eisprong en drie dagen nadien bloed; NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dorien87, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Hey meiden,

ik had hier gisteren al wat rond gepost maar de twijfel blijft en ik kreeg niet zoveel respons.
    Ik zal het kort even beschrijven.
    Op maandag had ik een positieve test betreffende eisprong. We waren al de ganse week goed aan het klussen geweest. Donderdag een beetje lichtroze, vrijdag een inlegkruisje helder bloed (maar niet veel qua hoeveelheid) en zaterdag en zondag nog een paar donkere druppels maar niet zo veel.... Ondertussen blijf ik een trekkerig gevoel hebben in de baarmoeder.
    Zou dit dan toch al mijn menstruatie geweest zijn? Kan dat zo snel na eisprong? Ik hoop dat jullie mij wat raad kunnen bieden want ik zit met de handen in het haar....

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    zo snel je NOD, denk ik niet, als je maandag pos ovulatie test had, is je ei op di/wo geweest, dus misschien is het bloed van je eisprong?

maar ik weet het ook niet zeker, heb nog nooit zoiets gehad!

3. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Ik kan inderdaad ook niet goed geloven dat dit al mijn NOD was, zo snel na die positieve test? Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt, en dan zo weinig bloed. Normaal is er altijd veel bloed en heel wat verbandjes alsook stolsel. En nu niets van dat alles. Ik wil natuurlijk ook niet te hoopvol zijn. Toch misschien maar kijken wat de volgende weken gebeurt of er vanuit gaan dat dit gewoon mijn NOD was en terug aan het klussen slagen.

4. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Denk even aankijken inderdaad.. en voor de zekerheid klussen kan nooit kwaad :D

In principe zou je na het weekend je 'echte' NOD moeten hebben toch? Ben benieuwd...

Heb je vaker zoiets achtigs gehad?

5. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Zou het niet de innesteling geweest zijn.

6. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Ergens hoop ik daar natuurlijk ontzettend hard op maar zou dat inderdaad kunnen? Ik wil me natuurlijk niet blij maken ofzo maar drie dagen na een positieve test al ongesteld, dat lijkt me zo raar... Verder overigens geen symptomen ofzo, alleen dat trekkerige gevoel.

7. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Innesteling kan ook een weinig beetje bloed geven voor een dag of 2. Dit meestal een 5tal dagen na de eisprong.

Wat betreft je ovutestjes, ben je helemaal zeker dat het die dag positief was? Bij mij bleven ze namelijk positief ik kon er niet echt iets uit maken.

Zelfs nu, terwijl ik GEEN eisprong heb tekent ze positief. Raar maar waar.

8. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Btw, dit is dus inderdaad de allereerste keer dat ik zoiets heb, normaal netjes regelmatig met zeker drie dagen goed bloedverlies.
    Heb één keer mola gehad, exact één jaar geleden en toen teste ik gewoon positief op de dag van NOD.
    In oktober was ik terug opnieuw zwanger, een tweeling dit keer maar de hartjes zijn jammer genoeg nooit beginnen kloppen.
    Dan tweemaal netjes ongesteld geworden telkens na 30 dagen en de controle bij de gyn alsook onze onderzoeken waren goed dus terug vol beginnen oefenen.
    Vorige maand lang positieve ovulatietesten gehad maar dit stopte wel en dan na twee weken ongesteld geworden.
    Dus dit is voor mij een nieuwe situatie waardoor ik natuurlijk wat ongemakkelijk loop.... Wat te denken?

Klussen kan inderdaad nooit geen kwaad!! Maar als ik zou tellen op basis van de eisprong + langere cyclus deze maand zou ik inderdaad na het week/loop van volgende week pas echt ongesteld moeten worden?!

9. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie

Ooh dus jij hebt ook gewoon positieve ovulatietesten maar er is geen eisprong? Hoe weet je dat dan? Want natuurlijk kan dat bij mij dan ook het geval zijn en maak ik me 'zorgen' om niets...
    Nou het waren oplopende testjes van ongeveer een week. Dan vrijdag het meeste bloedverlies (wat neerkwam op een inlegkruisje).
    Zo weet ik natuurlijk ook niet meer van welk hout nog pijlen te maken :$

10. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Als ik er van uit ga dat mijn ei later zou gekomen zijn op basis van de ovulatietesten zou mijn cyclus ook langer moeten zijn toch?
    Dus dat wilt zeggen ongeveer 35 dagen in plaats van 30 dagen. Maar dat zou dan ook betekenen dat ik ofwel morgen ofwel vandaag ongesteld zou moeten worden?
    Ik ga het alvast nog een paar dagen aankijken. Het geduw en getrek blijft aanwezig en er is ook wat aan de gang met mijn borsten, nl mijn tepels lijken anders.
    Als ik er van uitga dat de bloeding toch mijn menstruatie was dan zou ik nu ongeveer terug in de vruchtbare dagen zitten en daar merk ik totaal niets van. Geen extra slijm ofzo....

Is er echt niemand dat zoiets gelijkaardigs heeft meegemaakt?

11. LARB

LARB Actief lid

22 mrt 2014
    169
    0
    16
    Hoi allemaal,

Ik het iets soortgelijks.
    Deze maand heb ik voor het eerst ovulatietestjes gebruikt.. vorige week maandag (17-3) had ik een duidelijke streep..
    ervoor, die dag, en erna ook nog 'geklust' zoals dat hier genoemd word:p.

toen kreeg ik dezelfde week vrijdag (de 21) wat roze/bruine bij afvegen. ik hoopte op innesteling? maar zaterdag werd het ineens wat heftiger. Veel bruin, maar ook zeker rood er tussen door.
    Ik heb voor de zekerheid tampons gebruikt omdat ik een hoop te doen had en niet wilde doorlekken. ook zondag heb ik nog bloed verloren maar was het alweer veel minder.

Ik ging er vanuit dat ik achterlijk vroeg ongesteld was 5 dagen na eisprong en op dag 20 ipv 28 (bij een regelmatige cyclus van 28 dagen).

Maar nu zie ik ineens allerlei aders lopen op mijn borstkast/borsten en zelfs een doorschijnen door mijn tepel.. terwijl ik normaal nooit niet 1 adertje heb lopen.

Zou er dan toch nog een kans zijn dat het een hevige innestelings bloeding is geweest of geef ik mezelf hoop voor niks

Deel Deze Pagina