Nou normaal gesproken ben ik de eerste 2 dagen juist best veel ongi... maar nu vanaf vanmorgen 7 uur maar n vlek gespot die niet groter is dan dan 2,5 cm groot en 1,5 cm breed. Weet niet wat t is.... vorige maand ook al zo'n rare ongi gehad. Als dit morgen nog zo is bel ik even naar de vk.
hey, hier nog steeds niet ongi. nog niet getest ook niet. voel me niet zwanger dus denk dat het van het ontpillen is. als ik van het weekend nog niet ongi is test ik nog een x. dacht vandaag: mss toch zwanger want voelde me erg misselijk. maar heb denk ik gewoon een virusje, veel naar de wc enzo... ik wacht nog even af
hoi meiden, ben ook 3 dagen overtijd heb zo het gevoel dat het raak is deze keer.. maar las net de berichtjes van Kiss en dan denk ik shit.. ik hoop niet dat mijn lichaam me in de maling neemt maar Kiss, kan het niet zo zijn dat je 'even' zwanger bent geweest? omdat je toch echt dat gevoel had? mijn kwaaltjes zijn: gloeiwangen hoge temp hartkloppingen af en toe opgeblazen buik die ik niet in kan houden gevoelige navenpiercing beetje gespannen (.)(.) niet heel pijnlijk minder zin in koffie boertjes laten deze kwaaltjes heb ik de eerste 3 rondes niet gehad. heb gistermiddag getest (had wel water en thee gedronken) met cl digitaal, deze gaf niet zwanger aan.. grrrrrrrrrrrrr ik haat dat wachten en die onzekerheid! misschien morgenochtend opnieuw een testje wagen..
Laraxx... ik wil je niet ontmoedigen meis... maar deze kwaaltjes had ik ook bijna allemaal! Behalve die gevoelige navelpiercing... en nu ben ik heel raar ongi geworden!
Hallo dames, Hier nog steeds geen ongi te bekennen. Ben afgelopen week begonnen met Etos zwanger worden, dus hopen dat het nu doorbreekt. Of dat ik een positieve test heb . Maar ik ben nu al 8 dagen overtijd. Merk wel allemaal dingen, maar denk niet dat ik zwanger ben. Liefs!
oohh wat spannend voor jullie allemaal!!! @ laraxx, ik dacht echt dat ik zwanger was! ook omdat ik nog nooit overtijd ben geweest.. ben al bijna 3 jaar van de pil af! en mijn langste cyclus was 31 dagen! en nu ineens 34 dagen, heel vreemd. Maar 1 dag na mijn ongi ben ik ziek geworden!! hele hoge koorts echt griep dus.. zelfs nu ben ik nog aan het herstellen, bijna een week later.. dus achteraf denk ik dat ik daarom misschien een langere cyclus had, omdat ik dus ziek aan het worden was.. en misschien voelde ik daarom van alles?! Denk niet dat ik misschien een vroege miskraam heb gehad, omdat ik helemaal geen postieve test heb gehad. Deze maand ga ik beginnen met temperaturen, in de hoop dat ik mn ei beter kan vinden!! Moet eerst de koorts helemaal weg zijn, hihi, anders heeft temperaturen ook geen nut, hihi! succes meiden!
@miranda, ooh balen is dat ofniet... als ik ongi word snap ik nix meer van mezelf heb sinds gisteravond blauwe adres op mn (.)(.). nooit gehad.. @Kiss87, ja ik heb ook getempt en kwam er achter dat mn ei op de 17e was ipv de 14e.. Dus de enige verklaring die ik heb is dat er nog niet genoeg hcg in mn urine zit... (zou dus eigenlijk vandaag pas 1 dag overtijd zijn). vanochten was cl digitaal weer 'niet zwanger' Ga vant weekend nog n keer testen...
