Wie ook januari/februari '11 IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door moontje b, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Lizzie, fijn hè die hormonsters ;)
    Reageer je maar lekker af op een boom bij je in de buurt ofzo.
    Hou je wel de temperatuur van je man in de gaten en als die wat aan de hoge kant is meteen paracetamol er in??
    Koorts kan echt funest zijn voor zaad, dus goed in de gaten houden als hij niet lekker is.

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lizzie, ik zou m vanavond nog ff laten lozen, juist mooi voor donderdagochtend!
    Bollen: deed t gewoon als ik wakker werd, ergens rond 3-en, en voor t slapen gaan. Was dan ong om de 7 uur ofzo... Hoeft niet exact maar wel ong.

3. lizzieI

lizzieI Actief lid

6 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey drukke verhuis Sas, gister even brufen erin gestopt want toen was ie iets warm ... hou hem goed in de gaten ;)

Oké dus toch nog ff lozen .... kijken of ie ervoor te porren is !!!

4. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hoi meiden...
    Ik ben terug en heb een BMS van 11 mm:$;):D
    FA was erg tevreden, en nu maar hopen dat de cryo'tjes goed ontdooien.
    Zou zonde zijn van dit mooie BMS om het niet te gebruiken...
    Ben een beetje bang voor het ontdooien omdat de FA vandaag vertelde dat ze de mooiste meteen vers TPen, maar dat het in dat stadium moeilijk inschatten is.
    Van de 8 bevruchte EItjes die we nog over hadden zitten er dus 6 in de vriezer, en 2 waren niet goed genoeg voor cryo's.
    Hmmm...moeilijk om rustig te blijven nu tot woensdag hoor, dan wordt ik namelijk gebeld...
    Wil niet te positief zijn om mezelf te beschermen, en het heeft de afgelopen keren ook niet gewerkt...maar negatief denken wil ik ook niet, want als er dan geen TP komt zeg ik weer tegen mezelf, 'zie je wel, je had het aan zien komen'-
    Maar ja, geloof dat jullie deze gevoelens wel herkennen...;)

Lyn....wat balen zeg...

Zeehondje...geloof je het langzaam nu??
    Op naar een prachtige echo over 2 weekjes...

Cally...succes voor morgen als je durft...;)

Susan...wat een teleurstelling zeg...en dan moet je je ook nog eens flink houden op je werk...
    Ben je nu lekker thuis met je mannetje...dan mag je namelijk alles laten lopen hoor...*knuffel*
    Haha...en geniet maar van je Bailey's...;)

Sonne...denk nu ook de hele tijd eraan als ik teveel (koud) water drink...
    Na de TP zal ik ook oppassen...beter een warm broeinestje als een koelkast in mijn buik...;)

Lizzie...ja mag best sjaggie zijn hoor met al die hormonen in je lichaam...ondanks goed nieuws...
    Als we bij ons maandag punctie hebben, raden ze bij ons aan de vrijdag ervoor de laatste lozing te hebben...
    Maar het verschilt overal, volgens mij moet het ergens tussen 3-5 dagen voor de punctie zijn...

5. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Jee, LFN, wat goed zeg!!! Als die cryo's zich daar niet in willen nestelen weet ik het ook niet meer! Een beter plekje kan je toch niet bedenken.... en heel goed dat je je nestje warm houdt! Haha! Hoewel de cryo's natuurlijk wel moeten wennen aan de overgang van -200 naar 37 graden... dus misschien moet je juist koud drinken zodat de overgang minder groot is.... ;)

Lizzie, bij ons raden ze aan maximaal drie dagen voor de punctie nog een lozing te hebben, niet korter sowieso.

6. lizzieI

lizzieI Actief lid

6 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikita wat goed !!!! Je weet wat ze zeggen hè ... als ze het invriezen en ontdooien overleven zijn het SUPER EMMY`S enne .... ze mogen ook niet zomaar dat ere plekje in de vriezer dus houd moed !!!

