Sonne, wat fijn dat je al weet wanneer de tp is. Het aftellen kan beginnen. Volgende week is het bedje gespreid voor je emmy Hypo, superscore zeg! En het zaad ook goed, dat moet toch een mooi resultaat geven. Mijn duimen draaien voor je. Heb je donderdag tp? Nikita, natuurlijk zijn wij er voor je. Het blijft spannend, ook al heb je zo'n knaltest. Ik heb er een heel goed gevoel bij, zeker nu je zo'n mooie test had. Maar ik herken je onzekerheid. En die blijft ook nog wel een tijdje weet ik uit ervaring. Eerst leef je naar de eerste echo toe, daarna naar de 12-weken echo en dan weer naar de 20-weken echo. Maar lieve Nikita, vergeet niet te genieten. Je bent zwanger, en dat is zo ontzettend bijzonder! Weet je al wanneer je de eerste echo hebt? Of moet je eerst wachten op de uitslag van de bloedtest? Timon, dat zou lekker zijn. Alles een weekje naar voren schuiven. Lizzie, hoe gaat het met jou? Kun je de spanning nog aan? Duimen draaien ook voor jou.
Idd Cally...het blijft spannend...dat realiseerde ik me tijdens de eerste zwangerschap... Daarom zet ik nu ook niet alles op alles om de bloedwaardes te ervaren...zit het goed dan zit het goed, gaat het fout dan gaat het fout...daar kan ik niks aan veranderen... Besef het nog niet echt hoor, en kan nog niet echt genieten... Denk eerlijk gezegd dat dat pas komt als we voor de eerste keer een knipperlichtje zien...daar is het de vorige keer misgegaan, dus als we stap genomen hebben, zijn we een beetje opgelucht denk ik. Nou, en dat duurt nog wel een tijdje...dus kan ik ook nog wel 2 dagen op de bloedwaardes wachten... En ja...dan pas kan ik een afspraak maken voor de echo...bovendien is mijn gyn. nog met vakantie tot donderdag, dus kan ik zowiezo pas eind van de week bellen...
Hypo, wat een mooie score! Gewoon 21 eitjes waarvan 11 zeker goed zijn. Nu het verplichte huwelijk in het lab en dan zien wie samen 1 worden. Lekker uitrusten na deze emotionele gebeurtenis. Nikita, heb jij het zh al laten weten dat je zwanger bent of wacht e nog heel even? Sonne, jammer dat je bms nog niet dik genoeg is, maar volgende week dus wel met de dubbele progynova. Heerlijk dat je tp al is gepland! Ik heb antwoord van het zh gekregen en mijn schema blijft zoals gepland. Ik zal de pil alleen langer moeten slikken en desnoods doorslikken zonder pauze.
Hey meiden, @LFN, ik begrijp je onzekerheid goed. Maar je bent toch echt zwanger en wat zou het tof zijn als het er twéé zijn. Eentje is voor ons MMM stellen al een wonder,maar twéé, dat zou gaaf zijn!! @Hypo, goede score, daar moet toch iets goeds uit voortkomen!! @de rest,heel veel sterkte met alles!! Vandaag de terugplaatsing gehad van een topperrrrrr....3 emmy's in de vrieskist. ongelofelijk, dit had ik nooit verwacht. Na al die IUI's uberhaupt niet verwacht dat er bevruchtingen zouden komen. We gaan zwanger worden....ik voel het....uhhh....ik hoop het!! Dus nog 2 weekjes en dan testen. aankomend weekend gaan we lekker een weekend weg en dan nog maar 1 week...
Liefprinsesje...jeetje meid...dat is wat je noemt positief... Helemaal geweldig...hoop dat je ++ test over 2 weekjes... Waar gaan jullie heen het week-endje weg?? Timon...op die manier...dan hebben ze je dus al helemaal vast ingepland...ach, dan maakt het niet veel uit, toch?? Heb idd. vanochtend de FA gebeld... Kreeg meteen als antwoord dat ik Pregnyl ofzo gespoten had, en dat de test daarom + was, toen ik zei dat ik een cryo TP heb gehad, en niks heb gespoten werd de assistente even stil...en zei toen dat ik wel een dagje eerder mag testen, maar ook weer niet te vroeg... Of het nieuws bij de FA is aangekomen weet ik niet...maar dat horen we dan donderdagavond wel als de FA belt met de uitslag... De gyn. waar ik ook bij loop hier in de stad waar ik woon, is met vakantie, en kon ik dus ook niet bellen, hij is er pas donderdag weer...