Vanmorgen bloed laten prikken. Kom je daar de wachtkamer binnne netjes om 9 uur. Zit het helemaal vol. Nou heb ik het niet zo op prikken dus was al wat zenuwachtig. Om 10 uur werd ik eindelijk geroepen en werd er een buisje bloed afgenomen. Geeft die dame aan dat ik vrijdag naar de huisarts mag bellen voor de uitslag zo lang nog wachten Ik word echt onzeker over mijn eigen lichaam. Ik voel me anders dan normaal maar ik weet niet of het ontpillen is of zwanger. Ik hoop voor vrijdag dat de huisarts zegt dat ik zwanger ben, dan zou het een heel goed en gezellig weekend worden. Mijn man vraagt ook standaard elke morgen en hebben we al bezoek van opoe En als ik dan zeg van niet heeft ie zo'n lach op zijn gezicht Meiden voor iedereen heel veel succes gewenst. Nog even een mededeling ik vind het heel fijn om mijn verhaal hier te kunnen delen want zo kan je er toch over praten met andere mensen die ervaring erover hebben. Bedant iedereen. Groetjes sabrina
Hallo, ik had bij mijn 1ste ook een late positieve test,volgens mij na ongeveer na 1.5 week,dus meid nog alle hoop,ben nu zelf ook 4 dagen overtijd en ook nog een negatieve test,ik weet hoe je je voelt,je wilt het graag weten!
Hoi, vraagje; zijn indrooglijntjes altijd heel dun (als een penstreep) of kunnen ze ook net zo breed zijn als de controlestreep? Ik wil namelijk net mijn negatieve test van gister weggooien en ik kijk nog even en ik zie een heeeeel vaag 2e brede streepje, beetje oranje/rozig... Nu is het stripje wel wat gelig gekleurd van mijn opgedroogde urine dus kan de kleur niet erg goed onderscheiden... Het zou toch niet....?
Je mag na 10 minuten niet meer van de test lezen want dat is indrooglijntje. De test moet binnen n bepaalde tijd moet ie n 2e streepje aangeven en als ie dat niet doet dan is t dus negatief! Sorry meis denk dat t negatief is... hoop natuurlijk voor je dat t postief is maar ik ben bang voor t andere.
Ik duim voor jullie allemaal!!!! Helaas weet ik hoe rot het is om overtijd te zijn! Hoop echt dat ik deze maand een normale cyclus heb en niet zo in spanning hoef te zitten!
IK! Normaal moest ik 15 september (28dagen cyclus gerekend) ongi worden. niets... normaal zou ik pas maandag testen maar ik dacht, ach waarom niet nu? getest en dit is het resultaat Best duidelijk he?? sebiet even een afspraak maken met de dokter voor een bloedtest njah, niet voor de zekerheid want ben vrij zeker van mijzelf nu. maar meer voor te weten hoelang ik nu zwanger ben. want dat is een raadsel voor mij Ps. de steep stond er na 20seconde ofzo!
Sharon... dat is nog ns n vette posistreep zeg!!! Heel hartelijk gefeliciteerd... hoe lang was je nu overtijd? Heel veel geluk met je zwangerschap
hihi, ben de tel een beetje kwijt. ik moest normaal rond de 15de mijn nod hebben! maar mijn vorige cyclus stond op 43 dagen. als ik die aanhoud dan zou ik vorige maandag mijn nod gehad hebben.. nu dus denk ik een dag of 20 overtijd (als ik de 28dagen cyclus aanhoud) geen idee hoelang ik dus zwanger ben! sebiet even dokter bellen voor bloedtest dan weten we het zo
dat hoop ik ook de volgende ronde.. ben vanochtend toch ongi geworden, mn lichaam heeft me deze keer goed voor de gek gehouden, volgende maand trap ik er niet meer in!! Gefeliciteerd Sharon!!!!
Hallo Sharon, Ik kan niks anders zeggen dan gefeliciteerd. De streep is duidelijk genoeg. Ik krijg morgen de uitslag van de bloedtest, ben benieuwd. Groetjes en succes. Sabrina
van harte gefeliciteerd sharon!! Die knalt er echt vanaf geniet er lekker van! maar wanneer had jij voor het laatst nega getest?
Sharon van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! das wel heel duidelijk en dan ook nog zo vroeg. Ik hoop over 2 weken ook zo'n test in handen te hebben. xxx linda