Wie herkent dit? Het is soms echt niet te harden de jeuk, maar ik heb geen uitslag! Komt het door de winter?
Ik heb dat op 1 plekje op mijn rug. Pak echt alles wat ik tegen kom om daar te krabben als het zo jeukt. Heb dat inderdaad 1x per jaar een aantal weken (maanden?). Is niets te zien maar ga kapot van de jeuk!
Mijn eerste idee was dat het door de droogte komt. Verwarming veel aan en te weinig vocht in huis, te heet douchen. Ik zou dus proberen of het over gaat met een crème.
sterkte, echt akelig! goed invetten met zalf met weinig parfum. Minder vaak douchen en korter op een lage temperatuur, weinig parfum gebruiken. Ook last van gehad! Bij mij kwam het door droge lucht door de verwarming en iets te lang en te vaak douche daardoor droogde mijn huid uit. Wel goed kijken of er geen rare vlekjes of bobbeltjes zijn voor de zekerheid, maar dan stond het vast wel in jouw omschrijving
Ik heb dat op mn arm gehad. Continu jeuk en niks te zien. Ik had nog een tube lidocaine creme thuis en die smeerde ik erop. Hielp als een tierelier.
Ik heb het in sommige situaties door medicijnen.. Zou het zoiets kunnen zijn? Dan zie je niks van buiten en heb dan met name jeuk op mijn bovenbenen en armen... Krab me dan tot blauwe plekken aan toe...