Hallo iedereen, Ik weet niet meer wat ik ervan moet maken hier. Wij zijn al een tijdje bezig om zwanger te geraken. Mijn vorige ronde verliep heel raar met allerlei symptomen en 4 dagen overtijd waarna ik mijn menstruatie kreeg (allez dat denk ik toch). Deze ronde is ook weer vreemd. ik zou afgelopen week mijn eisprong moeten gehad hebben (ik had toen ook wat rekbaar, draderig slijm). Ik heb dan ook een ovulatietest gedaan en die tekende licht positief dus zijn we aan de slag gegaan. Toen ik midden vorige week mijn wat buikpijn kreeg dacht ik dat mijn ei daar was. Nu kreeg ik afgelopen weekend terug van dat vruchtbare slijm en ben ik opnieuw gaan testen voor een paar dagen en telkens verscheen er een licht streepje dat gisteren en vandaag wat donkerder was. Hierdoor ben ik dus gaan twijfelen of ik verleden week mijn ei wel gehad heb. Vandaag had ik ook last van buikpijn die wat verspringt van de ene naar de andere kant. Meer een zeurend gevoel met af en toe wat scherpe steekjes. Nu ontdekte ik net dat ik weer wat meer slijm verlies en dat het wat heel licht roze kleurt en met wat kleine 'draadjes' of 'vlekjes' bloed erin. Nu weet ik het dus helemala niet meer he! Wat denken jullie? Nu pas mijn eisprong? of innestelling?
Waarom heb je niet doorgetest de eerste keer? Als hij een licht streepje heeft dan wil dat helaas niks zeggen over een aankomende eisprong! Ik zou volgende keer door testen totdat je zeker weet de je ei geweest is. Die kleine bloeding kan inderdaad een innesteling zijn of je eisprong.