Ik heb er niet zo veel moeite mee om het aan mensen te vertellen. Als het ter sprake komt draai ik er niet om heen, maar vertel ik het eerlijk.
Net thuis, toch nog even op zp kijken vandaag en wat zie ik: Nikita is zwanger!!!!! Wat geweldig!! Gefeliciteerd! En ik zeg ook: dat zijn er twee hoor
Sonne, na de 1e tp (verse emmy) vroeg iedereen maar wanneer ik kon testen. Niet prettig als je een vmk krijg. De cryo tp hadden we niemand verteld en na de ongi hebben we het verteld. We hebben gezegd dat we weten wanneer we met deze ICSI starten, maar het voor onszelf houden. Ze horen het vanzelf wel. Nu is iedereen heel rustig en dat vind ik even erg best.
Kwam hier even kijken of er al iemand getest had, zie ik dat nikita al getest heeft en positief WHOEHOE!!! Gefeliciteerd lieverd!! Wat fijn. en 3+ dat is een tweeling honderd procent hihihi. Enneeeee meid nooit meer druk maken om fragmentatie he ik zei het toch!! Hier is al bewezen dat je ook met fragmentatie zwanger kan raken en jij bevestigd het nog weer even! Alleen bij mij ging het mis en bij jou blijft het goed gaan soooooo! Genieten dus meid!! Ben zo blij voor je!!!!!!!
Spannende dag hier vandaag. Veel succes voor Hypo, Sonne, Zeehondje en Liefprinsesje!! Ik duim voor een pijnloze punctie met veel eitjes, voor mooi dik bms, voor een prachtig kloppend hartje (of twee ) en voor een goede tp.
jeetje, je leest een paar dagen niet en mist een hoop. WOW, LFN, wat een goed nieuws! Spannend hoor! Het is je zo gegund! Hoe gaat het met de rest van de dames op het wachtbankje?
Meiden meiden... Heb vanochtend alweer een heleboel telefoontjes gedaan, maar jammer genoeg is het vroegst dat ik mijn bloedwaardes zal hebben donderdag avond. Of het moet zijn dat ik morgen de trein neem, en naar het lab zelf reis... Dat zou kunnen en mogen, maar ja dat kost geld en zenuwen, en dan ben ik rustig voor misschien een uurtje en daarna komen de zenuwen toch weer terug...die raak ik de komende tijd nog niet kwijt...daarvoor hebben we al genoeg meegemaakt... Het enigste wat me helpt rustig te blijven is dat normale meiden gewoon dolblij zouden zijn met mijn testen, en dan zouden wachten op de eerste echo...geen bloedwaardes niks... Maar dan zegt een stemmetje in mijn hoofd weer...maar je bent een MMMmeisje...het is al 2 keer fout gegaan, en als MMMmeisje is de kans op een MK groter volgens mijn gyn... Dus ja...ik had verwacht dat deze week spannend ging worden, maar op een hele andere manier, nl. of en wanneer de ongie zou komen...niet hoe mijn bloedwaardes zouden zijn... Meiden...heb jullie hard nodig deze week denk ik... Want met vriendinnen afspreken is ook geen optie...wil het nog niemand vertellen, maar kan natuurlijk nu mijn mond niet houden... Haha Matroosje...ja...een like of respect button zou fijn zijn hier ja... Zo, en nu genoeg ego... Zeehondje heeft haar eerste echo vandaag...woehoe...spannend...en ben benieuwd lieverd... Sonne heeft echo om het BMS te meten, toch?? En liefprinsesje punctie...succes hoor... Hypo...jij had een FM?? Sorry, ben het even kwijt, en vind het niet op de lijst... Zo meiden...ga me maar weer eens bezig houden...boodschappen doen en een beetje stoffen... Tot later...
@Nikita: Ik kan me voorstellen dat de komende weken voor jou nog spannend zijn. En natuurlijk zijn we er voor jou de komende week
Hoe gek kan een lichaam in elkaar zitten? Het lijkt wel of ik nu ongi word terwijl dat rond 26-2 gepland staat. Ik had zonet wat last van misselijkheid, een druk in mijn onderbuik en bij plassen veegde ik wat bruin af. Gewoon 6 dagen eerder dan volgens 'schema'. Als het echt is dan moet ik vanavond al met de pil starten! Toevoeging: Bij natellen kwam ik toch op 27/28 dagen uit en dat is normaal. Hoe kwam ik dan bij 26-2??? Zo in de bonen??
@Nikita ..... ohhhhh kan me dat zo voorstellen ! We zijn er hè ..... @Timon ... dat zou toch wat zijn ! Dan schuift het allemaal een beetje op toch ? Alles iets eerder dan gepland ? Succes allemaal meiden !!! Ik ben trouwens erg benieuwd naar de echo van zeehondje en ik heb ook nog niets gelezen over bms ... spannend allemaal ! En ook nog een punctie vandaag hè ... jee wat spannend allemaal !