:(Ja nu maken jullie het me moeilijk ..... vandaag maandag en donderdag de punctie ... wel òf niet meer lozen dan ???? :( Kom damens dan maken we er een poll van ;)

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Voor deze iui 'moesten' we donderdag nog een keer loden en toen was zaterdag de iui. Dus ik zou zeggen, vandaag idd nog een keertje trekken, haha.

8. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    zeg hetzelfde....;)

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hier ook lozen vanavond

10. lizzieI

lizzieI Actief lid

6 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie zijn geweldig damens :D met wie had ik dit nu in godsnaam moeten bespreken .... ben zo blij dat jullie er zijn :):):)

11. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Jemig meiden, ik moest 3 pagina's teruglezen. Heb weinig tijd om te reageren want ik ben best moe. (stomme deca gaat me tegen staan)

Maar allereerst......dikke knuffffffffffffffff voor Susan!

En daarna......

Wauwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!voor Zeehondje! Wat ontzettend fijn voor jullie; daar worden we hier allemaal wel blij van.

Er waren nog veel meer dames met nieuws (goed en minder goed), maar ik reageer als ik iets meer tijd (en energie) heb. Dikke knuf voor jullie allemaal!

Xxx Hypo

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zeehondje, ik heb het al elders gedaan, maar doe het met liefde nog een keer... GEFELICITEERD!
    Gelijk de echo afgesproken... een week eerder dan je had gedacht.
    Zooo, ga jij het hier druk krijgen met strooien.;)

Lizzie, donderdag de punctie. Spannend! Die 7 mogen ze gaan halen.;)
    Heeft jouw man tot de punctie 'hoofdpijn'?:p

Lin, wat enorm balen. Had je de cyste verwacht?

Susan, je heb zeker een mooi optreden neergezet bij de vpk. Wel enorm balen dat je negatief bent bevonden en nu een cyclus moet overslaan. Handig om een zus op de juiste afdeling te hebben.;)

Sonne, lekker zo'n gebakken eitje.

Bollen: na opstaan, met lunch en voor slapen gaan.

Nikita, wat?!?! Heb jij gewoon 11 mm BMS?:$ Woensdag is een spannende dag. Het gaat gewoon goed. Moet wel met zo'n bms.;)

Cally, succes morgen!

Hypo, hoelang moet je nog aan de deca? Meid, ik hoop zo dat je er snel mee mag stoppen.

Mijn buik lijkt op springen te staan alsof ik ongi moet worden. Ik denk dat het mijn ei is. Iets anders is niet te verzinnen. Manlief straks meeslepen.:D

13. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden ik word gek!!

Snap er niks van.. Vandaag is het precies 2 weken na tp. Net een test gedaan, maar dan zou die toch moeten knallen als het raak is? Er is wel een 2e lijntje te zien maar ook erg licht!!! Ik zie hem wel heel makkelijk met het blote oog. Ik weet het echt niet, haal al scenario's in me hoofd, vmk?? toch een indroogstreepje. En het ergste ik heb maar 1 test en ben de rest van de dag in Duitsland en heb dus ook geen tijd om er een te kopen. Maar het lijkt me dat de 2e streep al lang had moeten knallen 2 weken na tp dus volgensmij kan ik de hoop wel opgeven of niet?

Liefs Shantii

14. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    @ Zeehondje: GEFELICITEERD MEID!!! Je verdient het! :)

15. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Shantii, ik zou zeggen een streep is een streep. Helemaal als je hem met het blote oog kunt zien. Knallen hoeft met deze termijn echt nog niet. Ik ben hoopvol!
    Is er niet iemand die vandaag wat testen voor je kan halen?

Ik heb vandaag niet getest. Gisteravond al wat bruin slijm verloren en vanmorgen was mijn temp 0,4 lager dan de afgelopen dagen. Lijkt me duidelijk...:(

Nikita, dan moet jij deze maand maar zorgen voor een succesvol cryo-verhaal ;) Het lijkt in ieder geval goed met 11 mm!! Daar moet je tweetal :)D) toch een goed plekje kunnen vinden. En hou je buik maar lekker warm straks. Sterkte woensdag!!

