Wie ook januari/februari '11 IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door moontje b, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland

Sonne, wat leuk! Gelijk testen! Hou jij het vol te wachten tot je testdatum of ga je eerder testen?
    Ik ben heel zenuwachtig over het ontdooiproces. Het is bij ons vaker niet goed gegaan dan wél... maar bij jullie ontdooien ze dus alle rietjes?

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zeehondje, geweldig om je kindje te zien! Zo'n klein frummeltje in je buik... *zucht* Je zat dus aardig goed met je telling! Wanneer zal je nu uitgerekend zijn?
    Ik hoop je wel een beetje te blijven zien bij welk topic dan ook. Nu niet ineens helemaal uit ons beeld gaan verdwijnen na alle jaren samen in het proces zittend en hier schrijvend.

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Had zelf 17 oktober uitgerekend en nu komen we op 14 of 15 oktober uit. Ach ja, die paar dagen...
    Nee hoor meid, kom natuurlijk nog wel eens langs, ben veel te nieuwsgierig van aard!

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hier een goede eigenschap!:D

Mooie periode om te bevallen. Mijn schoonzusje zal begin september van de 2e gaan bevallen. Ik hoop dat ik eind december mama mag worden.

5. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Timon, wij gaan voor december! Hoppaaa!

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hopen, het wórdt gewoon december voor jullie!!!!

7. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Hoi Timon, ik lees dat wij bijna gelijk opgaan want ik start op 9/3 met de deca, zal ik gaan meekletsen hier zodat we elkaar een beetje kunnen gaan steunen? Ik klets ook al een beetje mee bij 'van IUI naar IVF'. Bij welk ziekenhuis zit je? (Tenzij je dat liever niet zegt natuurlijk...) Ik zit bij het Gelre in A'doorn i.s.m. UMC Radboud Nijmegen want het Gelre doet geen bevruchtingen en tp's.

8. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Jaaaa! :)

9. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    zeehondje fijn dat de echo goed was!!!! en iets vooruit gezet?? niet veel maar toch iets.

ik heb vandaag uitgangsecho gehad. moest met de progynova stoppen want heb cystes zitten. ze waren gelukkig klein en ze konden gewoon uit zichzelf weer weggaan zei hij.
    heb volgende week donderdag wel weer een echo om te kijken of ze dan weg zijn voordat ik met medicatie begon.

blijf nog positief dat ze weggaan voor de tijd, maar is dat niet het geval dan moet ik maar een maandje overslaan. me lichaam moet wel in orde zijn voor een cryo tp.

hoe ging het met de rest met alle echo's enzo???

10. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Zo meiden...heb vandaag een super echo gehad...en we hebben al een wormpje gezien...alles was er, en de gyn. was dik tevreden....vruchtzakje, dooierzakje, en onderin een wormpje...en dat bij 5+1 wk...
    Over 2,5 week krijgen we de volgende echo om het hartje te bekijken...
    Gelukkig was er geen spoor van een BBZ, alles was rustig...en maak dus gewoon erg snel en erg veel HCG aan, want we hebben dus één beebje...even schrok ik daarvan, had stiekem met mijn HCG echt wel op 2 gehoopt...maar toen ze me liet zien waar het wormpje lag, werd ik helemaal blij, en moest een traantje laten...;):D

Zeehondje...hoe was het bij jouw??
    Ow...lees het nu...:D:Dwat een goed nieuws zeg...

Girl...wat vervelend van je cystes...maar je bent heel verstandig hoor...je lichaam moet gewoon helemaal in orde zijn voor een TP...

Sonne...vrijdag...spannend hoor...wanneer bellen ze je om te vertellen hoe het ontdooien is gegaan??

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    nikita wat fijn dat het er goed uitzag!!!! super hoor. dan heb je al wel weer snel een echo!! dan moet gewoon ook alles goed zijn.

ja hij wou ook als ze er dan nog zijn geen medicatie gebruiken dus dan denk ik dat ze zullen zeggen dat ik beter een maandje kan wachten. maar ga nog niet van het ergste uit. normaal zouden ze gewoon vanzelf weggaan zei hij, dus daar hopen we op.

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Welkom welkom! Je mag ook meepraten in de topic maart/april. http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/252221-wie-maart-april-11-ivf-icsi-behandeling-cryo-tp-28.html
    We gaan echt gelijk op. Hoe ziet jouw schema eruit? Die van mij staat in mijn onderschrift. Ik ben nu aan de pil.

Ik loop in het UMCU. Jij mag wel op en neer rijden naar Nijmegen. Doen ze in A'doorn wel de punctie en moet je man/vriend dan met je eitjes naar Nijmegen scheuren?

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    amen!

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Nikita, nu helemaal echt gefeliciteerd!!!!:D:D

15. lizzieI

lizzieI Actief lid

6 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikita WAUW !!!! Wat heerlijk dat alles er goed uitzag .... kan me voorstellen dat je min of meer op 2 rekende (ik ook en ik denk bijna allemaal hier) maar je weet ook wat ze zeggen hè ... Twee meer risico etc etc ...... Oh meis wat heerlijk voor je .. geniet maar lekker ! X

16. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Joepie Nikita!!! Mooie banner!!! Hij staat je geweldig! :D

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nikita jaaaaaaaaa, wat geweldig. Ben super blij voor je!

18. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Inderdaad, de punctie is in A'doorn dus manlief gaat sightseeïng doen met de eggs...
    Ik vind het nog iets te vroeg om iets over mijn schema te zeggen maar ik vermoed dat mijn punctie ook ergens begin april zal zijn. Bijna hetzelfde dus als bij jou alleen ga ik aan de puregon ipv gonal.

19. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Wauw, krijg helemaal kippenvel van de berichten van Zeehondje en Nikita!! Gefeliciteerd meiden met jullie mooie echo's!! (Moest stiekem evendenken aan november 2009, toen ik datzelfde gevoel had. Zo onwerkelijk, maar zo mooi) Geniet ervan!!

Sonne en Maria, nog een paar daagjes tot de tp. Veel succes en sterkte straks op het wachtbankje met z'n tweeën :)

Timon, fijn dat het voor jou ook bijna weer gaat beginnen. Sterkte met spuiten!

Girl, balen van de cystes :(. Hopelijk zijn ze volgende week verdwenen.

Hey Hypo, daar was je ook. Hoe gaat het nu met je? Nog last van je buik?

20. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Even megarea van mijn kant. Wat hebben jullie veel gekletst, ik moest pagina's teruglezen.

Maar eerst even zielig klagen over mezelf hoor.......
    .....gisteren ben ik nog niet gaan werken want ik was megamoe toen ik opstond en had er nog helemaal geen goed gevoel over. De hele dag niets gedaan en 's middags weer lekker liggen slapen. Maar toen ging t eigenlijk best heel goed, dus vanmorgen met goede zin naar m'n werk. Ik heb lekker gewerkt, redelijk wat kunnen doen, maar rond 11 uur begon ik de pijn van mijn eierstok weer te voelen. Ik heb de vpk maar even gebeld en die zei wat ik eigenlijk al wel wist; napijn van de punctie, rustig aan doen, in de gaten houden of ik niet aankom en geen koorts krijg. Kortom; naar je lijf luisteren!
    Nou, ik ben om 12.30 naar huis gegaan om een boterham te eten en om 13.30 had ik weer een afspraak. Maar toen ik eenmaal op de bank zat werd de pijn alleen maar erger en heb ik de afspraak van 13.30 afgebeld. Daarna mijn bed ik gegaan. Nog wel een beetje liggen doezelen, maar toen ik om 15.00 wakker werd was de pijn nog niet minder. Dus ik heb mijn werk gebeld en me ziek gemeld voor de rest van de week. Ik ben gewoon weer mijn grens over gegaan en dat wilde ik absoluut niet. Als ik rust neem dan komt de pijn niet....nu zit ik hier met een pijnlijke buik. Bah, bah, bah! Maar t voelt goed om voor mezelf te kiezen; ik en de emmy's doen het rustig an!

@Muppet: bij ons plaatsen ze na 3 dagen terug; het is dan 8-cellig. Emmy's die niet zijn doorgedeeld kunnen ze dan alvast eruit selecteren. Maar ze doen het overal anders hoor. Het heeft niet te maken met verschil tussen ICSI-IVF maar t verschilt gewoon per ziekenhuis. Een embryo kan je volgens mij niet voelen in de bm, maar als ze erdoor heen geprikt hebben dan lijkt t me dat je dat idd voelt.

@Timon: dat ze een eierstok niet kunnen verdoven, dat heb ik gemerkt ja ;)! En nog steeds!:x

@Nikita: Wauw, wat een goede echo!!!!! En dat idd op zo'n korte termijn nog maar. Superfijn voor je.
    En ja, zielig voor Juulzon he? En dat nog wel in Thailand....

@MariaC: jou ben ik hier ook al vaak tegengekomen op ZP; succes met je TP donderdag!

@Girl86: hoe gaat t met de progynova? Vind je t ook zo'n rotzooi? (ik had megaveel bijwerkingen.....was superbitch ermee.....haha!) Ik duim voor je dat je gewoon door kan! Cystes zijn rotdingen!

@Sonne: jeuj, vrijdag tp! Nu duimen dat het 1e rietje meteen goed ontdooid! Sterkte met de spannende laatste dagen.

@Zeehondje: wat fijn dat de echo goed was; je niet schuldig voelen hoor, we zijn blij voor je!!!!!! Een MMMeisje verdient t gewoon om supergoede echo's te hebben. Maar ik snap ook wel dat t niet lekker voelt om in dit topic te blijven schrijven. We kunnen je op ZP nog voldoende volgen; heel veel geluk!!!!

@Sportrmama: ook een Apeldoornse dus???? Hier dus nog een! Wie weet komen we elkaar eens tegen op de poli. (ik hoop ergens over een paar weken als ik een echo heb en jij een controle ofzo....) Wie heb je als arts? Dr K of die andere....(weet t even niet meer...) Wij hebben meestal Dr K; superlief mens! Inmiddels zijn we daar ook al veel te vaak geweest; ze kennen ons inmiddels.....t wordt eens tijd dat dat verandert. Idd moet manlief naar Nijmegen rijden. Tip; laat m rustig rijden; mijn man is op het stuk waar t van 120 naar 80 gaat een keer aangehouden met de eicellenbox..... Nou, mocht je vragen hebben over specifieke dingen in Apeldoorn, dan hoor ik t wel!

Dit was volgens mij alles.....megarea he????

Xxx Hypo

Deel Deze Pagina