kan zeker nog het uitwerken van de pil zijn! wat een troep is het eik he?grr ik heb mede dankzij de pil en destijds roken een herseninfarct gehad dus voor mij geen pil meer
joanne, bedankt voor je reactie! heel fijn om te horen! voel me namelijk wel zwanger.. misschien een beetje raar om te zeggen, maar voel het wel zo! riv, ohh jij ook al negatief getest.. Balen zeg! knuff!! danielle, ga je morgen nog testen? daan04, ik zal als ik jou was nog even wachten, aangezien je vorige cyclus erg lang heeft geduurt. Nou even op bezoek bij me mams, heb de neiging om het haar te vertellen, dat ik zit te wachten op mn menstruatie of een positieve test. Ben benieuwd of ik me in kan houden.. Kussies Zal ik morgen nog gaan testen?
Ik ga morgen ochtend wel testen en hopelijk met een positief resultaat zodat mijn dag niet meer stuk kan. Maar ik ben bang voor een teleurstelling. Alle dames die op het punt staan om te testen ik duim voor jullie allemaal. Groetjes sabrina
Wens iedereen die morgen gaat testen heel veel succes.. Ik wil eigenlijk wachten tot donderdag, als de ongi er dan nog niet is.. Maar ja, tot nu nog geen enkele kramp gemerkt.. Mijn cyclus is van 22-24 dagen, dus die dagen ben ik nu wel voorbij.. Maakt het nog uit met welke test je gaat testen?? heb vanmorgen met clear blue getest.. je hoort ook wel veel goede dingen over kruidvat 2 voor 5 testen..
clearbleu heeft meer hcg nodig voor positief resultaat dan de kruivat 2v5euro zelf haal ik ze bij trekplijster maar das een zelfde test als de kruidvat met pipet @kis nee ga niet meer testen heb mn ei denk pas gisteren gehad vandaag zijn mn borsten meer pijnlijk dan gister ochtend.. moet dus nog 2 weken wachten tot dag 44 wel te verstaan pff
ai ai ai.... heb hier ineens last van buikpijn.. Ben nu heel bang dat ik morgen ongi ga worden.. *snik*
@kiss87; En ben je ongi geworden. Ik hoop het niet Ben zelf ook nog niet ongi geworden, had vanmo een vroege dienst en mijn man werd wakker en vroeg als 1e.. En, is opoe er al?? Dat vond ik wel leuk.. Hij is meestal een rustig type, die gewoon rustig afwacht en zich niet gek laat maken... Ik hou jullie op de hoogte.. Werkse vandaag allemaal!!
nou hier nog steeds geen menstruatie! Gisteren toen ik lekker plat in bed ging liggen ging de buikpijn weg. Heb verschrikkelijk geslapen, kon niet in slaap vallen, constand draaien, half uurtje slapen en weer wakker.. grrr.. Ben dr opt moment gewoon veelste veel mee bezig! Heb ook vanmorgen, dit keer met ochtendurine, een test gedaan... maar weer negatief. Snap hier gewoon echt niets meer van! help help help.. word gek!
Bij mij gaat het denk ik wel komen.. Bij het afvegen een rode veeg. Nog niet echt bloed, dus wie weet heb ik mazzel, maar ik ga er wel vanuit.. Balen!! @kiss87 Hopen dat het zo blijft.. Succes!!
oh beginneling dat zou echt balen zijn! Maar aan de andere kant, je hebt dan wel weer duidelijkheid.. Vind het echt naar om zo in de onzekerheid te zitten. Ken dit ook niet van bij mn zoontje hoor. Toen testte ik meteen op nod vet positief!
Ja, dat heb ik ook. Aan de ene kant heb je duidelijkheid, en blijft mijn cyclus redelijk regelmatig, maar aan de andere kant hoop je het stiekem. We zijn nog niet heel erg lang bezig, sinds april met de pil gestopt.. Maar mensen om ons heen zijn altijd zo zwanger, als je hun verhalen moet geloven... Nou ja, we wachten rustig af..
ppfff als mn zoontje straks naar bed toe gaat ga ik lekker met hem mee doen! ben zo ongelovelijk moe!!! heb natuurlijk vanacht ook ontzettend slecht geslapen. kussjes
Ik doe ook nog even mee.. Word er knetterknettergek van!! :x Ik "voel" me zwanger, ff stom gezegd.. Maar de testen allemaal negatief. Al een paar dagen overtijd nu, maar nog geen ongi inzicht op pijnlijke borsten & een paar buikkrampjes na. .. Laat mij maar gewoon lekker ongesteld worden i.p.v deze onzekerheid.. grr Liefs!! xx
Ja ik begrijp wat je bedoeld, dat heb ik ook.. ik ben ook ongeveer de 23ste van augustus gestopt met de pil, dus ik hou jou in de gaten Iris89 haha. We zitten in het zelfde schuitje zo ongeveer. Ik hoop dat het raak is voor ons allemaal!!
Helaas, we gaan voor de volgende ronde.. Ben vanmo ongesteld geworden.. Succes met het wachten, meiden!!
Haha zou wel leuk zijn als we uiteindelijk TOCH nog positief testen Maargoed ik acht de kans toch wel klein hoor.. dan zou hij nu wel positief moeten zijn lijkt me...
Ja idd, de kans is klein, maarja je weet maar nooit. Ik probeer er niet te veel aan te denken en maar gewoon af te wachten, volgende week doe ik pas weer een kruidvat testje als ik nog niet ongi ben en als die weer negatief is, tja, dan is het maar afwachten..
ja dames ik doe ook nog mee met 4 dagen over tijd en geen ongi in zicht maar ook nog steeds geen posi test vanmorgen. Ik baal ontzettend.:x
tjonge jonge, sabrinasieraden, jij ookal!! *knuff* weet ook gewoon ff niet meer wat ik moet denken. Als ik niet zwanger ben, dan hoop ik dat ik snel ongi word.. maar dit nuttelose wachten schiet gewoon niet op!!!