Wie ook januari/februari '11 IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door moontje b, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ow ja...klopt...krijg hier Crinone i.p.v. de Utrobollen, maar het is dus hetzelfde...

2. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He meiden!

ik zit nu iets meer op de maart/april forum aangezien dat dat iets meer van toepassing is...Maar kom natuurlijk ook even hier gluren!

@ Nikita is ook raar dat je bloed nooit aangekomen is? heel vreemd maar wel een goed teken natuurlijk dat de FA zo positief klonk geeft je toch al een iets beter gevoel he...en idd ik zou het ook aan mijn ouders vertellen hoor is toch anders he?...Succes!

@ Hypo succes! 2 weken wachten is wel erg moeilijk he? (denk ik zo ik moet het nog gaan ervaren maar lijkt mij heel moeilijk)

Voor de andere meiden Succes en sterkte duim voor jullie!

Liefs

3. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    @Girl86 Heel voorzichtig een klein beetje gefeliciteerd dus :)

@ Hypo goed bezig ben heel benieuwd fingers crossed...

@ Sanne Thanks hoop het ook en succes de laatste 8 dagen

@ Cally digi knuffel voor je balen zeg

@ Lizzie Balen zeg... Ook een digi knuffel :) voor je

@ La femme Nikita Duim echt voor je hoop het voor ook voor jullie. Ja mooi he dat het zo kort is en het gaat zo snel we hebben vandaag prikinstructie gehad nou ik heb een fobie voor naalden dus de eerste keer dat ik de naald moest zetten overwon me angst en begon te huilen en daarna stak ik hem er de tweede keer. Ben echt trots op me zelf dat het gelukt was:)

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Lizzie, wat balen meid. Heel veel sterkte.

Ik ben voor jullie aan het plassen hoor (MvM)!!!

5. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    meiden...bloed is terecht...gelukkg...FA belde zojuist...

HCG waarde is 1300, en dat 14 dagen na de TP, en 2 weken en 2 dagen na punctie (vorige zwangerschap was hij op dezelfde dag 400, en dat was al hoog...)

Dit is onverklaarbaar hoog, zelfs voor een tweeling..en er bestaat de kans op een BBZ...maar dat zou echt raar zijn...vind ook de FA...omdat ik lange cycli heb, en in de 2 weken waarin ik Progynova genomen heb er echt geen EItje groeit en springt bij mij...bovendien zijn beide eileiders dicht...en bij de controle echo's hebben ze nooit een EItje gezien...

Dus het blijft spannend, en wordt vervolgd...

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Het klinkt goed zeg, je HCG waarde. Maar daarna lees ik toch wel iets waar je denk ik van bent geschrokken? Waar zou het embryo nog meer kunnen innestelen dan? Want in de eileiders kan al niet?
    Wanneer krijg je ook alweer de echo?

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hallo, nou ik heb de waardes. hcg 3 en progesteron 19.
    erg laag dus maar weet niet wat het verder inhoud. kan morgen dusseldorf pas bellen. maar is 3 dan testbaar???

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Girl, wat een verdrietig nieuws. Het mag toch nog niet zo zijn. :( Dikke knuffel.

Nikita, je bloed weg? Fijn dat de fa zo enthousiast was over je testen. Waarom krijg je zo snel al een echo?
    Zie dat jouw bloed toch terecht is en je erg hoge waardes hebt. Erg spannend wat dit zal betekenen.
    Veel plezier bij je ouders! Ben benieuwd naar hun reactie.;)

Zeehondje, jij zeikerd.:p:p

Vandaag gewerkt (ging goed), de strijk gedaan en spullen gefotografeerd voor Marktplaats.

9. lizzieI

lizzieI Actief lid

6 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden, hier alles redelijk onder controle. Ik heb het zh gebeld maar de assistente zei dat je na IVF altijd een rustmaand krijgt omdat ze geen medicijnen meer in het lijf willen stoppen ... Nu wordt ik woensdag gebeld door de FA (zeg maar de nabespreking) en dan vraag ik haar wel hoe of wat. Want volgens mij kan die cryo tp wèl maar ik hoor wel wat zei ervan vindt. Ik hoop het in ieder geval.

En misschien dan toch maar een keertje acupunctuur proberen ... ???

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik zat wel in een ander ziekenhuis, maar na verse ivf poging ook idd eerst een rustronde.
    Hopelijk mag je toch gelijk daar, maar ik zal er niet veel hoop op vestigen meid.

11. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    @Lizzie: ik hoop het ook voor je dat je door mag, het duurt altijd allemaal zo lang. Maar zh'en zijn vaak nogal stellig in dit soort regeltjes.

@Zeehondje: pies maar raak jij! Goed dat je meedoet! Leuk he dat je dan allemaal cadeautjes krijgt enzo; dan voel je je ineens echt zwanger (dat had ik toen wel tenminste).

