acties waar je nu nog van moet blozen

Discussie in 'De lounge' gestart door zilvervosje, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi! In aanvulling op het domme opmerkingen topic, hebben jullie ook wel eens van die acties waarbij je het liefst in rook op zou willen gaan? Vertel!! :D

Ik heb een iPod die op een nogal koude dag ineens uitviel. De batterij was op. Die ging dus in mijn tas en ik ging de kerk in voor de oratie van mijn promotor. Halverwege hoor ik ineens een deuntje.. alsof iemand zijn telefoon afging. Ik moest er nog om lachen en bedacht me hoe dom dat eigenlijk wel was. Totdat ik het deuntje begon te herkennen.... het liedje waar mijn iPod gestopt was! Door de warmte van de zaal was de batterij weer tot leven gekomen (wist ik veel dat dat kon) En dan niet iets respectabels... nee hoor, knalhard Gwen Stefani. Door de geweldige akoestiek konden de mensen het allemaal horen. Ik word nog rood als ik er aan denk!

En jullie?

2. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Op de middelbare school hadden we zo'n lekker gladde marmeren vloer. En op een dag lag er een plastic bekertje en in plaats van het op te rapen schopte ik het aan de kant maar, jullie voelen hem vast wel aankomen, ik schoof uit en belandde en plein public op mijn achterste.

3. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    EEens op weg met de auto van Nederland naar Portugal moest ik in Belgie naar de WC. Dus wij stoppen bij een benzinestation. Ik moest omgerekend 1 gulden (toen nog) betalen en vond dat veel te duur voor een plasje, dus ik achter het gebouwtje in de bosjes snel... dacht ik.
    Er was een kleine helling en het had geregend, dus ik gleed zo onderuit naar beneden.
    Moest dus alsnog die gulden betalen voor een plas en wisselen van een broek.

4. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    HAHAHA geweldig. Zie je al helemaal gaan :D

5. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik was toen 15/16 Stond aan de bar, behoorlijk dronken (beetje rare periode in mijn leven maar oke) en ik werd een beetje moe dus wilde gaan zitten. Dus ik een poging om op zo een barkruk te gaan zitten nou jullie raden dat al,dat ging niet zo goed. Ik stug volhouden todat ik zat (echt een karwei als je drinken bent) naja ik dacht dat ik zat, zat er dus maar half op dus begon er vanaf te glijden. Wat doe je uit reactie? Juist je vast grijpen. Dus ik probeerde me vast te grijpen aan de bar waardoor ik alle glazen die erop stonden eraf maaide en ik dus er ervengoed vanaf viel. Conclusie; ik lag op de grond met de baarkruk naast me en AL die glazen bier over mij heen. Heeeeel CHARMING kan ik je vertellen...

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik wilde een keer uit de bus stappen...maar het was nogal glad, viel zo languit!
    Iedereen bij de halte begon te lachen...maar ik had me goed pijn gedaan.

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ahh vind het gewoon zielig voor je consider

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ben in keer in een mega drukke ijssalon op mn plaat gegaan bij het binnenkomen,misstapje op het trapje:)
    Ach het had nog erger gekund, ik had mn ijsje nog niet in mn handen:D

9. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

:D

zo heb ik een keer in de bosjes geplast, tenminste dat dacht ik maar het was donker, had ik alsnog over mijn broek geplast, we waren een dag weg met de bus en ik had niks bij me verder dus de hele dag met mijn jas om mijn middel geknoopt rondgelopen :)

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Jaren geleden stonden we op de Veluwe op de camping en ik had daar een vriendinnetje opgedaan die een mountainbike had en vroeg of ik er keer mee ging. Mijn vader had een mountainbike en ik mocht natuurlijk die van hem lenen en hij had er zelfs een paar mooie schoenen bij die je vast kon klikken in de pedalen.

Nou goed een lekker rondje gefietst en terug op de camping komen we de campingbaas tegen en mijn vriendinnetje begint een gesprekje met hem. Ondertussen sta ik dus met 1 voet vast in het pedaal en de andere los op de grond. Maar na een poosje gaat mijn been die op de grond stond nogal zeer doen dus ik bedenk mij dat ik mijn voet wel op het pedaan zet en mijn andere been op de grond zal zetten. Dus zo ben ik bezig maar ik vergeet dat mijn voet nog vast zat in het pedaal en die andere stond ook al op het pedaal met als gevolg dat ik voor de neus van de campingbaas terwijl ik stil stond omval!
    Echt HOE genant! Hij zei nog: "Die kan zeker niet fietsen he?!" Pff sindsdien ging ik hem altijd een beetje uit de weg, want ik schaamde me rot!

11. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Ik ben onhandig geboren, dus als ik alle keren dat ik in het openbaar (al dan niet dronken) op mn gezicht gegaan ben moet beschrijven ben ik nog wel even bezig hihi!

