Ik weet niet of ik deze topic hier mag plaatsen maar ik wil dit zo graag delen. Na goed te hebben nagedacht, hebben we de knoop doorgehakt. Wij gaan voor de derde spruit . Omdat ik zelf een aandoening heb was het moeilijk om de beslissing te nemen. Op alle vlakken zit het ons mee (2 gezonde en makkelijke kinderen, financieel, onze relatie) alleen mijn eigen gezondheid, dat was een knelpunt. Maar daar gaan we iets voor verzinnen (hulp in huis oid). Ben zo gelukkig, nu maar wachten op een NOD-tje Nog meer moeders die voor de derde gaan?
Super leuk!! Hier wil mijn man het niet vanwege het gevoel en finacieel...hmm Maar ik wil zo graag. We hebben besloten om met de vakantie er over te hebben. Maar nu komt het ik ben miss weer zwanger van de derde... Ook welis waar ongepland, en en mijn man maakte laatst grapje dat hij het ook leuk zou vinden ben benieuwd... Spannend meid!
Wij gaan ook voor een derde... alleen eigenlijk nu nog niet meteen . Vanwege allerlei redenen komt het 'beter' uit als we nog even wachten, we hebben nu in principe afgesproken er in juli voor te gaan. Qua gevoel had het al veel eerder gekund (helemaal nu ik net een onverwachte zwangerschap en miskraam heb gehad en het even 'echt' was ), maar omstandigheden en situatie kun je niet negeren. Ik moet zeggen dat het wel wikken en wegen was, of het wel 'haalbaar' voor ons was. Hebben op zich stabiele situatie, beide een baan, een huis e.d. Maar onze oudste heeft autisme en vraagt aardig wat zorg/begeleiding, in ieder geval een stuk meer dan een 'normaal' kind. Heb me lang afgevraagd of ik dat wel zou trekken, met nog een kind erbij, in de periode dat het niet goed met hem ging. Maar inmiddels met alle zorg en kennis die we nu hebben, gaat het best goed en zien wij het zeker zitten! Maar we gebruiken dus nu nog anticonceptie (condoom) en ik heb nog niet echt een goed idee van mijn cyclus, heb het al jaren niet meer bijgehouden. Manlief beloofd dat ik dit nu netjes ga bijhouden, ha ha! Om de spanning een beetje op te voeren voel ik me wederom erg zwanger (precies als een maand geleden!), inmiddels dag cyclusdag 27 (na de miskraam), dus de dagen kruipen tergend langzaam voorbij. Tot menstruatie komt of er toch een testje positief wordt....
Hier precies het zelfde.. 9-01-12 bzz gehad en ook ongepland en daar door is het balletje meer gaan rollen dat ik een derde wil.. En hij moet er niet aan denken en nu denk ik ook dat het miss raak is.. Late ei sprong!
onder "zwanger zijn", "zwangerschap clubs" het kopje derde wonder clubje ben je van harte welkom! Hier zitten (gezellige) mama's die voor een derde gaan
Ik wil er echt pas aan meedoen als we of zwanger zijn of er echt voor gaan. Anders zit ik me op te vreten...haha..