Wie ook januari/februari '11 IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door moontje b, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje dames, wat een nieuws, wat een goede dag!!! Lizzie, als ik jou was zou ik nu maar gaan testen, blijkbaar is vandaag de 'goed-nieuws-voor-mmm-meisjes-dag'!
    Emesve, gefeliciteerd!!! Wat super joh! En zo snel al, wauw!
    Girl, jij ook gefeliciteerd! Zal een beetje voorzichtig zijn, maar een streepje lijkt toch wel positief te zijn. Hoop voor je dat hij snel donkerder wordt.
    Wow Mistery, dat gaat ook snel al! Fijn! Ben benieuwd naar dat onderzoek, wat zou het fijn zijn als we allemaal minder hoeven te spuiten straks (bij ons tweede, derde, vierde, vijfde kindje uiteraard... ;) )
    Hypo, wauw, gefeliciteerd!!! Hopen dat deze twee goed vasthouden, maar wat een fijn idee dat je ook nog cryo's hebt. Sterkte met de wachtweken!
    LFN, en, al nieuws????
    Cally, cryo goed ontdooid??

Hier alles goed. Helemaal geen last meer van de bijwerkingen gelukkig. Nog 8 nachtjes.... Ben ik dan de laatste hier??
    Groetjes!

2. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Hypo, wat een topresultaat! Dat had je ook wel verdiend. We gaan duimen dat je eskimo's nog heel lang in de vriezer mogen blijven.

Ik ga helaas niet mee in de positieve flow hier... Ben vanmiddag gebeld: beide cryo's zijn niet goed ontdooid :(

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh Cally wt een k-nieuws! En nu? Nog cryo's over of moet je weer een hele nieuwe behandeling?

4. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Oh nee Cally, wat erg! De grootste angst bij een cryo tp. Heb je er nog meer? Bah, sterkte voor nu....

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat een goed nieuws hier allemaal zeg!
    Twee positieve testers en een mooie tp!

Knuffel voor Cally, k*t dat ze niet goed ontdooid zijn. Sterkte meid.

6. lizzieI

lizzieI Actief lid

6 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier geen goed nieuws ik ben ongesteld aan het worden.

Ben benieuwd of iemand hier weer welk beleid het UMC heeft met cryo tp òf er na de IVF een rustmaand komt of dat je meteen door mag ....

Ga nu even balen :x:x:x

7. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Oh nee Lizzie! Dat had ik bij jou echt niet verwacht! He bah, waarom bleef het nou niet met alleen maar goed nieuws vandaag. Heel veel sterkte voor jou en ga idd maar even goed balen. Knuffel!

8. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lizzie lieverd...dat is balen...en even geen leuk nieuws....hoop dat je snel de kracht vind door te kunnen en te mogen...

dat is het even voor nu...
    zit er helemaal doorheen met mijn zenuwen...

Ze hebben vandaag niet gebeld...:(
    Heb zojuist een maitje naar de kliniek gestuurd, want ik weer niet waar het fout is gegaan...

Hoop dat ik snel antwoord heb...want dit is niet meer leuk...

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lizzie, had t ook niet verwacht bij jou als ik eerlijk ben! Wat ontzettend k*t!

Nikita, nog niet gebeld? Zit je daarvoor de hele dag in de stress?? Dat kunnen ze toch niet maken?! Hoop dat ze de email nog zien vanavond...

10. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    He getver meiden, dat is geen leuk einde van de dag.
    Lizzie: dikke knuffel meid! Weet je het zeker dat t niet gelukt is?
    Nikita: jeetje wat vervelend voor je. En ik vond al dat je zo belachelijk lang moest wachten! Duim voor je dat je nog wat hoort vandaag. Heb je zelf al weer een testje gedaan?

Xxx Hypo

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb een vermoeden.;) Zogezegd Marikenstraat/Koningsplein en aan de andere kant Ziekenstraat? Bij die grote deuren? Ik heb geen idee hoe 'ie heet.

12. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Manlief weet t nog: "Het Vlaams Arsenaal"

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Nikita, ik hoop dat ze je dan zeker morgen bellen en wel met goed nieuws! Zolang in de stress en dan niets horen.

Lizzie, het is zwaar balen als blijkt dat je ongi wordt ipv zwanger. In welk UMC loop jij? In het UMCU mag je gelijk door naar een cryo tp. Heb ik vorig jaar ook gehad, na de vmk.

Cally, dit is bijna het ergste wat je kan overkomen. Knuffel!!!

Zeehondje, wij hebben gisteren ook nog sneeuw gehad.;)

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hypo, ja... dat klopt!

