Och Danielle, zou het echt pas je ei zijn? maar je had toch geen last van afscheiding?? en slijm? dan is het toch ook geen eisprong? Ga je dinsdag nog testen dan?
nee heb idd die afscheiding op dag 12 en 13 gehad.. maar zit nu aan een wijntje haha miss doe ik nog wel een test deze week ik zie wel denk wel dat jij zwanger bent hoor
Ja ergens denk ik ook wel dat ik zwanger ben hoor .. durf het alleen nog niet zo te geloven, anders is de klap zo groot. Heb nu alweer steeds zo een misselijk gevoel, bah.. en ben altijd al zo angstig voor overgeven! En heb knal rode wangen, en dat terwijl ik het wel koud heb.. vaaaaaaaag8).
hahahhaha ik hoop het zoooo!!! Maar ja. *zucht* kan niet meer wachten.. ik baal echt dat ik morgen niet kan testen, of in ieder geval niet morgenvroeg! Misschien ga ik morgenmiddag in mn pauze ff een test halen, zodat ik die nog ff kan doen als ik uit mn werk kom! Maar dat weet ik niet zeker.
Praat me er niet van, niet normaal sinds dat ik in verwachting ben! Ik heb na 6 dagen overtijd positief getest, waarschijnlijk heeft de bevruchting ook later plaats gevonden. Ik heb trouwens 's ochtends getest...misschien een tip?
Ik ben ook overtijd en op NOD negatief getest. 1e ronde voor een 2e. Denk dat mijn cyclus van slag is. Heb wel vollere en een beetje gevoelige borsten wat ik anders nooit heb en daarnet wat bruinverlies, waar duid dat op?
En bobbie, is de menstratie door gekomen? Danielle, hoe is het met je? Hier nog geen ongi te bekennen.. Ben gelukkig wat minder misselijk, dus heb wel goed geslapen. Wie weet ga ik vandaag testen, ik kijk wel even.. Liefs
Hoi meiden, Hier nog steeds geen ongi te bekennen. Wel heb ik een beetje al meerdere dagen een weeeig gevoel in mijn buik. Ik wordt er echt zenu van. Verder slaap ik de laatste dagen slecht. Vroeg wakker, vaak plassen en heel druk in mijn hoofd. maar toch heel moe. Heel veel succes idereen vandaag. Ik ga aan het werk. Liefs Riv.
Weer een dag dat de ongi niet te bekennen is. Aan de ene kant zijn ik en mijn partner blij om dat ik ook geen gevoel heb dat ik ongi moet worden. Maar aan de andere kant ben ik bang voor een teleurstelling. Wat is dat wachte toch moeilijk. Morgen ga ik testen. Wie nog meer? Groetjes sabrina
Hoi, Heb vanmorgen getest, maar helaas negatief. Moest afgelopen zaterdag ongi worden. Voel af en toe wel wat krampjes, maar anders heb ik ook altijd erg gevoelige borsten, daar heb ik nou ook totaal geen last van... Hoop natuurlijk dat ik zwanger ben, maar ik ben er bang voor..
hey meiden... Mocht eerder naar huis van mn werk, het was rustig. Was ik heel blij om, want ben wederom ontzettend misselijk! Ben meteen naar de winkel gegaan om een test te halen, helaas WEER NEGATIEF! bah zeg, baal hier zo van! Wanneer moet ik nou in godsnaam weer gaan testen? pff echt niet leuk meer! Het was dan wel niet met ochtendurine, maar ja. Zou het helpen als ik morgenvroeg nog een testje waag? Verschrikkelijk dit zeg, om zo in de onzekerheid te zitten! Beginneling, jij ook negatief, balen meid!
ze zeggen dat ochtendurine geconsentreerder is. Dus je kan eventueel nog een testje op een ochten doen. Balen zeg dat de test negatief was. Ik zit ook nog vol in afwachting.
Ik heb vandaag (voglens een normale cyclus) ook mijn nod. Ik heb ook nog geen ongi gezien. Ik weet alleen niet waar ik van uit moet gaan. Aangezien dit mijn 2e keer ongesteld wordt na het stoppen met de pil. Maar ik ben al bijna een jaar gestopt, dus de hormonen moeten er nu wel uit zijn! Ik duim met jullie mee. Wanneer zouden jullie in mijn situatie een test doen? Liefs!
Pfff.. wat lastig he meiden!! Ik moet nu ook maar even afwachten.. Vandaag echt zo negatief getest als het maar kon, en vandaag of morgen mijn NOD. Wel eerste ronde na pil. Wat een geduld moet je hebben zeg.. Erg vervelend.. Je moet echt afleiding zoeken anders duurt iedere minuut wel een uur.. bah! Over een paar dagen ga ik nog eens testen, als ik nog niet lid van ut rode kruus ben geworden dan hehe
Om jullie op te beuren. Heb ook pas na een week positief getest. En hetzelfde bij mijn eerste zwangerschap
spannend he meiden?.. ik zit in hetzelfde schuitje,..... geen ongi te bekennen, maar durf nog niet te testen.. inderdaad ook bang om teleurgesteld te raken... ook is het mijn eerste ronde, dus ben bang dat mijn cyclus gewoon nog niet op 28 dagen zit... bij de eerste keer stoppen met de pil was mijn cyclus de eerste 3 rondes 28 dagen, daarna liep het op tot 36 dagen...na 11 rondes was ik zwanger... kan me haast niet voorstellen dat ik na 1 ronde al zwanger zou zijn...durf het niet te dromen eigenlijk... dus....inderdaad in onzekerheid net als jullie.. liefs en sterkte!!