Danielle, het is zeker vervelend! Zie dat je niet meer zwanger wilt worden???? Of dat nog wel, maar er gewoon niet meer mee bezig willen zijn? Ik wou dat ik er minder mee bezig kon zijn zeg...
Hoi Dames, Hier ook nog geen ongi te bekennen. zelf geen bruine afscheiding. Ik ben nu 3 dagen overtijd. Ik heb gisteren een test gedaan en die was negatief. Ik ben vanmorgen na de gyn geweest. Mijn cystes zijn gelukkig weg. Maar ze kon niks zeggen over een evt. zwangerschap. Ik moet een week afwachten en dan weer testen. Iedereen succes he. Hou moed. Liefs en xxx voor iedereen.
kis idd we zeggen nu gewoon dat we niet meer willen en laten ondertussen de natuur zijn gang gaan miss heeft jullie ei wel wat later plaats gevonden dan je denkt en test je wat later positief!
Danielle, neem lekker je rust meid! komt helemaal goed met jullie! Hier steeds steekjes in mn buik, niet echt onderin, maar aan de zijkant. Geen ongipijn in ieder geval. Maar ja blijf gewoon afwachten. Denk dat ik vant weekend nog een testje waag, en anders maandag. liefs Kiss
hey meiden, ik heb gisteren morgen getest maar negatief! als ik over een weekje nog niet ongesteld ben ga ik weer eens testen. vorige cyclus duurde 43 dagen... volgende maandag zou precies weer 43 dagen zijn.. ben benieuwd! soms voel ik me wel zwanger: af en toe van die vlagen van misselijkheid enzo... bij de zwangerschap van mijn zoontje was ik al 7 weken toen ik echt klachten kreeg(en het ontdekte!)
neej. ik was toen eind december gestopt met de pil en had in januari mijn pilongi. half februari (de 14de, valentijn en verjaardag van vriend) getest want werd niet ongesteld. en toen een heeeeeel licht lijntje. maar zo onervaren wij toen waren dachten we stellig dat het een indrooglijntje was... paar dagen later heeel licht bloedverlies paar dagen lang en gedacht dat dit mijn maandstonden waren. 2weken later heel de tijd misselijk en ook werd ik ziek van etensgeuren enzo. en toen nog test gedaan! de Test streep stond er eerder dan de controle streep :d zo zwanger waren we! bij de bloedtest bleek dat ik al 7 weken was was echt wel heelijk! want die "crusiale" 13 weken waren echt zo voorbij!
Nou..voor mij is deze ronde voorbij. Hmpf. Ben vanavond ongesteld geworden. Achja nieuwe ronde nieuwe kansen
Aha Sharon, en daarmee was je inderdaad al 7 weken verder! iris89, jammer meid, veel klusplezier in de volgende ronde!
Vervelend maar je was vorige maand toch met de pil gestopt? dan weet je ook niet hoelang je cyclus is of ben je al langer gestopt?
jeetje zeg, ben nu al 5 dagen overtijd.. Ga vandaag niet testen, doe ik pas vant weekend. Als ik dan nog niet ongi ben en geen positieve test dan ga ik de dokter bellen maandag. Mijn cyclus vanaf januari is: 29-28-27-28-31-31-30-28 Zit nu al op 34??? heel vreemd hoor!
Heb vandaag een dagje vrij, verschrikkelijk is dat zeg, nu duurt de dag nog langer!! pfff Ik wil gewoon niet meer in die onzekerheid zitten!!!
Nou Riv, denk serieus dat ik zwager ben. Ik hoop het niet alleen, maar denk het gewoon echt! Op de 1 of andere manier voel ik me ergens net zo als bij de zwangerschap van mn zoontje. Kan bijvoorbeeld mijn buik niet meer intrekken, wat ik normaal wel kan.. nu is dat pijnlijk, voelt alsof ik flink buikspieroefeningen heb gedaan (wat ik dus niet heb gedaan).. En als sinds het avond eten een opgeblazen gevoel. En kan ineens om alles huilen, ergg irritand. Reed net auto, en bekeek in de spiegel mn zoontje die heerlijk in de stoel aan het slapen was.. ohh tranen over mijn wanger, zo dol gelukkig ben ik met hem.. nou, om daar nu ineens voor niets om te gaan huilen En iedere keer boertjes.. Nou ja, en zo zijn er steeds van die dingen dat ik denk, huh, dit had ik alleen bij de zwangerschap!!! Zaterdag of zondag ga ik weer testen, tot dan blijf ik helaas in onzekerheid.. tenzij ik ongesteld word, maar ik ga ik niet meer vanuit (al zou de klap ontzettend groot zijn als ik wel ongi word!!)
Hey Kiss.. Leef met je mee, ben ook al een week overtijd en nog niks. Gister en vandaag wat rose afscheiding, dus ik dacht, daar komt mn ongie aan, maar nou vanmiddag niks meer...heel vreemd! Had vorige week 1 dag na nod getest maar die was negatief, tevroeg of toch niks. Ga morgenochtend er nog 1 doen en dan zien we t wel. Tis wel mn 1e ronde, maar heb m niet zo heel lang geslikt, vanaf april en bij mn zoontje had ik mn langste cyclus zonder pil 35 dagen en die ben ik nu ook voorbij. Dus we zien t morgen wel! Hoop dat jij zo ie zo een posi-test hebt joh, zooo onzeker dit... Succes meid! liefs...
hey kiss, 1 vraagje... als je echt zo denkt dat je zwanger bent en je hebt alle symptonen.. waarom dan pas van het weekend testen? ik zou dat echt niet kunnen opbrengen. beter meteen testen, dan is de stress weg en weet je het zeker... toch?
Dag 34 van mijn cyclus die normaal 28 dagen is. en geen roze verlies of ongi. Wel elke morgen een rare smaak in mijn mond, en met vlagen misselijk. Ik blijf negatief testen Hoe is het verder bij jullie? Groetjes Sabrina
Nou sharon, omdat de kans dat ik toch ongesteld word ook bestaat! en heb natuurlijk al een aantal testen gedaan. Dan liever nog even afwachten, testen worden me veelste duur op deze manier!! En dan kan ik nog wel 2 daagjes wachten. Hier niet zo goed nieuws, behoorlijke buikkrampen, ben nu echt bang! Kan dr wel om janken! Maar als ik echt ongi ga worden heb ik in ieder geval duidelijkheid.
bij de zwangerschap van mijn zoontje testte ik pas 1 week na nod met ochtendurine licht positief. Ik heb het toen zelfs na twee dagen nog een keer getest omdat het zo zwak was. Toen werd hij duidelijker.
Helaas net ongesteld geworden... Ben dr echt verdrietig van! Deze maand had ik echt hoop.. Helaas. Ik hoop op meer geluk deze maand!