Dan ist goed. Als ik dan toch bezig ben wil ik je toch nog ff heel erg bemoeizuchtig adviseren om de volgende keer paracetamol te geven en geen ibuprofen. En nu hou ik op haha
Haha, die tips en trucs zijn zo handig niet als ze van iemand komen bij wie ze zelf niet echt lijken te werken
Hahaha, ja maar dat komt gewoon door die mannen van ons...... Kunnen wij nog zoveel dingen bedenken, daar heeft dan niemand wat aan! Wat er niet is, kan je ook niet stimuleren...
Haha Lizzie...gelukkig hebben we je kunnen helpen...heeft manlief ook braaf geluisterd?? Hypo...wat vervelend dat je zo moe wordt van de Deca...niet leuk hoor...:x Susan, wat lief van je zusje trouwens dat ze je kan en wil helpen... Lin...vandaag moesz je nog eens terug, of morgen pas?? Auau Timon...klinkt pijnlijk je buik...heb je dat altijd bij je Ei? Ow Shantii...ze zeggen een streep is een streep...maar kan me voorstellen dat als hij niet knalt je onzeker bent. Kun je vandaag in Duitsland geen digitale halen?? En krijg je een bloedtest?? Die brengt gewoon de grootste zekerheid... Lieverd...hoop dat het goed komt hoor... Emesve...je hebt ons gevonden.... Cally...dik balen voor je...sterkte... Tonka...goh meid...en ik dacht dat ik al een dik BMS had met 1,1... Gezellig dat je bij ons komt zitten en wat mooi dat je al een kindje door ICSI hebt... Nu op naar een Brusje dus... Succes voor de punctie... Heb het idee dat ik een aantal vergeten ben, maar dat komt de volgende keer wel weer dan... Tot later meiden...
Ben weer terug uit Duitsland! Heb net bij de kruidvat weer 2 testen gehaald die ik morgenochtend ga doen. Streepje is nog steeds zichtbaar en kan het ook van een meter afstand zien alleen nu hoop ik maar dat ik iemand ben die langzaam hcg aan maakt ofzo want ik vind het toch wel licht voor 14 dagen na tp en 18 dagen na eisprong. Pff zenuwen!! Kan de hele dag nergens anders aan denken. Iedereen super bedankt voor de lieve woorden!!! Susan wat fijn dat je mannetje zo snel mag langs komen!! En dan hopen dat alle uitslagen snel binnen zijn. Cally jij al bruin nee meen je niet? Dat is echt kl*te. Dit is mijn test 14 dagen na tp en 18 dagen na ei;
Spannend Shantii ..... ben benieuwd morgen ! Balen Cally .... breekt het al door ? Heb net zelf achter het zh aan moeten bellen, donderdag om 10 u mn mannetje en om 10.30 de punctie, zie er huizenhoog tegenop maar t hoort er nu eenmaal bij hè .... Ik ga ervan uit dat als hij zegt dat ie het regelt dat ie het ook doet, ik ga het niet controleren .... mag toch hopen dat ie me niet in de steek laat ... Vind het wel een beetje dubbel dat ik vanavond èn de orgalutran moet spuiten èn de pregnyll ..... lekker tegenstrijdig ! Wat een weer hè damens vandaag
Morgen heb ik weer een echo. Heb knallende pijn in mijn hoofd de hele dag al. Heb ondertussen al een paar keer paracetamol gehad maar helaas zonder resultaat. Gaat op de bank en komt morgen uitgebreider terug. Om 15:00 uur heb ik de afspraak. einde ego bericht
Shantii; een streep is een streep hoor meid! Alhoewel ik heel goed begrijp dat je twijfelt. De vorige keer bij ons was het streepje ook zo ongeveer en werd maar niet donkerder en uiteindelijk alleen maar lichter (week later). Ook kwam toen de bloeding en dus een vmk. Een knaltest kán trouwens wel op deze termijn (kijk maar in m'n album), maar dat zegt ook niks. Het kan gewoon altijd fout gaan, maar daar moet je zo min mogelijk aan proberen te denken. De ene vrouw maakt inderdaad pas later hcg aan en in het misschien ook nog minder. Ook kan het per zwangerschap verschillen heb ik gelezen. Dus ik zeg gewoon; GEFELICITEERD!!!!!!!!
Dank jullie wel schatten!!! Zo lief! En laten we hopen op morgen weer een goed test, nog wat donkerder graag haha. x
Shantii...denk aan je morgen hoor als je test in de ochtend... Begrijp helemaal dat je nog wat onzeker bent, maar het kan ook nog goed komen, dus daar hopen we op... Lizzie...vertrouw er maar op hoor, dat je mannetje doet wat hij moet doen... Succes donderdag... Lin....aiai...succes voor morgen, hopelijk gaat de koppijn er nog uit... Volgens mij was het dat weer voor het moment... Tot morgen meiden...
@Shantii ik zie ook gewoon een positieve test hoor ... test anders met die van clear blue die gewoon zegt zwanger òf niet zwanger dan hoef je je ook niets van de kleur van die streep aan te trekken enne bij Zeehondje is ie zo donker omdat die er gewoon 2 krijgt ... wedden ??? @Lin .... ik loop ook al sinds de start met zware hoofdpijn, zou het liefst om 20.00 na mn spuit mn bed in kruipen en meestal doe ik dat ook maar (ben ècht de leukste en gezelligste partner van het land op het moment ha ha ha ) behalve vanavond dan mag ik om 22.30 de pregnyl nog spuiten de laatste spuit *zei zij juichend !!! * joehoe Doe lekker rustig aan vanavond, hoop dat je ervan opknapt ! Kus voor allemaal
Lin, zal aan je denken morgen. Hoop toch dat er een paar mooi zijn doorgegroeid. Shantii, jij gaat morgen gewoon weer zo'n mooi tweede streepje tevoorschijn toveren!
Shantii, jouw test ziet er een beetje uit als ik heb gehad. Dat liep uit op een vmk. Cally, doordat ik werd overvallen door vermoeidheid is het er niet van gekomen. Nikita, ik merk normaal mijn ei helemaal niet. Tonka, welkom en veel succes donderdag! Lizzie, jij ook donderdag de punctie. Spannend! Lin, succes met de echo morgen. Misschien kan het zh je iets geven tegen je hoofdpijn.