Had hier pas nog wel een leuke actie: ik zit met mn slaperige kop 's ochtends om 07.30 uur in de metro naar mn werk en zie ineens mn zwager zitten (dacht ik). Dus ik lief lachen en zwaaien (kon geen praatje gaan maken omdat t te druk was) en hij lachte ook heeeeel lief terug. Ik vroeg me al af waarom ie me zolang nakeek toen ik uitstapte... tot ik m een week later sprak: hij was het helemaal niet!! Die vent moet wel gedacht hebben dat-ie enorm veel sjans had hahahaha

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    En we waren met de middelbare school op reis in Londen en ik sliep met mijn vriendin in een gastgezin.
    Een avondje hadden we afgesproken met andere vriendinnen maar die bleken toch een stuk verder te zitten in een gastgezin dan we dachten, uiteindelijk echt de hele avond gelopen en gingen terug naar ons gastgezin. Maar ik moest echt ontzettend nodig plassen en we waren de weg een beetje kwijt... En ineens herkent mijn vriendin de gevel van het huis en ik was zo blij dat ik eindelijk naar de wc kon dat ik het zo liet lopen! Echt mijn broek was (letterlijk) ZEIKNAT!!
    Ik schaamde me natuurlijk dood en mijn vriendin moest zo hard lachen dat zij zelf bijna in haar broek pieste! Eenmaal in het huis ben ik direct met een mega rood hoofd, bang dat ze het roken, naar boven gerend, heb mijn broek in een plastic tas gedaan, dichtgeknoopt en de volgende dag weggegooit!

13. Revit

Revit Niet meer actief

Zomer van 2006, ik was 15.
    Was al vaker bij ex vriend in de douch flauwgevallen, niks achtr gezocht toen.
    Sta ik op het station, 35 graden. Zie de trein aankomen n opeens word t zwart voor mn ogen. Minuut later word ik wakker, allemaal mnsen voor mn neus; meisje meisje, gaat het? Dus ik sta op, roep, rot opmet je meisje meisje, zet 2 stappe en val weer flauw. Very charming, had een rokje aan dus volgens mij konden ze dr allemaal vst onder kijken.

Ach, alleen gekneusde heup, kaak en schouder aan over gehouden. En een gat in mn kin.Had erger af kunnen lope als ik naar voren was gevallen want dan was in op het spoor gevallen.

Oja, het kwam uiteindelijk door een te laag HB.

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ja toen ik n jaar of 18 19 was naar de bioscoop gegaan en liep heel charmant de trap af (overvol en ook nog de grootste zaal) flikker ik van die trap af helemaal naar beneden! ineens de hele zaal stil kijken en toen ik weer opstond begon iedereen echt keihard te lachen!!! oja en 1 van de eerste keren dat ik op stap ging was ook toen ik n jaar of 18 was liep ik in me strakke broekje en ineens komt er n meisje naar me toe zeggen dat me gulp al n hele tijd openstaat en echt he je zag gewoon mn vlindertjes stringetje super goed!! ohh wat schaamde ik me toen zeg!

15. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Onze school had een zwembad en wij hadden dus een paar maanden per jaar dat we gingen zwemmen ipv gym.
    Tijdens dit zwemmen klom ik eens op de kant en stond een beetje over het zwembad naar iedereen te kijken. Ineens tikt een jongen uit mijn klas mij aan en zegt "Je tepels staren naar mij".
    Bleek mijn bikinitopje helemaal naar de zijkant te zijn geschoven en daar stond ik dus..
    Berst lullig als je 15 bent!

16. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    had net me communie gedaan rijd met me nieuwe fiets de berg af met me nicht ie 2 keer zo zwaar is als mij:p en je raad het boem ging het ik was onder bloed me nicht niks:D

of ee nbal zien liggen door ijs zakken maar bal lach er niet :D

17. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    en zal m hier ook nog ff neerzetten :p toen was ik net met me ex samen zeg maar n paar weken en toen zaten we in de auto ik reed! en ik stak n sigaretje op maar was ff vergeten dat ie naast me zit dus met mn paffie op me lip liet ik n keiharde boer! :$ dus hij keek me met grote ogen aan en zei bahh vies hoor! nou ik schaamde me zo hard dat ik echt hysterisch begon te lachen en rood werd tot op me tenen hahaha

18. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

hahahahahaha, dit vind ik dus humor!!!!
    Ik hoop dan dat een gozer met me meelacht...

Heb wel een keer per ongeluk met het bukken in de supermarkt een kei harde scheet gelaten. (kwam door het bukken)
    Waarop ik in een reflex mijn dochtertje aankeek.. hihihihihihi. die gezichten.

19. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

ja hij kon er ook wel mee lache maar dat heb ik echt lang moeten horen!! hahaha achteraf kan ik er ook mee lache maar op dat moment damnzz wat voelde ik me n gans hahaha

20. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Echt het allerergste vond ik nog toen ik een keer in een discotheek was en op het podium stond te dansen , het was een heel groot podium en er konden heel veel mensen op , nou ik was dus uitgedanst en ik wou naar beneden lopen met een vriendin , viel ik me dus echt zwaar hard van de trap af en iedereen liet me gewoon liggen ;) ik dus opgestaan en neus in de lucht wou ik verder lopen alsof er niets gebeurd was , gleed ik uit over een flesje en flikker weer hard op mn bek :) Deze keer waren er wel een paar zo aardig om me een handje te geven om op te staan maar ik sprong op en ben direct naar huis gegaan zo schaamde ik me ....

En tijdens de crematie van mijn opa heb ik echt schaamteloos de slappe lach gehad samen met mijn zusje ( denk zenuwen ) maar gelukkig zaten we op de eerste rij waardoor het voor de mensen achter ons leek alsof we zaten te huilen , het kwam eigenlijk door een liedje waar alleen van die rare vogeltjes zaten te fluiten en daarna toen de mensen een voor een de zaal verlieten en langs de kist liepen , liepen er 3 mensen zo´n bloemstuk van de rand af dat een beetje lomp gepresenteerd lag ....

Deel Deze Pagina