Foei Nikita!!! Sonne, je krijgt altijd genoeg binnen van de mutsenbollen. Als je ze net zover kan duwen als een tampon zitten ze vast goed. Het is en blijft een smerig goedje. Helaas kan ik je geen antwoord geven, Girl. Hypo, fijn dat het gisteren is geslaagd. Nu weer een lui bijkomdagje. Een beetje in de zon voor het raam? Zo lekker!
maakt niet uit dat jullie me niet kunnen helpen volgens mij zitten er veel van hier in nl ofniet?? heb al ff in het dusseldorf topic gevraagd. daar was al wel iemand wie dat heeft gedaan.
Goh meiden...was echt niet bruikbaar afgelopen week-end...heb zoveel geslapen...maar vandaag voel ik me weer beter alleen werd ik weer wakker met buikpijn...hopelijk is het na een toiletbezoekje later vandaag over...maar ja...die onzekerheid komt dan meteen weer omhet hoekje gluren hé.... Liefprinsesje...ondertussen al een gebeld om de positieve test door te geven?? Timon...ja, op het werk moet ik idd. al dingen laten...is gewoon te gevaarlijk en teveel risico...vind ik wel lekker, want ben echt moe dus, en mag voorlopig nog even thuis blijven... Hypo...goed zeg dat je bent gegaan...tsja, zo'n optreden wil je natuurlijk wel mee doen... gaat het wel nog altijd langzaam beter met je?? Sonne, meid...tsja...heel herkenbaar die gevoelens en gedachtes... schrijf ze hier maar lekker op...want we snappen je totaal...(al kunnen we je niet echt helpen, je moet nu eenmaal door deze eerste 2 weken...) Girl...over AH...bij mij hebben ze het ook 2 keer gedaan... één keer werd het een VMK, en de andere keer hebben ze helemaal niet gehouden... deze keer weer geen AH...las gister wel ergens dat nog niet echt is bewezen dat het helpt...maar ja...je wilt natuurlijk wel alles geprobeerd hebben... Jij loopt zeker niet in NL...want daar mag het zelfs niet... tot later meiden...ga maar eens een boterhammetje smeren...
Hai dames, Even snel hoor, ben namelijk op mijn werk. Na 2,5 dag buikpijn, steekjes, krampjes etc. voel ik vandaag helemaal niks!! Echt helemaal niks, gewoon zoals normaal zeg maar. Dat voelt dan ook weer niet lekker... :S. Herkent iemand dit misschien? Oh, wat kan je jezelf toch gek maken in die wachtweken he. Gelukkig gaat het verder goed, lekker genieten van de zon! Ik reageer later op jullie, wil ruzie met mijn baas voorkomen....
Lieve Sonne, op welke wachtdag zit je nu? Ik heb donderdag de TP gehad.... Even een foto: Bekijk bijlage 135481 Dibbes III, aangenaam. Cellen zijn niet meer te tellen en hij had een enorme groeispurt gemaakt in de broedstoof. Dat is dus goed. Het verdrietige is dus wel dat emmy 2, die in hetzelfde rietje was mee-ingevroren óók goed ontdooid was en nu dus weggegooid moest worden... 15 maart testen....
Hm... moet ik me eigenlijk niet ingeschrijven in het maart topic? De metingen waren in februari de tp nog nét in maart...
Maria, wauw, wat een mooie foto!! Bij ons deed de apparatuur het niet, dus helaas niks gezien dit keer. En wat fijn dat hij zo goed groeide! Bij mij halen ze het embryo de dag van de tp uit de vriezer, dus kunnen ze niet zien of en hoe hij door deelt. En idd jammer dat de tweede goed weggegooid meost worden Ik heb de tp een dag na jou gehad, vrijdag. Hoe voel jij je? En wat voel jij? Ik vroeg me ook al eens fa of ik niet naar het maart topic moet. Heb daar ook even gekeken, maar daar loopt iedereen weer achter... Heb me ook aangemeld op eht wachtbankje topic, maar daar ben ik toch minder actief. Hier voelt het toch wel lekker vertrouwd En je was toch een weekendje weg? Lekker gehad?
