Wie ook januari/februari '11 IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door moontje b, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Maria, ik heb ook een maansteen omhangen. Alleen moet ik niet vergeten om 'm elke maand op te laden met volle maan.

Sonne, het is niet gek dat iedereen achter loopt in de maart topic.;) Toch is er al 1 zp-er die op het wachtbankje zit.

2. lizzieI

lizzieI Actief lid

6 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog maar 4 nachtjes slapen Timon :)

Lief Prinsesje ... hoe was het vandaag ?????

Waardeloos hè meiden als je zoveel voelt en geen idee wat het allemaal nu is ..... èn maar wachten :( ! Zelf hoop ik dat het met de cryo tp misschien wat minder erg is maar als ik jullie zo lees maakt dat niets uit en is het net zo spannend !!!

@Hypo en hoe ging het werken vandaag ?

@Nikita ... jij hebt dus een heel flex-weekend gehad ;) Laat het gewoon over je heen komen en geef lekker toe aan je vermoeidheid, het wordt vast snel minder ... snel op naar de 12 weken !!!

3. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Hey lieve meiden...
    Nou vanochtend weer getest....de positieve streep was eerder te zien dan de andere...dus ben echt héél erg zwanger....grapje...
    Ik heb gebeld, 4 april de echo.ongelofelijk!!Utrogestan ga ik afbouwen.De familie is ondertussen ook op de hoogte.Ik ben blij en geniet!!wij zijn 10 november uitgerekend..

Verder zie ik dat er nog een paar meiden aan eht wachten zijn...spannend meiden!!Zet hem op en houd de positiviteit erin!!

Hoe is het met de overige zwangeren?
    Ik ben al een beetje misselijk en mijn borsten veranderen ook al echt en doen een beetje pijn!

4. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Lizzie hoe is het jou?Lukt het je om je weer een beetje op te laden voor de cryo TP? Zet hem op,meid!

5. lizzieI

lizzieI Actief lid

6 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief Prinsesje GEFELICITEERD je bent inderdaad hartstikke zwanger ;) meis ga er maar heerlijk volop van genieten !

Hier gaat het hartstikke goed .... zit alweer op dag 11 van mn eigen cyclus en ben eindelijk vrijwel helemaal buikpijn vrij ! Ben lekker aan het genieten van even niets "moeten" en geen polonaise tussen mn benen :D:D:D en heb hartstikke zin in de volgende ronde, dat gaat hem gewoon worden :)

6. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    precies lizzie,that's the spirit!!

7. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey ladies!
    Even kort, want schrijf inmiddels op 3 topics....
    T blijft hier spannend, manlief heeft de test al in huis maar moet m verstoppen van mij, ik wil echt niet te vroeg testen. Bovendien is vrijdag testen ook wel goed, want dan ben ik vrij......
    Vandaag weer gewerkt en kreeg toch wel weer buikpijn. Maar ja, er lag zoveel werk en ik heb ook wel lekker gewerkt, dus dat is fijn. Vanavond alleen maar op de bank; lekker mijn favoriete tvavondje; Greys Anatomy en verborgen verbreken. En dan ook morgen nog Private Practise; zo leuk!

Xxx Hypo

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey Hypo.. ik heb dat ook wel.. vanmiddag lekker in de tuin wezen rommelen, snoeien en vegen maar heb dan vanavond wel even buikpijn gehad. Ook last van mijn onderrug trouwens (voelt als nieren).. voelt het bij jou ook ongi-achtig? Soms kijken het de darmen wat te zijn.. vaag..Lekkert genieten van je tv avond meid! Ik zal morgen een poging sportschool proberen (ben nu zo'n 1,5 maanden niet geweest.. :/)

Liefprinsesje; lekker van genieten meid.. jullie hebben er ook lang genoeg op moeten wachten!!!!

9. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Oh, hypo we kijken precies dezelfde programma's!!Grappig.Maandag is echt "mijn"tv-avondje en nu dinsdag ook(private practice)
    Vervelend dat je nog steeds last van je buik hebt. Ik heb nog steeds een goed gevoel over deze poging van jullie. Een nieuw huis, nieuw begin, nieuw leven in je buik...ik hoop het zo voor jullie!!

10. lizzieI

lizzieI Actief lid

6 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    en ook ik sluit me bij de maandagavond èn dinsdagavond Net5 club aan :):):) lekker hoor !!!

rustig aan hè hypo niet overdrijven ..... ben zo aan het duimen voor jullie, nog even nog even brrrrr

11. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Heerlijk hè!
    Wat ik nog wilde zeggen, ik heb op dag 3 en 4 na de TP echt ongesteldheidsgevoel gehad en na die tijd eigenlijk regelmatig last van mijn onderrug en steken in liezen....daarnaast rommelende darmen...
    Ik denk dat er zwangere aankomen hier!!!
    Bedankt Muppet!!Ik hoop dat je me snel volgt!!

12. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ja, een heel tvclubje; hihi!