@Nikita: wat een gedoe zeg. Heb je hoge HCG, komen er toch weer twijfels!? En hoe nu verder? Wachten op een echo?

Hier gaat t met ups en downs. Gisteren echt een rotdag, toch weer veel pijn gehad. Echt balen.

Xxx Hypo

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hallo meiden, ondanks dat ik het antwoord van dd nog niet heb (kun je zaterdags ook niet bellen :( ) ben ik vanmorgen door de utro heen ongi geworden.
    dan maar beter gelijk dit dan dat ik maar moet blijven wachten wat ze zeggen. maandag maar ff bellen naar hun en dan hoor ik wel hoe verder. heb nog 2 in de vriezer.

lees alle berichten nog terug vandaag en dan reageer ik nog op iedereen.

13. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Oh Girl, nee, wat erg! Heel veel sterkte voor jou en je lief.

Hier gaat het eigenlijk heel goed. Ben heel positief over de cryo, gaat vast lukken :) (zeg ik hoopvol en voorzichtig...). Heb vandaag maar vast vier zwangerschapstesten gekocht van de kv. Staat toch een beetje gek om twee van die pakjes tegelijk te kopen. En meot een beetje grinniken als de kassajuf dat vriendelijk vraagt of ik weet hoe ze werken. Je wil niet weten hoeveel van die testen ik in mijn leven al heb gedaan!! Altijd spierwit....
    Nou dames, fijn weekend allemaal!

14. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Nee toch Girl, wat een rotnieuws. Heel veel sterkte!

Mistery, goed zo, de eerste spuit is altijd het moeilijkst en je hebt het gedaan!! Laat die ongi nu maar komen.

Nikita, hcg is echt hoog zeg! Dat moet (dubbel?)goed nieuws betekenen. Het is nog wel spannend dus. Wanneer heb je de echo?

Hypo, hoop dat het vandaag wat beter met je gaat. Doe maar rustig aan, je moet goed voor je tweetal zorgen ;)

Sonne, wat klinkt je positief! Nog maar een paar daagjes en dan ben je in het trotse bezit van een cryo. Spannend! En die testen kun je maar beter in huis hebben ;)

Zeehondje, lekker blijven plassen hoor :)
    Begin je al last van kwaaltjes te krijgen?

Lizzie, bij ons in het zkh is er na een verse poging ook altijd een rustronde. En dat is idd om de reden die je van de assistente hebt gehoord. Hoe gaat het verder met je?

Weet niet meer wie het vroeg, maar wij moeten nu voor een nieuwe IVF-behandeling gaan. Eerst maar even rust denk ik.

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dank je meiden!! erg lief alle berichtjes van jullie.
    lees alles nog terug hoor. maar kan er met de gedachten nog niet echt bij.

sonne is goed dat je positief blijft voor je cryo!!!

cally dacht dat ik had gelezen dat jou cryo's niet goed waren ondooit??? wat een verschrikkelijk nieuws.
    dan denk je dat je nog iets hebt en dan hoor je dat je gelijk weer een nieuwe ivf kunt gaan doen. dikke knuffel meid!!!

hypo jij succes met de wachtweken he!!! hopelijk gaat alles goed en blijven ze lekker zitten!!!

16. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    timon,
    ja het mag nog niet zo zijn bij ons helaas :(

nikita wat een mooie waarde zeg!!!!! nou hopen dat het allemaal goed is dat je snel een echo hebt dat dat bevestigt.

lizzie jou bijna vergeten jij ook sterkte meid!! en een hele dikke knuffel.

17. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ja, hier moeten wij ook altijd om glimlachen. Vooral omdat ik in mijn hoofd al minstens 10x heb bedacht dat ik dan wil terugzeggen. "Nee, die dingen werken voor geen meter, hij wordt nooit positief!"
    ;)

18. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Dikke knuffels voor alle negatieve berichtjes.....!

Hier gaat t redelijk, maar ik blijf pijn houden bij mijn eierstokken helaas. Ik doe het superrustig aan, maar ben dat wel een beetje zat.

19. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hahaha, geweldig, die ga ik onthouden!!!
    Wat is het hier rustig, terwijl het nog wel zo'n druilerige dag is! Nu is het ook al weer bijna maart. Misschien moet ik me wel bij dat topic gaan aansluiten, de meesten zijn hier nu wel zo'n beetje klaar geloof ik.
    Hoe is het met iedereen? De mensen met de slechte berichten over de eerste heftige emotie heen? De mensen in spanning houden het nog een beetje vol? De mensen met positieve berichten kunnen genieten?
    Hier alles goed. Geen nieuws vandaag, lekkere hangdag.

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hi lieverds, hier alles goed hoor. De ene keer kan ik meer genieten dan de andere keer. Dan komt de onzekerheid weer even om de hoek kijken.
    Knuffel voor iedereen die hier nog in dit topic meeschrijft! En ook een heleboel positieve gedachten!!!

Deel Deze Pagina