Na lang nadenken heb ik me vandaag aangemeld bij online weight watchers. Er moeten zeker 10 tot 15 kilo af. Ik heb al wat rond gesnuffeld op de site en er is genoeg te lezen e.d. Ik zou het leuk vinden om te kletsen met meiden die bezig zijn (lang of kort) of gaan beginnen om elkaar te steunen, info uit te wisselen, receptjes e.d. Dus wie doet er mee
Ik ga morgen weer eens een poging doen! ben vorig jaar 15 kilo afgevallen en (er is nog steeds af) wil nu weer de volgende kilos er af met ww
Chillike: Zo 15 kilo eraf en eraf gebleven! Ik hoop echt dat mij dat ook gaat lukken. Hoe lang heb je daar over gedaan? Ik hoop i.i.g. slank(er) de zomer in te gaan Ik heb net mijn ontbijt ingevoerd maar 3 van de 4 producten stonden al niet in de lijst. Kijk ik niet goed of heb jij een tip hoe ik ze beter kan vinden? Piri piri: Dank je wel
in 4 maanden volgens mij dat ik me herinner. wat kan je niet vinden, zal ik eens kijken of ik het wel kan vinden?
4 maanden is netjes zeg Hoeveel wil je er nu af krijgen? Ik heb bijvoorbeeld dieet light boter van perfekt (huismerk jan linders) Of de extra jam van de jumbo.
nou dan doe ik hier ook mee! Ik wil graag 33,2 kilo afvallen. Ben nu in de afgelopen 2 weken 3,8 kilo afgevallen. Woensdag ga ik weer naar de cursus en dan kijken wat er deze week af is. Ik vind het zeer goed te doen en ook gewoon fijn dat je wel dingen extra kan nemen. Gisteren bijvoorbeeld op de verjaardag van mijn zoontje een klein stukje taart genomen en s avonds patat met een hamburger. En nog gewoon 28 weekpunten over. Dus ja goed te doen!
Debby82: Leuk dat je meedoet Jij gaat al lekker zeg. Ik ben zooo benieuwd hoe het bij mij zal gaan. Vandaag was mijn eerste dag en heb nu al extra weekpunten gepakt Gelukkig heb ik er 49
Sterre dan moet je het gewoon toevoegen kom ook vaak dingen tegen die er niet in staan. Oh en je mag gewoon de extra weekpunten op maken hoor dus daar niet raar over voelen! leuk debby, al goed bezig zeg! want vinden jullie het lastigst?ik water drinken...pfff...
o die weekpunten gebruik ik ook gewoon hoor. Niet allemaal hoor. Morgen weegdag en ik heb er nog 25 ofzo. Maar ik kijk gewoon waar ik trek in heb. Vandaag toevallig heel veel honger, dus ik kijk ff wat ik doe.
Hoi, mag ik mee schrijven. Ik ben vandaag begonnen met WW. Net een kwartier geleden. Mijn dag punten zijn nu al op?????? Het is voor mij nog wat uitvogelen hoor. Maar dat komt vast helemaal goed.
Chilleke: Ik zet het er ook zelf in nu. Maar nu zag ik dat er op het vlees wat ik voor vanavond wil maken niks staat. Hoe doe jij dan zoiets? Wat het moeilijkste gaat... minder eten hihi Vooral 's avonds. Wij zijn nogal van het lekker lang tafelen met allerlei ditjes en datjes erbij. Debby82: Spannend, morgen weegdag! Ik ben benieuwd Ik heb vrijdag mijn eerste weegdag maar ik heb gisteravond stiekem nog op de weegschaal gestaan Deed ik normaal altijd. Gaat natuurlijk nergens over dus dat moet ik echt afleren. Poohbeer: Welkom Leuk als je meeschrijft! Ik moet ook nog even puzzelen met die punten enzo, zal vast wel goed komen. Wat doen jullie trouwens aan beweging / sport? Ik doe op het moment niks. Heb altijd gezwommen maar gestopt omdat het zwembad hier niet echt optimaal is. Altijd vreselijk koud water bijvoorbeeld en ik ben echt geen mietje Nu dus op zoek naar iets anders maar geen idee wat.
@beweging: op dit moment probeer ik gewoon in het dagelijk leven iets meer te bewegen. Ik wil als ik onder de 80 kom (nu 89) beginnen met hardlopen. Maar omdat ik echt veel moet afvallen (33 kilo) vind ik het met mijn overgewicht nu nog niet echt ideaal om echt actief te gaan sporten. Ik loop nu gewoon iets vaker naar de supermarkt @poohbeer welkom! haha nu al door je punten heen! Wat mij helpt is gewoon boterhammen met mager beleg en s avonds aardappels, groente en vlees (tartaar, kipfilet etc) te nemen. En nu ben ik langzaam gaan kijken wat nog meer niet veel punten is. Bijv roggebrood, magere yoghurt, rijstwafels, crackers met 20+ smeerkaas. Soms een bakje light chips etc. @wegen: ik weeg me niet iedere dag. Gewoon af en toe. Het zegt wel ongeveer wat er af is maar het klopt nooit helemaal met de weegschaal op de cursus.
