Hey dames! Ik meld me af bij dit topic nu hoor! T is nu echt over en uit voor ons....Heel veel succes met alles meiden! Xxx Hypo
Lieve allemaal even heel vlug want ik moet zo weer weg .... Lieve lieve Hypo wat ontzettend KLOTE voor jullie !!! Heel veel sterkte & een dikke knuffel ..... Voor alle andere meiden ook een knuffel !
Sonne, ik had de eerste keer bij mijn verse TP ziek veel krampen en was zwanger. Het wel of niet voelen van pijn zegt niets over het wel of niet slagen van de behandeling. Echt niet. Zolang er geen helderrood bloed is mag je hopen.
Heb vanmorgen getest: negatief. Ik ga er dus stiekem van uit dat het weer niet is gelukt. Morgen weer testen: Wennen aan de klank van 'nee' voordat een telefoniste het me vertelt. Vannacht ook buikgriep (denk ik?) gekregen. Super voor de lijn, waardeloos voor mn nachtrust. Ren ieder half uur naar de wc....
Ja dat is waar... maar ik bereid me vast voor... Ik baal zo van dat stomme SET protocol in het VU. Nu is er een goede emmy weggegooid.
Heh? wat dan? Mogen ze er niet 2 tp? dat is niet normaal?! Ik snap daar niks van.. je gooit toch niet een goede weg???
@MariaC: wat balen meis ..... Je moet alleen bloedprikken als je nog niet menstrueert toch ? Bij het VU moet je bloedprikken als je al overtijd bent, tenminste dat hebben ze mij ooit verteld. Ik blijf nog duimen voor, wie weet is hij later ingenesteld !
@Muppet: in het VU plaatsen ze de 1e 2 behandelingen maar 1 terug ! Dat is behoorlijk balen hoor, zo missen wij er ook al een heleboel
Ja, zij hebben een protocol dat ze er maar één terugplaatsen. Echt idioot. En denk trouwens dat het echt klaar is. Net lichtroze bij afvegen...
Oh nee Maria, balen! Dat hadden we niet afgesproken, we zouden beiden positief testen! Ik heb nog niet getest, ga het morgen weer doen. Dank je voor je opbeurende woorden, helaas geloof ik er toch niet meer in. Maar goed, een heel klein beetje hoop probeer ik wel te houden. Morgen zal het wel duidelijk worden. Heb je nu nog cryo's over? Ik snap wel dat ze er liever 1 terug plaatsen, maar ik snap niet waarom ze ze dan niet per 1 invriezen?? Zou daar echt boos om worden, is er gewoon een mogelijk kindje in de dop weggegooid, dat idee.... Maar goed, voor nu wens ik je heel veel sterkte! X
Rammstein!?!?!?! Oeh nee, vreselijk vind ik die muziek! Snapte eerst je vraag niet, maar even googlen gaf duidelijkheid
Hahahahaha Ik dacht al: YouTube - Rammstein - Sonne [OFFICIAL VIDEO] een fan! Haha Mijn schoonzus is er helemaal weg van
Zooo ik kom weer eens hier even kijken hoe het hier gaat... He Maria! Ik blijf voor je duimen hoor! Bij mij word er maar 1 tp want ze vinden me jong dus is hun voorkeur 1. (word deze maand 28) Mijn oudste broer is ook weg van Rammstein en ik vind het vreselijk!
Ze vinden mij dus ook te jong (29, eind deze maand 30) maar mijn vriend is 12 jaar ouder dus die is ook bang dat ie nu een 'opa-vader' wordt. Als ze dan toch maar één terugplaatsen moeten ze lekker ook per stuk invriezen. Dat invriezen moeten we toch al zelf betalen in het VU. Dan vind ik dat ze de keuze aan ons moeten laten, per 2 of apart. Apart heb je het risico dat je soms een cyclus over moet slaan omdat er soms 2 niet goed uit de ontdooiing komen en er geen tijd is voor een 3e rietje. Maar nu gooien ze gewoon een emmy weg waar we heel veel pijn en moeite voor hebben moeten doorstaan om die zo ver te krijgen....
Ja stom is dat he? Zo'n embyo is wel iets van jullie! En daar doe je idd heel veel moeite voor... Ik vind dat ook hoor dat ze dan per stuk ingevroren moeten worden....Maar we hebben daar vrees ik weinig over te zeggen....Veel succes en een dikke knuffff