Lizzie, heb je je man de reacties van de dames hier laten lezen en heb je hem kunnen overtuigen dat er nog even geloosd moest worden? :p

Zeehondje, nu nog maar 13 dagen tot de echo :D
    Heb je vandaag alweer een testje gedaan? Heb ik in het begin van mijn zwangerschap ook heel veel gedaan. En dan maar vergelijken met die van de dag ervoor, kijken of het streepje donkerder is.
    En lekker op je roze wolk blijven zitten hoor!!

Sonne, al een menstruatie in aantocht? Ik ga bij een eventuele volgende tp goed denken aan jouw verhaal van je buik warmhouden. Klinkt best logisch eigenlijk.

Susan, handig dat je zus op de poli van je zkh werkt. Hopelijk kunnen jullie snel verder.

Hypo, hopelijk snel over op puregon. Logisch dat je die deca nu wel een keer zat bent. Knuffel!

En Timon, nog actief geweest gisteravond? :D

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Shanti, idd een streep is een streep. Wie weet gewoon een wat latere innesteling! In Duitsland verkopen ze toch ook gewoon testen? Gewoon daar kopen en doen als je dat fijn vindt, en anders morgen of overmorgen weer opnieuw testen. Maar ik denk dat het wel goed zit hoor! Een voorzichtige gefeliciteerd iig!

Cally, hmmm, bij jou ook geen positief cryo nieuws, hoewel het tij nog kan keren he....... Je gaat niet testen, of wel?

Hier goed nieuws. Manlief mag morgen al zn kwakkie inleveren in het zkh! Heb dat met mn zus geregeld :D En daarna belde ze me terug en heeft ook nog ns voor morgen een belafspraak geregeld met mn arts! Heb dus nog voor de zekerheid 1 utro bol geschoten vanmorgen zodat ik niet vandaag of morgen al ongi word. Miss vanmiddag en vanavond nog eentje. Hopelijk vanaf donderdag ongi en dat ik me dan kan aanmelden! Laten we hopen dat het mee zit, meiden!

17. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Susan, ik denk dat vandaag m'n ongi gaat komen. Zo niet, dan wil ik er misschien morgen nog een testje aan wagen. Maar eigenlijk heb ik de hoop al opgegeven.

Ik duim dat je plan gaat werken en dat je meteen door kunt!

18. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Hallo dames, ik zie deze topic nu pas was anders al eerder aangeschoven:) Ik volg het lange traject ICSI. Heb gister mijn laatste folikelmeting gehad. 2 grote eitjes en 3 kleinere was de score en een bms van 1.4! Heb nooit veel eitjes dus ben zeer tevreden, heb er immers maar 1 goede nodig! Dus met een beetje geluk vieren we de eerste verjaardag van onze dochter over twee weken als voor ons compleet gezinnetje! Ons dochtertje komt ook uit ICSI en daarvoor een miskraam via ICSI, dit is mijn derde dus..
    Donderdag de punktie...zie er enorm tegen op maar weet nu helemaal waarvoor ik het doe. Succes allen!

19. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Welkom Tonka! Er komen spannende weken aan voor jou dus. Sterkte met de punctie!! En dan hopelijk dubbel feest over twee weken.
    Super dat jullie al een prachtig ICSI-wonder hebben.

20. lizzieI

lizzieI Actief lid

6 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    even heel heel snel, strakjes meeer :D

@Tonka WELKOM en succes !

maar ehhhhh hij ging het zelf regelen zei hij gisteravond na t sporten dus daar vertrouw ik op ..... ik heb er ook echt geen zin meer in ! voel me al dagen k** ... haar zit niet/kleding zit niet lekker/lijk wel een wandelend spook kortom geen ambities van mijn zijde ;)

enne streep = een streep hoor .... kun je niet ff snel naar de drogist òf iemand organiseren die er ff 1 voor je haalt thuis Shantii ???

Tot straks !

Deel Deze Pagina