Wie ook januari/februari '11 IVF/ICSI behandeling of cryo TP??

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by moontje b, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Hypo, morgen toch pas officieel?
    Zolang het niet helder rood is, mág het toch?
    oh ik hoop zo dat het niet doorzet!!!

2. lizzieI

lizzieI Actief lid

Jan 6, 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhhhh Hypo wat een onzekerheid weer !!! pfffff ga je morgen weer testen ? Ben je al gestopt met de bolletjes ? Ohhhh ik ga zo zo zo hard voor je duimen !!!

@Mistery ik was inderdaad benieuwd hoeveel follikels je klaar hebt liggen .... Ik was mijn eerste punctie ook zo bang doordat ik zoveel verhalen gehoord had. Zal niet zeggen dat ik het een feestje vond maar het viel me erg mee. Normaals heel veel succes

3. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    haha een feestje!

4. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

Oct 19, 2010
    239
    0
    0
    ach hypo...wat spannend!!!
    Meid, ik denk aan je!

5. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    hypo hopelijk zegt het bruinverlies niks en krijg je een duidelijkere test.

hier weer terug uit dd liep erg uit en allemaal files.
    cystes zijn weg gelukkig!!! maar er zit nu op cd13 een follikel van 7 ?? heb bloed geprikt daar ze willen weten of ik misschien toch al een eisprong heb gehad( normaal voel ik hem en tot nu toe nog niks gevoeld of ik voel hem voor het eerst niet). maargoed morgen word ik gebeld over de bloeduitslag en ik hoop dat ik nu dan maar een lange cyclus heb dan kan ik gewoon netjes een tp krijgen.

als ik het een beetje uitreken dan zal ik ongeveer op dag 17 of 18 de eisprong hebben en dat heb ik wel vaker van die langere cyclussen. (als het follikel van 7 van deze maand is)

volgens mij is het na de ivf gewoon allemaal van slag.

maar hou nu gewoon hoop dat ik gewoon weer laat ben.

mistery succes met de punctie!!!!

6. sonne

sonne Actief lid

Dec 7, 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Oh nee, Hypo, wat een onzekerheid!!! Mijn duimen draaien ook nog even in maximale snelheid..... Knuffel!

Girl, fijn dat je cystes weg zijn! En ik hoop voor je dat je een lange cyclus hebt. Jee, dan gaat dat ook wel weer snel zeg!

Nou meiden, wat een spannende en ook nare dingen vandaag hier. Bah, ben er echt naar van... Sterkte voor iedereen!

7. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Muppet, wat vreselijk balen dat je ongi bent geworden. Dit was niet wat je voor ogen had. Dikke knuffel!

Maria, wat is die 2e week erg! Zeker met de dingen die jij voelt. Het kan alsnog beide kanten op. *zucht*

Sonne, wat heb jij een vervelende nacht gehad. Nu voel je weer niet. Hoezo duidelijke signalen van je lijf???? :(

Hypo, je hebt getest en het is licht positief. Ik blijf enorm duimen dat je mmy goed zit en blijft zitten. Dat je geen bruinverlies meer zal hebben.

Girl, super dat de cystes weg zijn!!!

We hebben visite gehad en dat was erg gezellig. Helaas zit ik nu met hoofdpijn op de bank.

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    timon jij begint morgen ook met spuiten??? of ben je er al mee begonnen? spannend zeg.

sonne ja nu hopen dat ik een lange cyclus heb.

hoe gaat het met de mensen in de wachtweken??? nog vol te houden?? duim voor jullie hoor!!!!

9. Cally

Cally Fanatiek lid

Oct 13, 2009
    1,115
    0
    36
    Bah Hypo, dit wil je ook niet, die onzekerheid! Ik hoop dat er morgen een donkerder streep staat. Enne...ook al is het nu nog maar een lichte streep, die komt er toch niet zomaar?? Wat een spanning zeg!

Girl, wat fijn dat de cystes weg zijn. Op naar een tp!

Mistery, ik vond de punctie echt 100% meevallen. Maak je niet te druk meis, probeer te ontspannen zaterdag, dat helpt ook. Hoeveel follikels heb je? Succes!!

Sonne, zenuwslopend is het hè? En als je lijf dan ook nog zo raar doet dan kun je er inderdaad helemaal gek van worden. Weet je al wanneer je gaat testen?

Maria, jij ook sterkte! Het wordt nu echt spannend. Ga je echt tot dinsdag wachten?

Timon, jij gaat morgen beginnen met spuiten toch? Succes. Maar je bent natuurlijk al ervaren, dus is een eitje toch? ;)
    Balen dat je hoofdpijn hebt. Beterschap!

10. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Yep, morgen is the day! Deca... here I come.:$

11. sonne

sonne Actief lid

Dec 7, 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Timon, Deca erin?? Succes weer!

Hier gaat het niet goed, ik weet vrijwel zeker dat het over is. Vannacht weer krampen, en alles in mijn lijf wijst ernaar dat ik ongesteld ga worden. Kon het daardoor natuurlijk niet laten vanmorgen een kv testje te doen, veel te vroeg maar super negatief. Voor mij is het duidelijk, het is over. Baal enorm. Gelukkig hebben we nog twee cryo's, maar dat is natuurlijk wel heel spannend qua ontdooien! Zucht.
    Groetjes van een verdrietige Sonne.

12. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Hey dames!

@Timon: het gaat voor jou nu ook echt weer starten; fijn!!!!

@Sonne: meid, wat balen. Je kent je lijf waarschijnlijk zelf t beste, maar je weet t nooit he...... We duimen nog even door.

@me: vanmorgen nog een keer getest (test staat in mijn eigen topic) en die is donkerder dan gisteren. Maar het bloedverlies gaat ook door (het lijkt zelfs meer te worden...). Wel nog steeds bruin, maar t zit me niet lekker..... Ik ga straks het zh bellen wat ik hier nou mee moet.....

xxx Hypo

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    hypo wat een onzekerheid. heb ff de testen bekeken. je kunt wel duidelijk zien dat hij donkerder is dan gisteren dus dat is positief.
    maar het bruin verlies... hopelijk krijg je een bloedtest en wordt alles duidelijker.
    succes meid!!

sonne wanneer mag je testen dan?? omdat je zegt het is nog veel te vroeg. misschien is het ook gewoon te vroeg en krijg je snel een posi test. duim nog voor je meid!!!

14. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Hypo; bruinverlies hoeft niets te betekenen he.. dat hebben meer mensen die zwanger zijn.. ik duim voor jullie.. ik gun het jullie zo zeker gezien dit de laatste poging zou zijn..

Sonne; ff afwachten meid.... mijn duimen draaien nog voor je..

15. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    Hoi meiden....
    Heb jullie even een paar dagen verwaarloosd...sorry..maar ben benieuwd hier nu bij te lezen...
    Ben echt moe de laatste dagen, en heb sinds gister ontzettend rugpijn en rommelende darmen.
    Toevallig was ik gister bij mijn gyn. i.v.m. papierwerk, en hij wilde me eigenlijk geruststellen en even snel een echo maken zodat ik niet nog een week moet wachten, en alles zag er tiptop uit, alleen geen hartactie te zien...
    Dus ik zit nog een week in zenuwen, en ben zoooo bang i.v.m. de rugpijnen dat het vruchtje ineens in het toilet ligt ofzo...
    Nog een week wachten dus...

Maar, lees nu dat Hypo ook in onzekerheid zit...
    ow meid...wat lastig...het kan goed gaan maar ook niet...
    sterkte hoor de komende dagen...

En Muppet ook al ongie geworden...

Ow Girl...hoop op een mooie TP voor je volgende week...

Sonne...hoe gaat het me je...is de hoofdpijn een beetje gezakt??

ben even alle andere kwijt...maar een knuffel voor jullie...en zal vanaf nu proberen weer mee te blijven lezen, want het gaat hard hier...
    ow nee...gaat niet...heb mijn zusje over voor logeren...zal dus vanaf maandag weer dagelijks meelezen en schrijven...;)

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh muppet, heel veel sterkte meid. En die frustratie is heel goed voorstelbaar! Zeker omdat jullie geen cryo's hebben.
    Fijn dat je het zelf ook wel even lekker vindt om nu rust te nemen. En dan op voor poging twee!!!

Hypo, ooohhhh.....dit wil je natuurlijk niet. Wat een onzekerheid zeg. Wel een donker wordende test, maar ook bruinverlies. Wat frustrerend zeg. Ik ga duimen dat het er bij jou gewoon bij hoort en alles goed zit!

17. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Eitje?????:$:$ Eg niet!

Maar....... hij zit erin!!!!!:D:D:D Manlief deed aan darten en het ging goed!:p

18. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Sonne, wanneer mag je eigenlijk testen?

Hypo, mijn duimen blijven draaien. Heb al in je topic gereageerd. Knuffel!!!

Nikita, hoe lief van de gyn. Jammer dat je toch nog in de onzekerheid zit de komende week.

Hier een goed dagje gehad. Op het werk heb ik best veel gedaan en was met 3 uur best op. Omdat ik naar huis ben gegaan ben ik goed te pas. Dit is waar ik naar op zoek was!

19. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    nikita het zal een langere cyclus zijn dus dan zal ik denk ik eind volgende week een tp kunnen krijgen. me follikel was gisteren 7 dus duurt nog wat dagen voordat ik weer wat kan.
    maandag als dr s er weer is dan overleggen ze hoe het verder gaat of met ovu testen of toch echo's en dan pregnyl.

lief dat je gyn een echo heeft gemaakt maar erg vervelend dat je nog een week in spanning zit of er dan hartactie is.
    duim voor je meid!!!

20. sonne

sonne Actief lid

Dec 7, 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    He dames,
    Kom even antwoord geven op jullie vragen. Ik mag vrijdag officieel pas testen, dus ben echt veel te vroeg. Het is gewoon zo dat mijn lichaam genoeg zegt voor mij. Klinkt misschien stom, maar ben er echt van overtuigd dat ik mijn lichaam goed genoeg ken. Tuurlijk hoop ik ook nog wel dat het mij voor de gek houdt dit keer, maar weet eigenlijk wel beter. De krampen zijn echt pijnlijk....
    Hypo, wat fijn dat je test donkerder was. Sterkte met de onzekerheid.
    Goed weekend allemaal!

Share This Page