 vraagje ..... zaterdagochtend voor het laatst een zaadlozing is dat oké ? In de folder staat binnen een week voor de punctie in ieder geval 1x maar ik dacht ... kan geen kwaad om dat ff aan jullie te vragen *tikt zij lachend* Fijne avond meiden !
man lief zegt net .... komt wel goed donderdag lieffie ! Vrij vertaald bedoelt ie : geen gedonder meer aan mijn lijf deze week tot die punctie Volgens mij is ie er wel een beetje klaar mee ! *lacht .. leuke woordspeling !*