Nikita, is de verwarming alweer gemaakt? Hier is het best lekker buiten, pietsie fris. Maar echt geen -3. Jennifer, wat ellendig dat ze daar gaan verbouwen. Sturen ze jullie dan niet door en moet je verplicht een maand overslaan? Fijn... Dankzij het schrijven hier word mijn vermoeden aardig bevestigd. Ik denk dat ik in juni een vmk heb gehad door een hoogtepunt.
Hey meiden! Ik kom heel snel even melden hoe t met me is en jullie allemaal even een dikke knuffel geven. Ik ben echt supermoe steeds dus heb weinig puf om te reageren. Ik voel mijn buik al weer aardig, dus doe t maar rustig aan. Het is gewoon ook ontzettend spannend allemaal. Wel even extra bloed laten prikken omdat ik het idee had dat mijn schildklier te snel zou kunnen zijn (normaal is ie te langzaam). Ik slaap nl erg slecht. Daar krijg ik dodag de uitslag van. Vrijdag de FM. Het mag mij niet snel genoeg gaan allemaal, want t begint allemaal al weer aardig pijn te doen! Knuffel voor allemaal! Xxx Hypo
Zo meiden....verwarming is ondertussen weer gemaakt, gelukkig maar, want mannetje komt thuis, en heeft 39,4 °C koorts... Hopelijk steekt hij mij en de guppies niet aan... Ow nee Jennifer.... Als ik het goed begrijp hebben ze wel een punctie gedaan?? En wordt dus alleen de TP uitgesteld, of is de poging nog voor de punctie afgebroken?? Das flink balen, en hopelijk voel je je snel weer beter....overstimulatie is niet niks... Ow nee Timon....das even ballen wat je schrijft daar... Denk je het echt?? Is nu niet meer na te gaan natuurlijk... Hypo...spannend allemaal hoor...
Hypo, spannend!!!! Hopelijk krijg je niet meer last van je buik. Nikita, balen dat manlief ziek thuis is gekomen. Nu goed verzorgen, want de mannen zijn altijd errug zielig. Yep, ik denk het echt. Als ik terugdenk is dat geweest rond de innesteling. Maarja, toch erna hcg aangemaakt en positief getest. Weet je, ik ga me een beetje schuldig voelen. Pfff, was het niet zo gegaan was ik nu mama geweest. *slik*
Jennifer, wat K dat de poging is onderbroken! En dan moet je ook nog zolang wachten... Pffff, wat een ellende zeg! Dikke knuffel voor jou! Nikita, fijn dat de verwarming weer is gemaakt! Er gaat nix boven een warm huis (in de winter). Hypo, spannend vrijdag! Denk dat we allemaal wel errug benieuwd zijn! Hoeveel eitjes had je bij je vorige pogingen? Timon, ja denk je echt dat de vmk door het hoogtepunt komt? Punt is dat je het nooit zeker zal weten...maar je moet ook bedenken dat er genoeg niet mmm vrouwen zijn die nog niet weten zwanger te zijn maar wel alles doen, wat ook al eerder is gezegd! Oh ja, heb de rest van mn meds opgehaald bij de apotheek! Heb nu alles in huis!
Da's waar. Pfff, hoe ga ik dit loslaten? Zit nu toch in mijn hoofd. K..!!! Ik ga straks helemaal voor zwanger raken. Mijn doel voor de komende ICSI is duidelijk. Dit jaar afsluiten als mama lijk me super. Zeker nu ik in september nogmaals tante zal worden. Ik wil ook!
Timon, als je rond de innestelingstijd het hoogtepunt hebt gehad, maar daarna toch een posi test had, was jullie emmy gewoon ingenesteld maar is het daarna pas mis gegaan! Echt niet door die ene keer hoor! Dan was het heus niet ingenesteld. Dus Ik weet zeker dat het niet door het hoogtepunt komt hoor! Ga je nou niet schuldig voelen enne, jij wordt zeker mama! Let maar op!
He Meiden, Ik heb nog geen punctie gehad. Was gisteren 11 dagen bezig met de gonal f en had 33 eitjes. Dus nou moet ik nog morgen nog decapeptyl spuiten en ben met primolut bezig om weer een menstruatie te krijgen zodat het weer schoon wordt allemaal. Dus ja flink balen allemaal. Hoop de kramp in me buik weer snel weg trekt want dat is soms wel irritant. Ik wens jullie allemaal heel veel succes met alles!!! Liefs Jennifer
Timon, niet schuldig voelen hoor!! Wat Susan ook al zegt, vrouwen die op de normale manier zwanger worden houden ook geen rekening met al die dingen waar wij ons wel druk om maken. We zijn nu eenmaal een beetje anders De volgende ronde wordt gewoon jouw ronde!! Hypo, succes vrijdag! Ik heb het ook al eerder gezegd: jij verdient veel eitjes. Binnenkant van je buik is dus gevoelig, maar hoe zit het eigenlijk met de buitenkant, na al die spuiten die je hebt moeten zetten? Jennifer, dus helemaal voor niks gespoten Echt kl*te... Doe maar rustig aan. Hopelijk is die kramp snel verdwenen. Nikita, beterschap voor manlief. En heerlijk dat je weer in een lekker warm huis zit.