@Muppet: ik heb vooral nog steeds napijn van de punctie (eierstokken). Dat krijg je blijkbaar na 4 ICSI pogingen met meer dat 30 eiblaasjes per keer.......de rek is er uit....

13. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Nog even snel voordat Grey's anatomy begint (yep, ook ik ben verslaafd :D): Liefprinsesje, gefeliciteerd!! Nu op naar een mooi knipperlichtje op 4 april!

Dames op de wachtbank: sterkte met wachten. Voor Hypo wordt het nu wel erg spannend...zou het knap vinden als je tot vrijdag kunt wachten. Jij wilt natuurlijk een echte knaltest ;)

Lizzie, wat klink je positief! Super. Nog maar een paar weekjes en dan krijg je een mooie plakcryo :)

En nu tv kijken..

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    timon ja er zijn genoeg topic's inderdaad waar je wel ergens een antwoordje kunt krijgen. erg fijn is dat wel jah.

nikita ja je wil inderdaad alles doen wat je nog niet gedaan hebt. en ik doe ivf in dusseldorf. maar fijn dat het nu zonder ah bij jou toch gelukt is.

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @LiefPrinsesje; ik heb die pijntjes al een dikke week nu, maakt me wel onzeker.. dan heb ik echt het idee dat de ongi eraan komt. Ik zie echter nog niets. Ik blijf hoop houden op een positieve test vrijdag! Want misschien heb ik die pijnen wel van de utro.. *positive thinking*

@Hypo; jemig, 30 per keer? Man ik had maar 8.. :( en daaruit maar 3 eitjes en maar 1 bevruchting.. ik vind het zo jammer dat we geen emmy's over hebben.. dan gaan de pogingen wel heel snel..

We blijven positief denken, al maken de krampen het niet makkelijk.. Nog 4 dgn te gaan..

Veel plezier met Grey's!

16. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Meiden, ik dacht altijd als ik zwanger ben weet ik het meteen zeker...nou ik dacht dus ongesteld te worden. Dus je weet het echt niet,hoor!!
    Ik duim voor jullie,meiden!!

17. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Hier hetzelfde hoor prinsesje. Het enige waardoor ik dacht dat ik weleens zwanger kon zijn, was dat ik overtijd was.
    Ik voelde verder helemaal niets. En de kwaaltjes (misselijk, vermoeid) kwamen pas vanaf een week of zeven.

18. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    zo meiden...moet het een en ander bijlezen...gister was echt een beeldag...vandaag gaat het weer beter gelukkig...

liefprinsesje...zie dat je 4 April mag voor een echo...nog lang wachten zeg...maar ja...als het dan goed zit, zit er ook wel meteen erg goed hé...

meiden...voor wat is een maansteen goed??
    ken ik helemaal niet...

Lizzie...verse TP of cryo TP maakt niks uit....allebei spannend...;)

Hypo...deze vrijdag al testen...oww...spannend hoor...hihi...mannetje moet te test verstoppen...;)

tot later...

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Liefprinsesje, gefeliciteerd! Jij hebt op 4 april de echo en als het goed is heb ik dan de punctie.

Hypo, blijf aan jezelf denken! Hahaha, manlief die de test moet verbergen. Vrijdag is D-day. Spannend!!!!!

Nikita, hoe kwam het dat het gisteren niet lekker liep?
    Uitleg over de maansteen:
    Bij echtparen met kinderwens kan de maansteen uitkomst bieden. Daartoe draagt de vrouw gedurende minstens tweemaal 28 dagen een maansteen op de huid. Er zijn goede resultaten bekend met het dragen van de steen in de vorm van een halsketting, een armband of een steentje om het middel. De man kan ook een maansteen rond het middel dragen. In negen van de tien gevallen wordt er na enige tijd een kerngezonde baby geboren.
    Zij is de vruchtbaarheidssteen bij uitstek. Uit eigen ervaring heb ik gezien hoe vrouwen met een niet vervulde kinderwens met de hulp van maansteen alsnog zwanger raakten. De maansteen reguleert de hormonen en daarmee je maandelijkse cyclus. De zwangerschap en de bevalling worden door haar gesteund. Ook bij klachten van P.M.S. en de menopauze kan zij worden ingezet.
    De steen is gevoelig voor hitte en licht. Doordat ze relatief zacht kan ze gemakkelijk beschadigen. Reinig haar in stromend water en laad haar op in de wassende maan.
    --------------------------------------------------------
    Maansteen is een hele zachte en broze steen. Er komen gemakkelijk krassen in en hij is zeer breekbaar. Met het onderhouden van de steen is het verstandig om chemicaliën, fel zonlicht en water zo veel mogelijk te vermijden. Als de steen zijn glans verliest kan je deze opwrijven met een doek met eventueel wat olie erop. Maansteen kan natuurlijk bijzonder goed opgeladen worden in het maanlicht.

20. lizzieI

lizzieI Actief lid

6 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmmmm jammer dat mijn cyclus zo regelmatig is ....

Deel Deze Pagina