Helaas de bloedtest was negatief. De dokter wist alleen niet waar de misselijkheidsklachten en braakneigingen dan vandaan kwamen. Hopelijk breekt de ongi nu snel door en dan gaan we verder naar ronde 2. Hoop voor jullie op een positief resultaat duim voor jullie. Groetjes Sabrina
Hey meiden!! Sharon, wat geweldig nieuws, gefeliciteerd!!!! Sabrina, oohh meid wat balen *knuff* hoop dat je snel ongi word, zodat je aan een nieuwe ronde kunt beginnen. monieqje, ik zie echt geen 2e streep sorry. Als je er van overtuigd bent dat je er toch 1 ziet, gewoon over een paar dagen nog eens testen. dan moet ie al wat donkerder zijn.
hoe is het met de dames hier? deze ronde meer geluk..?kis door naar ronde 6 zag ik.. jammer meid sucses volgende maand hier dag 32 nog niks maar mn cyclus wisselt nogal hihi
Ik kan me wel bij jullie aansluiten. Vanmorgen getest, helaas negatief. Ik ben in april gestopt met de pil. Afgelopen maanden varieerde mijn cyclus van 29, 30, 31, 32 en 33 dagen. Vandaag is dag 34. Maar helaas dus een negatieve test. Wel allerlei rare klachten zoals misselijkheid 's nachts, weinig kunnen eten, gevoelige tepels. Vorige week had ik de hele tijd menstruatiepijnen, maar er brak niets door, alleen helder slijm. Kan dus niets anders doen dan wachten denk ik.