La Femme...hmm we weten nog niet waar we naar toe gaan...heb jij nog een leuke idee?? Ik ben druk aan het zoeken, graag een combi van leuke stad en mooie natuur...ach genoeg aanbod, maar daardoor is de keuze juist moeilijker. Wat jammer dat die vrouw niet ietsie pietsie enthousiaster was of niet? Ach wat maakt het uit, je bent zwanger en blijft zwanger!!!
@Nikita ... heb je niet meteen ff gevraagd of ze een baaldag had tsjonge .... je durft zelf al niet al te blij te zijn maar daar hoeft zij der best niet zo voor te doen :x:x:x. @Prinsesje ... gefeliciteerd (en grappig zelfde score) en nu lekker broeden !!! @Timon lekker dat je er niet op hoeft te wachten toch (je ongi) en het kan maar duidelijk zijn alleen dat wachten hè pffffff @Cally ... ha ha nou ik ontdek een kant van mezelf die ik niet ken. Zo zo zo onzeker en continue in gevecht met mezelf. Lees ik "als je 14 dagen na de punctie nog niet ongest bent mag je hoop krijgen" oké dat is woensdag dan voor mij òf donderdag ja dat ligt er maar net aan of je de punctiedag meetelt. En waarom eigenlijk wachten tot 18 dagen na de punctie ? Punctie = eisprong toch dus dan kan ik donderdag testen :x:x helemaal kriebel word ik ervan continue ben ik aan het bedenken of ik wel of niet eerder ga testen. Ik weet ook niet meer wat ik nu voel in mn buik. Morgen laatste dag bolletjes en ik ga het ècht proberen vol te houden tot volgende week maandag .....
Super hypo, niet voor niets zo lang gespoten! Gefeliciteerd met de tp's en positesten! Even ego (ookal blijf ik het moeilijk om hier te posten); Joehoe!!! Alles zag er super goed uit. Kleine isnu zo'n 4,5 mm en we zagen het hartje kloppen. Zo'n fantastisch gevoel. Echt heel gaaf!!! Joepie, ben zo blij.
Zeehondje wat HEERLIJK voor jullie GEFELICITEERD !!! Het is er een dus dat was nog even spannend denk ik ? Niet te geloven he zo klein en dan al een kloppend hartje ... wat een wonder. Hoe ver ben je nu ? Hoop dat je er nu lekker van kunt genieten meid.
Zeehondje, gefeliciteerd met je knipperlichtje! Dat is echt helemaal super joh! Hypo, mooie score! Dat wordt vast en zeker een mooie love match in t lab.
Oh zeehondje, wat gaaf, wat fijn!! Waarom vind je het moeilijk om te posten, omdat nog niet iedereen zwanger is of voor je eigen onzekerheid? Ik ben zelf altijd erg blij met positieve verhalen, haal daar echt veel hoop uit. Ik hoop vooral dat jij en LFN en toekomstige anderen dat blijven doen. Lizzie, spannend he? En lastig van dat testen. Ik kon het echt niet laten om af en toe te testen. Ik vind het ook heel knap als het je wel lukt om zo lang te wachten! Succes. Prinsesje, gefeliciteerd met je emmy! En veel plezier dit weekend Timon, oh jammer dat je niet eerder kan. Was ik even wat te voorbarig... Fijne avond allemaal!
Tsja liefprinsesje...ze zijn nu eenmaal niet altijd blij als je eerder zelf (te vroeg ) gaat testen...ze hebben er ook een reden voor natuurlijk, het blijft namelijk spannend in het begin... Hmm...ideetje voor een week-endje weg: Antwerpen...onze fav. stad...maar ja, natuur vind je er niet echt...anders Maastricht ofzo... Lizzie...jij wilt het vol houden niet te testen tot volgende week maandag?? Wow...als er geen ongie is tegen die tijd zou het er goed uitzien... Denk zelf dus dat ze graag wachten met de officiele testen tot je al overtijd bent, omdat er dan gewoon de meeste zekerheid is... Denk ook dat de dame aan de tel. daarom vanochtend niet al te blij was met mijn vraagje...want ik teste dus 4 dagen te vroeg ++. Zeehondje...YESYESYES meid...wat een goed nieuws...er valt zeker een last van je af nu...en lekker genieten hé... Tot morgen meiden...
