*knuffel* Jammer kiss87! Ik hoop dat het de volgende ronde raak is! Hier nog steeds geen ongi, wel krampen... En af en toe misselijk, maar zoals je gemerkt hebt, kan je lichaam je goed in de maling nemen! Ik wacht het wel mooi af. Als ik over een week ofzo nog niet ongesteld ben dan kijk ik wel even weer (als ik dat volhoud!!). Liefs!
Meiden wat jammer dat de ongi is doorgebroken. Maar sorry dat ik het zeg jullie weten wel waar je aan toe bent. Ik ben nu 6 dagen over tijd en ben behoorlijk misselijk met vlagen. maar nog geen ongi gezien en ook nog steeds geen posi test Ik blijf maar wachten, wachten en wachten op wat komen zal. Groetjes Sabrina
hey danielle, ook al ongi.. Hey gave banner!! Zal zo eens een kijkje nemen op jullie site. Sabrina, spannend meid.. Hoop echt voor je dat je binnenkort positief test. Wanneer ga je testen? Daan04, mijn lichaam heeft mij wel in de maling genomen, maar heb nu ook griep. Dus misschien had de langere cyclus daar mee te maken?!en die symptomen? Heb kriebelhoest en ben benauwd,vooral snachts. Heb koorts, misselijk.. En flink buikpijn van de menstruatie.. Ben begonnen met temperaturen, om hopelijk zo iets meer duidelijkheid te krijgen.. Maar moet eerst de koorts afzakken, haha!
he kiss...wat jammer...zit eenbeetje in het zelfde schuitje als jij zat... overtijd, maar test negatief vanochtend... ik hoop maar dat ik nu ongesteld wordt... liefs
Nog steeds niet positief getest, en ook nog geen ongi gezien Waar draait het op uit wel zwanger of niet zwanger. Ik wacht tot dinsdag en dan ga ik langs de dokter kijken wat die er van zegt. Groetjes Sabrina
Ik heb vandaag ook negatief getest.. vandaag is mijn NOD, dus nog niet overtijd. Maar ook ik heb geen ongi-gevoel niks.. beetje drukkend gevoel op mn buik maar verder niks. Ik ga er na die negatieve test maar vanuit dat ik vandaag of morgen ongesteld word.. Succes iedereen
lol, ik ga morgen nog maar eens een testje wagen... ik weet nu zelfs al niet meer hoever ik nu overtijd ben :S:S!! volgens mij al bijna 2 weken... voel me helemaal niet zwanger eigenlijk... wat denken jullie? nog ff wachten of testen? dit is de 2de x dat ik ongsteld zou moeten worden na mijn pil. vorige cyclus zat op 43 dagen geloof ik...
Hey Sharon, op welke dag zit je dan nu? Al over de 43 dagen? Wel spannend, je zou kunnen testen. Ben heel benieuwd! hoop het echt voor je!
hey, neej als ik goed tel is het vandaag dag 43??? moest normaal de 15de ongesteld worden.. was het al een beetje vergeten eigenlijk hoever ik nou precies overtijd ben. ik denk nu 15dagen ofzo
Goedenavond dames... Ik kwam jullie toevallig tegen en dacht: heeey even lezen. Met als gevolg dat ik ook nog even n berichtje na wil laten. Wij zijn in november al 2 jaar bezig voor n kleintje.. heb al 3 miskramen gehad... mijn cyclus ligt sinds mn curretage tussen de 23 en 25 dagen in. Vorige maand was ie 23 dagen. Nu zit ik al op dag 27 en heb de volgende symptomen: * met vlagen misselijk * soms rare smaak in de mond * moe * duizelig (heel erg) * warm en dan weer koud * hoofdpijn * last van obstipatie * buikkrampjes * vergeetachtig * wat gevoelige borsten * vaak plassen * merk rare geurtjes beter op nu Heb eergisteren getest en vandaag en allebei negatief. Ik weet niet wat ik hiermee aan moet. Vorige maand had ik nergens last van en werd ik ineens ongi maar 1 maandverbandje op de 24 uur en maar 3 dagen ongi geweest.. dus dat was niks! Nu zit ik op t wachtbankje. Ergens vermoed ik dat ik zwanger ben maar durf er niet aan toe te geven omdat ik al zo vaak teleurgesteld ben geweest! Ik wens jullie n fijne avond toe
Goedemorgen... Ik ben weer voor de zoveelste keer enorm voor de gek gehouden door mn lichaam.... Wordt ik net wakker... ga naar de wc... niks in mn maandverband... MAAR helaas wel met afvegen aan papiertje. Nu ga ik n minuut of 5 geleden weer naar de wc en nog steeds niks in maandverband maar wel met afvegen dus ben bang dat ie vandaag door zal breken. Hoe is het hier met jullie?
Hey Miranda! Wat balen zeg dat j toch ongesteld bent geworden! Mijn lichaam heeft mij ook behoorlijk voor de gek gehouden! Succes in de volgende ronde. Sharon & sabrina, hoe is het met jullie?
hey Miranda, ik heb precies t zelfde als jij, zelfde cyclus enzo en ik ben ook nog nie ongie. Had vorige week ook rose verlies, maar t heeft niet doorgezet, t was ook maar minimaal! 2 x negatief getest, dus dan zal t nou ok wel nie meer. Begrijp jij t nog??????? Liefs...
Dag 11 overtijd. Net met de huisarts gebeld en ik mag morgen bloed laten prikken. Ben benieuwd. Groetjes
Hier ook nog geen ongi te bekennen!! Ik ga wel 10x per dag voor niks naar de wc, wordt er gek van.. Probeer maar beetje afleiding te vinden..
Hallo Dames! FF een berichtje om jullie op te beuren! Ik testte begin van deze zwangerschap na 10 dagen overtijd pas positief! De verloskundige heeft het uitgerekend samen met de echo (lengte van de foetus) en het klopte precies! Dus volgens haar gewoon een "late eisprong" gehad. Terwijl ik toch een redelijk regelmatige cyclus had. Iedereen heel veel succes met zwanger worden! En blijf hopen... geef de moed niet op! Gr. Trix