Ga jij met de duimen gedraaid achter de pc zitten? Ik mag zo op weg naar mijn werk en heb er geen zin in.
Zo, de eerste meldt zich hier.. Net terug van het ziekenhuis. Het goede nieuws is dat alles van binnen rustig is. Het jammere nieuws is dat mijn bms nog maar 4 mm is en minstens 6 mm moet zijn. Vanaf vanavond dus verdubbelen van de Progynova. Volgende week maandag, 28-2 opnieuw voor een echo. Het beste nieuws is dat de tp wel gelijk al gepland is, namelijk volgende week vrijdag 4 maart!! Ik ben blij dat ik weet waar ik aan toe ben, en gerustgesteld dat de pilletjes zijn werk doen en er niks afgebroken hoeft te worden oid. (daar werd ik een beetje bang voor door alle verhalen hier....). Goed, dan even minder ego: Timon, wat fijn dat je al kan beginnen!! LFN, tuurlijk blijven we hier voor jou. Positief testen is nog geen garantie, en voor ons al helemaal niet. Dus onze duimen blijven ook nog steeds voor jou draaien, voor een mooie echo over een paar weken. Zeehondje, en en en??? Ben verder even kwijt wie wat nog meer had vandaag. Maar ik lees het hier vanzelf denk ik... Groetjes!
Hey dames! En de volgende meldt zich hier...haha! Maar eerst.....................................La Femme.................ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! Je bent gewoon hartstikke zwanger, wat gaaf meid!!!!!!!!!!!!!! En tuurlijk ben je onzeker, dat is heel logisch. Je weet dat je hier op ons kan rekenen. MIjn punctie zit er weer op. Wat zal ik er eens van zeggen? Het begon even met een emo-momentje vlak voor de arts ging beginnen. Ik had even heel sterk zoiets van "het is de laatste keer" en dat overviel me even. Ik ben ook zo klaar met die behandelingen en die pijnlijke ingrepen. Maar goed, heb dus maar even mijn emoties laten gaan en toen was ik er klaar voor. Rechts deed bij een aantal behoorlijk zeer, links viel heel erg mee. Uiteindelijk was het na de pijnlijke rechter kant links ineens voorbij (voelde ik amper wat van). Er zijn 21 (!) eicellen gevonden, maar niet allemaal groot genoeg. DE verwachting is dat er iig 11 groot genoeg zijn (want die follikels waren vrijdag groter dan 15 mm). Zaad van manlief was goed genoeg. Een goed resultaat dus. Nu moet ik heel rustig aan doen, heb rechts ook behoorlijk pijn. MOet mezelf goed in acht nemen ivm kans op overstimulatie. Maar gezien mijn bloedwaardes en hoe ik me voel zal t wel goed gaan. HEb wel zin om nu weer lekker te gaan liggen (zit met laptop op schoot). Woensdag krijgen we telefoon over de bevruchtingen. Andere dames.....ik reageer even niet op jullie, is even te vermoeiend nu..... Xxx hypo
Hypo...wat een goed nieuws, je bent een kanjer gewoon...en tsja...zo'n emo-moment had ik dus laatst ook op de stoel...heel herkenbaar... Ga maar weer lekker liggen, en voor de rest ( goed drinken etc.) weet je het allemaal wel... Is donderdag de TP?? Sonne...dat is toch goed nieuws...en wat fijn dat de TP al gepland is...dat geeft zekerheid en dat betekend dat de dr's gewoon tevreden waren.... Timon...lijkt me idd. ook fijn dat je ongie lekker op tijd...schuift alles een klein weekje op, toch?? Tot later meiden...
@Sonne....nu nog even lekker dat bms laten groeien en dan volgende week maandag een mooi dik bedje Wat fijn dat je al weet wanneer er wat gaat gebeuren ! Moet je dan nog spuiten volgende week maandag ? @Hypo ... jeetje wat een oogst en het zaad goed ..... Nu veel liefde en magie in die schaaltjes en dan woensdag héél goed nieuws Heb je dan meteen de tp ? Heel rustig aan doen he en denk om al die liters water ..... lief zijn voor jezelf !
Hypo, wat een mooi aantal idd! En wat emotioneel dat dit je laatste poging gaat zijn. Ik hoop voor je dat er nog wat in de vriezer kan, maar bovenal dat het nu lekker gaat lukken en je doorzettingsvermogen beloond wordt! Goed herstellen nu! Lizzie, nee, ik hoef helemaal niks te doen met spuiten dit keer. Is ook wel eens fijn Sterker nog, ik heb vandaag eindelijk mijn emmertje met spuiten van de eerste icsi ingeleverd. En idd hartstikke fijn dat ik nu weet waar ik aan toe ben. Geeft een hoop rust!