He meiden! Vandaag eerste spuit gezet viel echt reuze mee! Gelukkig! @ Nikita wat vervelend dat ze zo reageerd kan wel anders dacht ik zo he? is toch allemaal al zo moeilijk nu voor je..pfff sommige mensen.... @ Zeehondje Gefeliciteerd! Super fijn voor je! @ Hypo Super jullie score heel veel succes ermee! En natuurlijk voor de rest van de meiden heel veel succes en sterkte met alles! hoop dat voor ons allemaal alles goed gaat komen en straks allemaal ons wondertje(s) hebben! Liefs
Zeehondje, gefeliciteerd met het kloppende hartje!! En liefprinsesje, gefeliciteerd met je emmy aan boord. Je klinkt lekker positief! Lizzie, zou het knap vinden als je tot maandag kunt wachten. Misschien in het weekend? Dan zit je ruim 2 weken na de punctie. Maar je moet doen waar je je zelf goed bij voelt natuurlijk. En die onzekerheid is heeeel normaal hoor, je kunt jezelf helemaal gek maken. Knuffel!! Hoe is het met Girl86? En super Char, dat de eerste spuit meeviel. Heb je het lange protocol?
Hey meiden! Hele korte reactie van mij, want ik kan nog niet zo heel lang achter de pc zitten. Het gaat hier redelijk. Ik heb vooral rechts nog behoorlijk veel pijn. Heb wel enorm lang geslapen vannacht, dus dat is fijn. Wel vaak eruit om te plassen, omdat ik ook zo veel drink. Zeehondje: wat fijn meid; een knipperlichtje! Kan je er nu echt van genieten!? Ga je meedoen met MvM? Char: de eerste spuit is gezet; goeso! Timon: wel balen dat je niet eerder mag starten ondanks dat de ongi zich eerder aandient. La Femme: tjonge, wat gaaf voor jou toch! Zo snel ++ testen, zou het er 1 of 2 zijn???? Mocht je nu al wel bloed prikken van het zh? Zo, ik ga zo maar weer s ff bankploffen. Baal enorm van die pijn, maar ja, tis niet anders. Met de punctie deed het rechts ook al enorm zeer, dus het moet echt even herstellen. Morgen krijgen we bericht over bevruchtingen en dan donderdag terugplaatsing. Xxx Hypo
@ Cally heb idd de lange schema...nog 2 keer de pil slikken en dan hopen dat mijn ongi snel komt dan gonal f erbij gaan spuiten en bellen voor de echo...Kan niet wachten!!! @ Hypo ik hoop dat je je snel beter voelt! Rust maar goed uit...Hoop dat je morgen een goed bericht krijgt... @ Nikita hoe is het met je? En hoe is het met de rest van de meiden hier? Liefs
morgen bloedprikken en dan donderdagavond wordt ik door de FA gebeld met de uitslag...:S Blijft nog even spannend dus...dan zet ik me op de lijst...tot die tijd durf ik nog niet goed...
Zeehondje lieverd wat fijn een knipperlichtje!! Nu dus proberen heel wat stress los te laten en voorzichtig aan flink genieten he, al zul je dat ongetwijfeld ook al wel gedaan hebben!! Maar zon bevestiging van zon mooi kloppend hartje zal je vast gigantisch goed hebben gedaan! Lieve hypo doe je rustig aan? En uitrusten is goed!! Herstel je alleen maar snel. Ik duim voor heel veel bevruchtingen! xx
Hey Meiden, Ik kom heel snel even voorbij om te zeggen dat we morgen na het ziekenhuis moeten voor de 1e afspraak en dan weet ik gelijk wanneer onze punctie gaat plaats vinden.. Ben een beetje positief zenuwachtig maar wilde het even met jullie delen donderdag lees ik weer mee en vertel ik jullie meer. Meiden succes allemaal Liefs