Had gisteren al een topic geopend maar daar kwam niet veel reactie uit waar ik echt wat mee kan. De cyro's zijn bij de bevruchting ingevroren omdat in duitsland niet is toegestaan om embryo's in te vriezen. Dus ze zijn bij bevruchting in gevroren en hebben geen deling gehad. Nu heb ik maandag 5 maart 5000 pregnyl gezet en donderdag ( dag voor tp) de cyro's ontdooid. Deze waren vrijdagochtend 2 en 3 cellig, smiddags tp en volgens de embryoloog waren het toppers. Hij vertelde ook dat ze wellicht al verder doorgedeeld zijn omdat ze smorgens vroeg hadden gekeken en smiddags niet meer. Maar nu had ik gisteren best wel buikpijn, het begon eerst alleen als ik moest plassen en smiddags werd het wat gevoelig en s'avonds had ik aanwezige buikpijn. Vandaag voel ik nog wel wat, maar het komt en gaat en is lang niet zo erg. Herkent iemand dit en heeft toch een positief verhaal of is dit echt nu al over zoals mijn gevoel dat nu zegt. Vanmorgen overigens nog ter ondersteuning 5000 pregnyl moeten spuiten.
dat weet je natuurlijk nooit....pas als je ongesteld wordt(of een positieve test hebt)Ik weet wel dat krampen niks hoeven te betekenen.Het kan ook juist positief uitpakken!