Hey LFN en zeehondje...bedankt voor jullie berichtjes. Ik zit vandaag in de ontkenningsfase. Gisteren was de test kanlpositief, vandaag was hij weer positief, maar iets minder knal..zucht! Nou ja, gewoon afwachten.Ik moet zeggen dat ik gisteravond wel veel heb gedronken. ik durf niet zo goed met clear blue te testen..wanneer hebben jullie dat gedaan?(die van zwanger/niet zwanger en aantal weken) Ik ga denk ik het weekend elke dag testen en maandag, is die positief dan is het goed zo... @hypo, ik weet uiteindelijk niet of ik veel voelde, wel waren mijn darmen enorm aan het rommelen en ik had geen ongi pukkels, die heb ik vaak ruim een week van tevoren al. Beetje weeïg gevoel in mijn buik en veel ruiken. Maar weet je, voor mijn gevoel verbeelde ik dat allemaal, want ik wist zeker niet zwanger te zijn...en nu...twijfel ik nog steeds.... Meid, ik heb echt een goed gevoel bij jou...ik weet niet waarom,maar ik denk dat jij hartstikke zwanger bent!!
oh ja meiden...ik krijg geen boedtest...echt raar of niet? Ik denk dat ik hem bij de huisarts ga vragen en ik moet i.p. vanaf maandag afbouwen met de utro....
Hier ook nooit een bloedtest hoor, altijd gewoon zelf testen. Is in elk zh ook anders...vind ik altijd zo gek. En wat betreft dat gevoel van jou.....ik hoop ZO dat je gelijk hebt!!!!! Lief van je om zo positief te zijn..... Xxx Hypo
Hey meiden... ik heb net toch weer even getest...weer super positief net als gisteren.Nu test ik niet meer, maandag nog een keer, ik maak mezelf gek en het zal nog wel even duren om aan eht idee te wennen! liefs
Jippie, twee emmy's aan boord!!! Van de vijf hebben ze er drie moeten ontdooien, 1 viel gelijk uit elkaar. Dus nog twee over voor een eventuele volgende poging. De wachtweken zijn weer begonnen nu....
Liefprinsesje; hier ook nooit een bloedtest gehad. Bij vmk waren de testen heel licht en deze keer knal! Dus het zit wel goed meid! Sonne; super meid, lekker broeden nu, haha!
Sonne, gefeliciteerd met je emmy's aan boord!! De duimen draaien hierook voor jou. Liefprinsesje, ook hier in het zkh geen bloedtest hoor. Die clear blue test heb ik gedaan toen ik een week overtijd was. Geweldig om dan echt 'zwanger' te zien staan in dat schermpje. Je hebt 'm al wel in huis? Die onzekerheid is heel normaal hoor en die blijft nog wel even. Maar vergeet niet te genieten van dit mooie wonder. Hoor je maandag wanneer je de eerste echo hebt? Ik hoor natuurlijk al niet meer in dit topic thuis, maar blijf toch meelezen hoor. Ben veel te benieuwd hoe het gaat met Hypo, Sonne, de net-zwangeren en de rest. Waarschijnlijk kan ik weer echt gaan meeschrijven in het mei/juni-topic als dat er is. Er is in Zwolle een wachtlijst voor IVF Eerst begin april een evaluatiegesprek en dan hopelijk snel beginnen met een nieuwe poging.
cally balen dat er een wachtlijst is voor ivf hopelijk kun je toch snel beginnen als je het gesprek hebt gehad in april. timon jij kunt ook al snel beginnen met spuiten zeg!!!!
Tonka, ga jij maar lekker pissen voor ons. Sonne, zit de acupunctuur in Zweden dan ook in het zorgpakket? Zou geweldig zijn om het hier ook te hebben! Gefeliciteerd met je emmy's!!! Nu goed gaan broeden en vooral vasthouden. Hypo, ik voelde nog niets toen ik op dag 11 na tp ging testen. Alleen veel kriebels in de buik. In de 1e wachtweek heb ik wel veel steekjes en vage krampjes gehad. Ik ben een (b)engeltje. Liefprinsesje, in het UMCU krijgen we ook geen bloedtest. Als we op de testdag een positieve test hebben moeten we bellen en dan gaat het balletje rollen. Cally, ik heb niet in deze maanden gezeten en toch meegeschreven. Zoveel bekenden hier, zo gezellig.
Dat is ook zo Timon. Ik zal jou vast ook gaan volgen in het maart/april-topic O ja Hypo, wou ook nog even op jouw vraag reageren. Ik voelde helemaal niets in de wachtweken waaruit ik kon opmaken dat ik eventueel zwanger zou kunnen zijn. Ik dacht pas dat het wel eens raak zou kunnen zijn toen ik overtijd was. Dus maak je niet druk wanneer je niets voelt (of juist wel iets voelt), het zegt allemaal helemaal niets...helaas. Sterkte met de laatste wachtloodjes!
Hey dames! @Sonne: gefeliciteerd met je emmy's! Kom je bij ons op het wachtbankje?? (topic kan je vast wel vinden) @Timon: gezellig dat je je nog steeds laat zien bengeltje! @Cally: balen dat je weer moet wachten; het kost zoveel geduld allemaal. @me: na redelijk wat meer beweging ed toch wel wat meer last, dus nu rustig met dekentje op de bank. xxx Hypo
Nee, je zit idd stukken beter in je vel weer; gelukkig!!! We hebben allemaal zo onze ups en downs he....fijn om te merken dat t weer wat beter met je gaat. Knuffel!
Ja, we maken eigenlijk allemaal wel kennis met het diepe dal. Gelukkig had ik de trap omhoog snel gevonden. Nu de laatste treden nog.. Hypo, jij bikkel... knuffel terug!
Dank jullie wel voor de felicitaties! Natuurlijk durf ik nu amper meer te bewegen, te niezen, te poepen etc. Ik voel van alles in mijn buik en heb nu al het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden. HELP, ik moet nog twee weken!! Haha, vreselijk dit. Heb vannacht ook niet echt lekker geslapen, was mij erg bewust van de vruchtjes in mijn buik. Aan de ene kant wil ik het liefst de hele dag op de bank liggen met mijn benen omhoog om ze binnen te houden, aan de andere kant wil ik van alles doen om de tijd zo snel mogelijk te laten gaan. Ach, jullie zullen het allemaal wel herkennen. Hypo, jouw tweede week is nu echt begonnen he, spannend! En ik zal me gaan aanmelden op het wachtbankje, gezellig! Cally, jee, wat moet je nog lang wachten zeg! Girl, spannende week ook voor jou! Iedereen: leuk dat jullie blijven meekletsen en meeleven!