Shantii, een voorzichtige gefeliciteerd! Ik vind je test ook licht voor 14 dagen na tp, maar je kunt de streep duidelijk zien hoor! Je bent zwanger Een lichte streep wil niks zeggen, zolang de streep maar donkerder wordt!
@Shantii: ik snap best dat je je onzeker voelt, maar volgens mij hoef je dat echt niet te zijn hoor. De dikte/duidelijkheid van de streep zegt echt niet alles. Ik had knaltesten, maar toch ging het mis......Ik zou iig dolblij zijn met zo'n test, want ik vind m super duidelijk! Xxx Hypo
Ik hoop het allemaal maar dat het goed blijft gaan. Moet er in blijven geloven hihi. Maar het is allemaal zo eng!! Lin en Lizzie hoop dat jullie hoofdpijn snel over is! En Lizzie wat fijn dat vandaag je laatste spuit gezet mag worden!! Even niet meer hoeven prikken is zoooo fijn. En zet hem alvast op voor de punctie!!
Shantii, heb je nog een keer getest vanmorgen? @hier: nog niet gebeld door mn arts maar wel leuk toen ik vanmorgen opstond: mn mannetje heeft vandaag vrijgenomen, net als ik, dus dat was wel een leuke verrassing. Heb nog even gebeld met mn assuradeur (tussenpersoon van al mn verzekeringen) en ik heb weer een machtiging nodig voor de ICSI behandeling Zal dus weer mn med's eerst zelf moeten voorschieten want dat is natuurlijk nooit op tijd geregeld. Was 2 jr geleden ook al zo, toen nog tranen om gelaten zelfs, maar nu niet want ik had al zo'n vermoeden. Als we nou groen licht krijgen vandaag van de arts, zal ik als mn ongi doorkomt voor een echo moeten. Vraag dan meteen zo'n formulier van ze waarin het zkh aangeeft waarom de ICSI nodig is. Die dan insturen naar mn tussenpersoon die dat voor me gaat regelen dan. Krijg dan de toestemming van de verzekering waarna ik de med's kan indienen. Gaat dus wel weer een week of 6 duren, die verzekeringen kennende! Gelukkig kan ik het lijden................ maar er zijn zat mensen die dat niet kunnen dus hoe dit dat doen?? Hoe is t met de rest?
Net gebeld door de arts en ik mag onder voorbehoud starten, als er weinig aanmeldingen zijn op mijn 1e cyclusdag. Tot nu toe nog niet eerder meegemaakt dus wie weet! Manlief moet, naast zaad, ook nog een bloedonderzoek en dat gebeurt ook meteen vandaag. Afh van die uitslagen mogen we dan door met de deca op cyclusdag 17. Nou dat is dus best spannend allemaal! Nu mn ongi afwachten dus en dan heel hard hopen en duimen dat er voldoende plek is als ik me aanmeld.
@Susan jeetje wat spannend èn jeetje wat een gedoe met die verzekering !!! Ik ga voor je duimen @Shantii ..... hoe was je test vandaag ????? @hier ... ik voel me nog steeds belabbert, dizzie en draaierig èn ik ben ontzettend nerveus voor de punctie van morgen! En ook bang dat er als dit allemaal goed gaat ik misschien zondag wel te horen krijg dat er geen bevruchting is ..... Ahhhhhhh al die beren op de weg :x:x:x Voel me wel een beetje zeikert nu !
Lizzie je bent geen zeikerd! Het is heel logisch dt je je zo voelt... Hopelijk heb je weinig pijn en nakijk vd punctie en natuurlijk een mooie opbrengst van jou en je man
Lizzie...morgen punctie en vandaag een lekkere spuitvrije dag...geniet er maar van, en succes voor mogen... Shantii, nog getest?? Susan, wat een leuke en lieve verrassing van je mannetje... En nu maar hopen dat alles volgens plan loopt zeg... Ben zojuist gebeld, en heb morgen de TP... Het eerste rietje met 2 emmies was meteen raak... Was alleen een beetje teleurgesteld over het aantal cellen van vandaag. Heb tot nu toe volgens mij altijd een TP gehad van 2 dagen oude emmies, die waren toen 5 cellig, en ééntje 4 cellig. Vandaag waren de emmies dus ook 2 dagen uit, en nog maar 2 en 3 cellig... Maar de dame van het lab. zegt dat ze verwacht dat ze het tot morgen halen...ze hebben het ergste gehad en zien er goed uit... Ben stiekem wel benieuwd naar hoeveel cellig ze morgen (3 dagen oud) zullen zijn. Heeft iemand info. (website) waarop je de dagelijkse ontwikkeling kunt lezen..heb ooit zo'n website voorbij zien komen, maar vind hem niet meer terug... Moet mezelf natuurlijk nu niet gek gaan zitten maken, en ook gewoon eerst maar afwachten tot morgen...maar ja...probeer dat maar eens... Zal straks de lijst zoeken, want heb nu geen tijd meer... XXX
Wow Nikita wat spannend !!!!! Sorry ik kan je niet verder helpen met je celletjes maar ik ga ervan uit dat de lab dame heel kundig is ! Hoe laat moet je morgen ? Spannend zeg !!! Kan ik hier trouwens uit opmaken dat cryo's eerder de vriezer ingaan dan ze verse emmy's terug plaatsen dus zeg maar op dag 2 gaan ze al de vriezer in terwijl de verse op dag 3 worden teruggeplaatst of zeg ik nu iets heel raars ????
ohja ik wilde eigenlijk vanavond een inslapertje nemen .... zodat ik op tijd en diep naar dromenland vertrek. Kan dit ?
