ik kan nergens maar dan ook nergens antwoord vinden op deze vraag. ook niet op www.grieppandemie.nl en ik heb zelfs gebeld met hun info-lijn en die meneer had daar geen gegevens over. kijk, ik geef nog volledige bv en ben nog niet ongesteld geweest. Wij gebruiken geen voorbehoedsmiddelen omdat de kans klein is dat ik zwanger raak tijdens de bv (en nog niet ongesteld) bovendien wanneer een tweede zich aandient is hij/zij meer dan welkom. MAAR... morgen word ik gevaccineerd tegen de mexicaanse griep, moet ik dan oppassen dat ik daarna niet zwanger raak, en zo ja, hoe lang moeten we het veilig doen? de prik wordt immers ook niet gegeven aan zwangere vrouwen tot 13 weken.. er is natuurlijk ook een heeeeeeeeeee klein inieminie-kansje dat ik nu zwanger ben, maar daar ga ik voor de zekerheid vanavond nog op testen. wie weet het?
ok bedankt. sorry maar ik heb er echt niks over gevonden. die man aan de telefoon kon mij ook niet helpen, raar toch?!
Ik heb een fragment van Radio 1 erover gehoord. Daar werd gesproken over 2 maanden.. Ach.. dan zijn we februari... Dat is dan ook 6 mnd na KS..
mijn ene gyn zei: maakt niks uit, kan toch geen kwaad. (iets genuanceerder hoor) de andere zei: nee, 8 weken niet zwanger worden... Ik neem het zekere voor het onzekere en laat me niet inenten.
Op de website van grieppandemie, klikken op veel gestelde vragen en dan op zwanger. Daar staat En hier is het andere topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/174961-m-griepprik-lang-wachten-zwanger-worden.html