@suzan maakt niet uit dacht dat je het al wist.. Ja hopen dat het nu mooi wordt kijk wel uit naar woensdag ben heel benieuwd dan gaat het voor ons beginnen... Hoe is het bij jou? @ Nikita Thanks meissie hoe gaat het bij jou viel het mee jij was toch ook zo bang??? Hoe is het met je mannetje al weer aan het opknappen.. @ Allemaal weet je het zonnetje schijnt vandaag laten we daar positieve gevoel vandaan halen en de warmte van de eerste mooie zonnestralen
Meiden ook hier wil ik nog even laten weten dat het helaas misse boel is. Gister en vanmorgen getest met clearblue en die gaf beide keer niet zwanger meer aan. Dus er is echt geen hoop meer. Ons kleine wondertje is er niet meer, en wat doet dit toch een pijn!!! Had nooit gedacht zelf zoiets te moeten mee maken, in mijn ogen was dit altijd iets wat een ander over kwam maar niet mij. Hoe naief kun je zijn wat dat betreft! Ik hoop dat ik het snel een plekje kan geven. En ook hoop ik nu alweer snel door te mogen voor de volgende cryo dus misschien dat ik jullie wel weer spreek in een ander topic, maar uiteraard voor de meiden hier hoop ik dat natuurlijk niet want dat zou een goed teken zijn. Iedereen heel erg bedankt voor het meeleven!! En ik hoop dat er hier deze maand nog heel wat op roze knallen. Want zon positieve test in je handen is zoooo mooi!! Kan het niet eens omschrijven. Dikke knuff
Timon, niet zo denken hoor...alsjeblieft... Heb vanacht ook nog een paar keer gedacht aan wat je schreef... Maar als het toen zou zijn blijven zitten, zou het misschien later alsnog mis zijn gegaan...misschien was de innesteling gewoon niet zo sterk ofzo... Dit jaard wordt je gewoon MAMMIE... Susan...dan heb je weer voor een vermogen in je koelkast liggen dus.... Jennifer...sterkte en succes...is niet leuk dit...maar een pluspuntje is dat je poging blijft staan, en niet wordt verspild... Shantii...een hele dikke knuffel voor jouw en je mannetje...en sterkte bij het verwerken van dit... Is allemaal niet leuk, en we kunnen het niet verzachten, maar er komt een dag waarop je weer verder kunt en wilt...en hopelijk blijft dis leed je in de toekomst bespaard, en wordt je gewoon snel ook MAMMIE...♥♥♥ Ja, met mannetje gaat het weer beter, vandaag alleen nog maar verhoging...en morgen wil hij weer gaan werken... Wel gezellig zo op een doordeweekse dag samen thuis te zijn... Denken jullie dat één dag zo'n hoge koorts invloed op de zwemmers heeft?? Anders moeten we daar bij een evt. volgende IVF rekening mee houden...
Heeft wel invloed je moet het wel melden wamt bij ons werd gezegt zodra die koorts heeft gehad dat je het moet melden.. Hoop op het beste en misschien valt 1 dag mee maar vraag het wel voor de zekerheid meis
Shantii een hele dikke knuffel meid!!! Hopelijk kun je het een plekje geven. En hopen dat je toch weer snel verder kunt en dat ie wel lekker blijft zitten.
Heel veel sterkte Shantii, ik weet een beetje hoe je je nu voelt. Hopelijk kan je je blik snel weer naar de toekomst richten. Bij ons in het ziekenhuis moet je 't ook melden als man koorts heeft gehad de afgelopen drie maanden. Dit blijkt niks uit te maken qua bevruchtingen, maar er is een grotere kans op een miskraam zeggen ze. Beterschap!
Shantii, wat lees ik voor een verdrietig nieuws. Ik ken je gevoel... mooie testen en dan ineens is het er niet meer. Een enorm dikke knuffel! Jennifer, wat vreselijk balen dat je helemaal voor niets heb gespoten. Knuffel! Lieve skatjes, ik voel me al een stuk minder schuldig dankzij jullie. Het is waar dat de emmy is blijven zitten, want een week later had ik de positieve testen in handen. Nu ga ik volledig voor een nieuwe geslaagde ronde. Vandaag heb ik wat in de tuin gedaan. Het was zulk lekker weer! Als de groene bak is geleegd kan ik morgen verder.
Heel veel sterkte Shantii. Ik hoop voor je dat je het snel een plekje kunt geven, maar je mag nu eerst verdriet hebben hoor! Dikke knuffel voor jou. Timon, gelukkig dat je je niet meer zo schuldig voelt. Ik voelde me schuldig dat ik er iets over had gezegd En lekker in de tuin gewerkt, daar was het zeker weer voor. Ook altijd lekker om je gedachten dan op andere dingen te kunnen richten. Succes morgen met de rest van de tuin Hoe is het met Girl, Nikita, Tonka? (zitten er eigenlijk nog meer dames op de wachtbank?) En hoe voel jij je Zeehondje? Echo komt al mooi dichtbij.. Spannend!!