Wie ook januari/februari '11 IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door moontje b, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
  2. @Nikita: Wordt de duur van de zwangerschap niet berekend vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie (meeste mensen hebben natuurlijk niet de luxe ,zoals wij, te weten wanneer de eisprong & bevruchting precies heeft plaats gevonden) Dan zou de 3+ weken misschien kunnen kloppen?

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Tjonge nikita hij is echt mega duidelijk! Ik denk echt dat ze beiden zijn ingenesteld!

4. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Bekijk bijlage 131702

Haha...kunnen jullie het lezen...het is een Duitse test, en hij zegt dus Schwanger +3...jeetje...nu wiebel ik niet meer maar nu stuiter ik op mijn stoel...;):$

5. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ja matroosje...maar in de bijsluiter van de digitale test staat dus dat je bij de duur dat de test aangeeft, je de 2 weken van voor de ovulatie op moet tellen, daar houd hij geen rekening meer...

Geeft hij dus +3 weken aan, ben je volgens het tabelletje +5 weken zwanger...

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Stuiter jij maar lekker en pak je vriend erbij vast! JULLIE ZIJN ZWANGER!!!!!!!!
    Ik ben zooo blij voor je. *zucht*

7. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh voor nikita!!! Dat zijn er 2 idd! ;)

8. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Zo lieverds, probeer mezelf maar weer te kalmeren want we zijn er nog lang niet...maar ja...een eerste grote stap is weer genomen...:D

Nu eerst maar eens op iedereen reageren...

Yippie...als we jullie achterna zouden gaan zou onze grootste droom uitkomen...maar daar durven we nog helemaal niet op te hopen hoor...stapje voor stapje...;)

Timon...fijn om te lezen dat je je goed voelt...:)
    Als je ongie er is, komt het weer dichterbij voor jullie hé...

Matroosje...had jouw toch al succes gewenst hé...voor je behandeling...

Liefprinsesje...goede score hoor...en dan vanaf morgen lekker broeden...wel niet zo leuk om te lezen dat je zo beroerd was van de medicijnen...

Lizzie...klopt, ik zou niet vroeg gaan testen, en ben ook nog erg bang hoor...
    Maar ik heb aan aanbod gehad voor volgend week-end i.v.m. werk, en dat zou ik wel op tijd af moeten zeggen als ik zwanger bleek...werde dus min of meer gedwongen vandaag al te testen, omdat ik uiterlijk dinsdag ochtend af moest zeggen...

9. lizzieI

lizzieI Actief lid

6 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Nikita het zijn er gewoon 2 ....... ha ha wat super zeg ! Ik zit de hele dag te genieten van buikpijn dus was het inmiddels wel een beetje zat maar ik zit echt van oor tot oor te smilen, zo gaaf voor jullie !!!! Geniet er lekker van !

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nikita, JA JA JA!!!!
    En zelfs +3, dat kan alleen maar een tweeling betekenen, haha!!!

11. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ja, een tweeling voor LFN! Wat gaaf. We hadden het er nog over ergens aan het begin van dit topic. Ben ook helemaal blij geworden door dit goede bericht.
    Iedereen succes verder. Extra voor morgen met puncties, TP-en, FM's etc. Ik heb morgen echo, ben erg nieuwsgierig. Hoop zo op een dikke BMS. Voel me vandaag weer een stuk beter. Heb nu toch maar mijn ouders en een vriendin ingelicht over waar we nu mee bezig zijn, voelde me zo slecht en alleen.... Ze waren erg verbaasd dat we al bezig waren voor een cryotp, hadden dat nog niet verwacht. Toch wel fijn om dan even je emoties te kunnen delen :) Ach, hopelijk over korte tijd net zo'n mooie test als LFN... :)

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wij hebben niemand nog verteld wanneer we starten. Alleen mijn moeder een hint gegeven en als ze terug telt komt ze er wel uit. ;) We weten namelijk niet in hoeverre we het onze omgeving willen vertellen.

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    nikita gefeliciteerd!!!! super hoor.

14. lizzieI

lizzieI Actief lid

6 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    @prinsesje ... succes morgen ! Je bent niet de enige hoor die zich zo slecht voelt van de hormonen ... hier ook 1, ga me nu pas wat beter voelen !!! Bizar hè wat het allemaal met je lichaam doet !

@Sonne ... ik hoop op een heel mooi bedje bij jou ;)

voor iedereen die ik vergeet maar wel spannende dingen gaat doen ... heel veel succes !

nog 1 vraagje .. hoelang doet 10.000 IE pregnyl erover om je lichaam te verlaten ?

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lizzie, bij mij is het 10 dgn na de pregnyl spuit uit m'n lijf.

16. la femme.. dat snap ik...

maar ooooo ik ga je in de gaten houden hahaha...

mocht het zo zijn welkom in het 2lingen topic hoor..hihi

17. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nikita gefeliciteerd wat super voor jullie!!!!

Zo geeft dat mij en de andere niet-zwangeren toch wel extra hoop denk ik zo...

En ja wie weet een tweeling haha is ook erg leuk hoor!

Wie weet krijg ik zelf ooit ook wel een tweeling want dat zit ook nog eens bij mij in de familie!

Weet niet even niet meer wie het vroeg maar wij lopen in het ZH St.Elisabeth Tilburg daar wonen wij maar 5. min vandaan dus ook ideaal!

18. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Timon, dat hadden wij nu ook, dat we het niet gelijk iedereen wilden vertellen. Vorige keer eigenlijk ook al niet, maar doordat ik ik eerst met vrienden op vakantie was en de spuiten dus in de koelkast lagen van het vakantie adres, en ik later opgenomen was in het ziekenhuis met overstimulatie wist op gegeven moment echt iedereen het. Fijn qua meeleven, maar het zwanger worden is al zo intiem niet meer, nu was het een heel publiekelijk gebeuren... Nu hadden we er met deze cryo tp bewust voor gekozen het helemaal niemand te vertellen. Dat lukte tot gisteren omdat ik met zo beroerd en alleen voelde. Ik vind het nu dan ook wel prima, alleen mijn ouders en een hele goede vriendin, dat is nog geen publiekelijk gemeengoed... ;) Het bevalt me wel goed dat verder niemand het weet. Wel even maneuvreren als mensen vragen wanneer we verder gaan, maar klets me er steeds wel redelijk uit. En gelukkig weet niemand dat ik hier schrijf, dus zo komen ze er ook niet achter...

19. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Char, wat een mooie spreuk onder jouw schrijven!

20. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik heb het toch vrij snel aan mijn ouders en schoonmoeder en beste vrienden verteld en dat luchtte toch ook wel erg op moet ik zeggen en de steun die je krijgt is super!

Bedankt Sonne ik vond deze speuk ergens en dat past zo goed bij ons en bij iedereen hier...de spreuk is kort maar heel krachtig!

Deel Deze Pagina