Ik heb een vraag.. : Kun je zwanger zijn.. als je temp eigenlijk laag is ? Ik zit nu op 43 dagen .. en heb 1 test gedaan en natuurlijk negatief.. ik had ook wel mn temp bij gehouden .. zoals je kunt zien .. maar je leest ook wel eens, dat ze overtijd zijn en negatieve testen.... en toch zwanger.. Bedoel .. vraag het jullie maar even .. voor dat ik mezelf nu helemaal gek ga maken ?! Liefs Rachell
Hoi, Ik denk dat je gewoon langecyclus hebt, ben je net van de pil af misschien? Het lijkt eropdat je ook nog geen esprong hebt gehad als i puur naar je kaartje kijk.... sorry groetjes Ting
Jaa ofniet.. moet zeggen dat ik wel later ben begonnen met tempen .. maar is toch raar !! ? Ik wist niet dat dat kon .. dat je helemaal geen ei hebt verdorie .. :'( Uhm nou ik heb in aug/sept de pil helemaal laten staan .. ( heb hem nooit echt helemaal zorgvuldig geslikt hoor) dus lijkt me sterk dat het aan het ontpillen kan liggen ) toch ?
2a70f4 Ovulation Charts Kun je mijn kaartje zien? Ik heb ook een lage temp. Ik weet ook niet zo goed wat ik hiervan moet denken.
Hee sanne.. ja ik zie het.. hmm net zoo vaag als die van mij dus haha maargoed bij jou heb je nog wel kans.. als je temp maar niet lager word.. als je laagste temp voor je ei ..! ( volgens mij) heb jij gestest dan ??
Inderdaad ook niet echt een korte cyclus. Duurt echt lang het wachten met zo'n lange cylus. Bij mijn zoontje van 8 maanden was ik de 2e ronde al zwanger dus ik weet dat het wel mogelijk is, dat scheelt weer maar echt handig is het niet. Toen heb ik alleen dus niet getempt dus ik weet niet hoe hoog mijn temp was.