Fijn, weer goed nieuws hier! Tp' en puncties in aantocht en begin van nieuwe pogingen. Allemaal met je blik naar de toekomst gericht meiden! Bij ons hoef je geen machtiging aan te vragen voor de med's. Krijg rekening van apotheek en deze stuur ik op naar de zorgverzekeraar.
He dames, wat een nieuwtjes allemaal! Lizzie, jij heeeel veel succes morgen!! Dat er maar veel goede eitjes mogen zitten!! En LFN ook veel succes, wat gaaf dat het zo goed gaat! Hier dan ook goed nieuws, ik ben ongesteld!!! Joepie! Begonnen met de medicatie en maandag de 21e de eerste echo. Ben zo blij dat mijn menstruatie zo snel gekomen is. Dames die bekend zijn met de gestimuleerde cryo-tp, hoe lang zat er tussen jullie eerste Progynova en de tp? Ik zit iig weer in de molen, fijn. Sorry, heb even weinig tijd om op de rest te reageren. Succes allemaal, op naar nog meer goed nieuws
Sonne, ik ben gestart met progynova op 1e ongi-dag. De tp was precies 3 weken later. Tussentijds 2 echo's gehad.
Wie wat waar: Cally Chessertje: ivf 2, Den Haag Bronovo Hypo: icsi 4, streekziekenhuis ism Radboud Nijmegen La femme Nikita: cryo TP van 2e IVF, Endokrinologikum Hamburg Lente67: ivf 3, Breda en Tilburg Snoes4rx: cryo TP van 1e IVF, UMC Utrecht Sonne: cryo TP van 1e ICSI, UMCG Susan79: cryo tp, VU Amsterdam Zoe1976: icsi 1, Leiden LUMC Hanied: icsi 4, Geertgen Elsendorp Manousch: ivf 1, AZM (Maastricht) Saskia1984: ICSI 1, CZE (eindhoven) liefprinsesje: IVF 1,Isala klinieken Zwolle Muppet80: ICSI 1, UMCG Groningen Strijkkraal: cryo TP van 1e IVF, Tilburg Shantii: 1 Cryo TP van 2e icsi, Dusseldorf Jennifer: icsi, Albert Schweizer zkh Zwijndrecht icm Erasmus Rotterdam Zeehondje; IVF2, Voorburg LizzieI : UMC Wanneer: Chessertje: Eind januari starten Hypo: 29-12 start deca; 12-1 uitgangsecho La femme Nikita: januari starten Lente67: Eind januari starten Liefprinsesje:eind januari/begin februari. Snoes 4rx: waarschijnlijk half januari Sonne: begin feb. medicatie, eind feb. terugplaatsing Susan79: 8 jan gestart Zoe1976: Eind januari starten Hanied: 9 dec gestart Manousch: 2 februari start decapeptyl Saskia1984: 6 dec gestart met de deca Muppet80: 29 januari decapeptyl Strijkkraal: vervolg afspraak 21 januari, tp wss februari Shantii: 25 Januari, 1 Cryo tp LizzieI : 24 januari start 1e IVF FM's: Hanied: 23 dec startecho Susan: 18 jan 1e fm La femme Nikita: 7 feb echo (BMS meten) LizzieI : 2e fm Punctie: Hanied: 1e week januari 2011 Saskia: 4 januari Terugplaatsing: Hanied: wk 1 Saskia: 7 januari Shantii: 25 januari Susan: 25 jan Zeehondje; 22 januari escape-iui Cally: 29 januari La femme Nikita: 10 februari Testen: Zeehondje zondag 6 februari Susan79: maandag 7 februari Shantii: dinsdag 8 februari Cally: 12 februari zo, die was ver weg gezakt... Morgen weet ik de testdatum zeker, maar denk dat het de 24e zal zijn, en dan uitslag de 25e...
Lizzie... Volgens mij is dat overal weer anders. Bij mij gaan ze meteen de dag na de punctie de vriezer in, maar bij sommige laten ze ze een beetje langer in het lab, en vriezer ze ze volgens mij soms pas na de verse TP in... Volgens mij kun je best een inslapertje nemen hoor, zou het wel even melden... THX Emesve en Timon...hmmm...volgens mij is het dan nog ok. denk ik, al is het een beetje langzamer als de vorige keren. Wat denken jullie?? Ben benieuwd morgen. In een ander topic vertelde een meisje al: dag 1 na punctie, 1 cel dag 2, 2 cellig dag 3, 4 cellig dag 4, 8 cellig etc.etc... Moet me ook gewoon niet zo druk maken... Sonne...is het de eerste keer dat je Progynova neemt?? De eerste keer heb ik het 20 dagen genomen, en op de 20e dag dus TP. De tweede keer ruim 3 weken en de poging is afgebroken. Nu neem ik het vandaag precies 2 weken, en heb morgen TP... Bovendien was ik de eerste keer erg moe, de tweede keer heel erh misselijk, en heb deze keer hartkloppingen... Elke keer weer een verrassing dus...
Nikita; nog een site - Visible Embryo Home Page Sonne; wat goed! Nu op naar een mooie tp! p.s. Vinden jullie het eigenlijk erg dat ik nog even blijf meekletsen hier?