Vlees wat er niet in staat... Hmmm ligt eraan wat voor vlees het is Anders neem ik iets vergelijkbaars. Ik heb echt enorm veel punten dus moet wel me best doen km eraan te komen. Maar ik had vanavond na mijn werk zoooo snaai zin sat vind ij wel lastig ondanks is het gewoon kam pakken hoor. Maar toch... En dadelijk is het carnaval, pfff op iedere hoek loempia friettenten Poohbeer haha dat had ik ook de eerste dag. Had toen diepvries loempia op, hup dag punten haha En succes Beweging, ik heb een Wii fit daar wil ik toch wel vaker op gaan staan. Wat ik ideaal vind dat je kan vrij steppen voor de tv, hou ik makkelijk een uur vol en beter iets dan niets toch Wil nog naar de sportschool maar eerst nog partner vinden km mee mee te gaan Debby succes met wegen morgen! Zo ik ga zo maar eens slapen, ben moe! Morgen weer een nieuwe dag!
Gister veel op de site van WW gekeken. Wat een info zeg. Houden jullie je ook aan die week menu's? Ik had gedacht gewoon mijn eigen eten een beetje aanhouden zonder rare dingen erbij. Ik vertelde hoe WW werkte aan mijn man. Zei ook dat mijn punten al op waren. Dus niets meer eten zei hij. Ik heb na het sporten ook nog alleen een glas roosvice gehad. Ik sport 2 keer per week. Op de dinsdagavond conditietraining en op vrijdagavond hydrospinning. Ook probeer ik 2 keer per week 7 km te lopen.
vandaag weer weegdag gehad. Ben weer 1,6 kilo afgevallen. Nu dus al 5,4 kilo in 3 weken. Het gaat hard zo.
Debby: Ben jij zo klein dat je zoveel wilt afvallen? Ik ben 1,68cm en mag rond de 71 kilo wegen. Dat is wel maximaal hoor. Mijn minimale gewicht is 56 kilo maar dat ga ik nooit halen denk ik. Hoe was je weegmoment vandaag? Werd je er vrolijk van haha Oh lees net dat je weer goed bent afgevallen! Super zeg Chilleke: Hoeveel punten heb jij? Ik ben nu 2,5 dag bezig en ik nu al best moeite om die verleidingen te weerstaan Ik ben geen carnavalsmens dus daar zal ik geen 'last' van hebben. Oja, jij had toch wat moeite met water? Ik drink water met een licht smaakje. (soort cristyl clear alleen dan goedkoper) Bij jan linders heet dat clear (+ smaakje) en bij de jumbo heb je 'helder' (+smaakje) Daar krijg je geen punten voor dus ik dacht, misschien iets voor jou? Of slimpie ranja, krijg je ook geen punten voor. Poohbeer: Inderdaad veel info he?! Ik heb ook naar die weekmenu's gekeken maar dan moet ik zo anders gaan eten dat ik er gewoon uitpik wat ik lekker vind of leuk vind om eens te proberen. Voor de rest eet ik gewoon zoals ik gewend ben/was alleen dan natuurlijk wel opletten met mijn punten. All: Ik ben gister royaal over mijn dagpunten heen gegaan en niks geks gedaan eigenlijk Het zit em vooral bij het avondeten bij mij. Al moet ik zeggen dat dat gister ook niet onwijs gek was naar mijn idee maar toch even kijken hoe ik dat ga doen. Ik had zelfgemaakte aardappelpuree, doperwten met wortels en een kip-hawai-schnitzel. Die was wel gepaneerd dus daar zal het em wel zitten, wat denken jullie?
sterre ja ik ben een kleintje, 1.57 60 is wel zo een beetje de max wat ik mag wegen (geloof dat het 62 is). water: moet eerlijk zeggen dat ik geen water drink. Ik heb ooit eens een studie gelezen dat het onzin is of je water drinkt of niet. Ja van sommige dingen kan je een beetje vocht vasthouden maar dan is alleen het getal op je weegschaal anders. Je valt echt wel af. Ik drink veel thee of light sap. Zolang ik goed blijf afvallen blijf ik dit doen. Anders ga ik het wel eens proberen. sterre die kip hawai schnitzel doet het hem. Je kan beter tartaar, vis, of kip ofzo eten. Dat scheelt een hele berg. Zet anders een je dagmenuutje hier neer... altijd leuk om mee te kijken
poohbeer, aan je beweging zal het zeker niet liggen hahaha! maar ik kijk nooit naar weekmenus, ik kijk naar de recepten en als k iets lekkers zie maak ik dat! Debby, Woooww goed bezig mijn complimenten! sterre, oooh slimpie 0 punten? das wel een idee, had karvan cevitan gehaald, maar das dan ook weer een punt per dag. Heb nu 2 1liter flessen gekocht (van spa , is al op haha) en die vul ik iedere keer bij en leg die in de koelkast, ik probeer 1 zo fles per dag sowieso leeg te drinken plus de thee die k drink, dus dan zal het wel mee vallen. hopelijk! ik mag er...48 ben echt veeeeeels te zwaar en moet dus ook nog wel effe gaan. Maar goed, heb goeie moed! maar daardoor is het wel lastig om er aan te komen, nu heb ik gewoon goed gegeten en geen honger en heb vandaag nog 12 punten te gaan dat worden vanavond wat craquottes ofzo ik gok ook de schnitzel zo maar eens een lekker bakkie koffie maken