Wauw MariaC wat een mooie !!!!! Hoop dat ie een heerlijk nestje bij jou aan het maken is ! Wat gaaf dat jullie hem gezien hebben, ik heb niets gezien met de tp... dit is toch wel een unieke foto Sorry Sonne kan je niet helpen, ik had alleen maar pijn ! Enne ik hoor hier eigenlijk ook al niet meer thuis, mijn volgende tp zal in april zijn maar ik vind het hier zo gezellig èn wil graag weten hoe het de andere vergaat !
Ik voel dan weer vanalles, dan weer niets. Ik probeer er niet teveel aan te denken en heb voor veel afleiding gezorgd deze week. Normaal ga ik op mn motor naar mn werk, maar dat durf ik nu niet. Iedereen zegt dat et niets uitmaakt, maar alles trilt onwijs op zo'n motor. moet je je voorstellen: Dibbes prbeert zich nét lekker in te nestelen en dan wordt ie er hopssaa zo weer los van getrild... nee dat moeten we niet hebben natuurlijk... Balen dat de apparatuur het niet deed bij jullie... Ik blijf ook gewoon lekker hier. Onze cyclus is gewoon in feb. begonnen hoor. Punt uit Weekendje weg was heerlijk! Ben goed uitgerust! Succes met wachten nog! Wanneer mag jij testen van t ziekenhuis?
Lizzie, goed hoor dat je het gaat proberen. Ik heb deze ronde ook echt het gevoel dat ik er iig alles aan gedaan heb wat mogelijk is. Dat voelt toch goed. Misschien is het psychisch, misschien niet.... Ach, we zullen over twee weken weten of het effect heeft gehad (hoewel je dan natuurlijk ook weer kan zeggen dat het toeval is...). Als je op zoek gaat os het wel slim om te vragen of ze ook verstand heeft van acupunctuur bij vruchtbaarheidsbehandelingen. En gezellig hoor als je hier blijft, kunnen Maria en ik daarnaast ook wel goed gebruiken
@ sonne--> Tussen mogen en doen zit idd een wéééreld van verschil. Als ik nu zondag test, en jij maandag, zijn we allebei stout! haha. En inderdaad. Ik heb er nog nooit zo veel aan gedaan als nu, de acapunctuur, de Chinese kruiden *heb jij die ook? En ik loop zelfs met een maansteen om mn nek! Haha En de Utrogestan natuurlijk. Niet te vergeten!
He Maria, Heb even je site bekeken, we lopen wel erg gelijk op hoor! Ik ben ook net met een nieuwe baan begonnen, wel dan sinds een maand. Bij mij kwam ook alles heel toevallig heel goed uit: alle echo's precies op mijn vrije dag waardoor ik op mijn werk niks hoefde te vertellen. En dan de acupunctuur. Ja, heb ook allemaal kruiden gekregen. Alleen de maansteen ontbreekt bij mij. Als ik nu niet zwanger ben en jij wel, voeg ik die bij mijn volgende poging ook nog even toe . Ik denk er ook over om zondag te testen, vooral omdat sonneman en ik dan tenminste allebei vrij zijn. Is wel heel vroeg, maar als de test dan negatief is kan ik mij een beetje voorbereiden op een eventuele menstruatie en als hij positief is......tsja... dan weet ik nog niet wat ik doe, dat lijkt mij zo onwerkelijk! We gaan er gewoon voor dat we allebei twee streepjes hebben!!
Sonne, dat vind ik een heel goeie deal!!! 2 strepen, hoppa! Ik heb ook, met dat vroege testen steeds, dat ik wil wennen aan de klank van 'nee' voordat een telefoniste van het VU me 'nee' zegt...
Maria; wat leuk zo'n foto!!! Wij hebben geen foto maar hebben het wel gezien op de echoapparatuur.. maar dat was maar een rondje (2 cellig).. Ik hoop voor jullie dat het raak is! Sonne; ik heb soms buik/rug pijn en soms weer helemaal niks. Het gaat af en aan.. lastige is dat je niet weet waar het aan ligt.. kan de utro zijn..