15. lizzieI

lizzieI Actief lid

6 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb voor de zekerheid getest vond dat dat nu wel gerechtvaardigd was en die was hartstikke negatief :(

Ja UMCU dus daar word ik nog een beetje blij van ....

Alleen begrijp dat de cryo kans wel weer een stuk lager ligt dan bij een verse tp ... :(

@Cally .. meis ik lees het nu pas, wat erg voor je !!!

bedankt allemaal voor de lieve berichtjes .....

16. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Ach nee toch Lizzie, ik had er zo'n goed gevoel bij. Wel fijn dat je meteen door mag met een cryo tp, maar dat is nu even een schrale troost. Over de slagingskansen van verse of cryo tp, volgens mij zijn die tegenwoordig ongeveer gelijk.
    En ik zal je een leuk verhaal verhaal vertellen: mijn eerste (verse) tp is niet gelukt, de eerste cryo tp was heel succesvol: 9 maanden later werd mijn zoon geboren :)

Nikita, wat belachelijk dat je niet gebeld bent! En je zat er echt zo naar toe te leven. Hopelijk hoor je snel iets.

Allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes. Vanmiddag zat ik er even helemaal doorheen. Dit waren de laatste twee cryo's.. Ik had hier echt niet op gerekend. De vorige twee ontdooiingen gingen prima. Dus dit viel nogal rauw op m'n dak.
    Het gaat nu weer wat beter. Ik prijs mezelf heel gelukkig met mijn lieve zoon. En dat relativeert. Ik gun het jullie allemaal zo dat jullie dit geluk ook mogen meemaken. En daar blijf ik voor duimen!

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lizzie, probeer wel zsm een afspraak te krijgen. Daarna kan je pas verder.

Cally, het doet echt wel wat met je. Mensen hebben er vaak geen weet van. Dikke knuffel!
    Nu je eskimo's op zijn moet je weer aan de spuit. Ga je dan voor IVF of ICSI?

18. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hallo meiden,
    hier gaat het zeker niet goedkomen vanmorgen waren testen 1 negatief en 1 echt een super licht streepje nog slechter dan gisteren. dus weet al hoelaat het is. alleen nog vanmiddag bloeduitslag afwachten en is kijken hoeveel hcg er is. maar zal wel niet veel zijn.:(

19. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Zo meiden...de FA belde zojuist...en mijn bloed is nooit aangekomen...:(:$
    Heb natuurlijk meteen hier nagevraagd en mijn harts heeft het wel verstuurd...nou, leuk hoor...
    Maar de FA werd erg blij (lees, ze liet zelfs een klein kreetje van blijdschap) van 2 positieve testen, en geen bloeding, en wil me volgende week zien voor een echo...
    Ze zij wel dat ik me van de +3 weken van de CB niet te veel aan moest trekken, en het is natuurlijk jammer dat ik mijn HCG niet weet nu...
    Ach, zelfs als ik het zou weten, dan zou het nog spannend blijven...

Emesve...en ja...ik moet de Progynova en de Crinone blijven nemen...

Mistery..goh wat spannend, dat is wel een heel snel en kort traject...

Hypo...spannende dus de komende 2 weken op het bankje...en 4 cryo's...goed hoor...

hihi Sonne.....zit je voor je gevoel niet al op het wachtbankje nu...je bent al aan het aftellen tot de TP...en daarna tot de test...

Ow nee Cally...wat een vervelend nieuws zeg...
    Ga je nog voor een nieuwe poging?

Lizzie...hoe gaat het met je nu...weet je al wanneer je door mag??

Ow nee Girl...nog al een slecht berichtje...lieverd...een dikke knuffel voor jouw en je mannetje...

En wie vroeg er nu of cryo's meer of minder kans hadden...
    Mij hebben ze verteld dat als ze goed ontdooien, cryo's soms zelfs sterker zijn dan verse...want het invriezen en ontdooien is erg gevaarlijk voor ze....

Zo meiden....wij gaan een week-endje naar mijn ouders toe...mijn zusje is er ook...denk wel dat we het niet voor ons kunnen houden...maar ja...ouders moet je goed en slechts nieuws kunnen vertellen, dus vind wel dat ze het mogen weten...zoveel meiden krijgen ook geen bloedtest, en gaan er toch vanuit dat ze zwanger zijn...zoals al gezegd...het blijft nu eenmaal spannende de eerste weken...

20. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Kijk dat lucht denk ik wel een beetje op, zo'n positieve fertiliteitsarts Nikita!
    Is Crinone hetzelfde als die bolletjes?? Maar dan op z'n Duits?? ;)

Deel Deze Pagina