wie ook last van bekken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vincel

Vincel Niet meer actief

Ik ben toevallig vandaag voor het eerst bij de Fysio geweest, van te voren wel even naar de HA geweest (zo blijft hij ook op de hoogte en krijgt hij het niet achteraf te horen van haar)

Ik heb veel pijn in mijn onderrug, heupen, liezen en onderbuik. een warme douche vind ik heerlijk, maar is maar voor korte duur. een zwangerschapskussen helpt bij mij niet voor het bij het slapen, ik slaap slecht door de pijn.

Ik werd alleen lichtjes gemasseerd, want ze durfde nog niet veel te doen vanwege de heftige klachten zei ze.

Op dit moment werk ik even niet (zie verhaal van werk en zwangerschap van mij)
    Ik heb nu veel meer rust en ik merk dat ik iets minder klachten heb. Luister naar je lichaam kan ik wel zeggen, al is het moeilijk soms.

gr. Maaike

2. Gisteravond zo'n hevige pijnaanval gehad, kon niet meer zitten of liggen. En lopen ging moeizaam.. Heb het ziekenhuis gebeld waar ik onder controle sta, en kon meteen langskomen.

De verloskundige die er was, heeft me geholpen, en die heeft aangegeven dat ik idd Ischias heb..

Met de kleine is alles dik in orde.. Gelukkig..

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hi,

Niet fijn dat je ischias hebt maar wel fijn dat je nu weet wat het is. En gaan ze er nog iets aan doen? Ik kreeg het advies om juist in beweging te blijven, haha maar ja dat was ff makkelijk gezegd dan gedaan ;)

Of krijg je fysio?

In ieder geval ook weer een geruststelling dat alles met de kleine dik in orde is he? Hihi daar maak je je vaak hoe dan ook wel ff zorgen om als je klachten hebt.

Succes en beterschap met je ischias...enneh ik zou zeggen:
    doe rustig aan of juist niet! :) ;)

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Vandaag voor het eerst naar Fysio geweest, heb oefeningen en tips meegekregen voor het lopen, moet met de voeten naar buiten lopen... lijk wel een kabouter nu volgens mijn vriend maar het helpt wel haha.
    Ik ga nu daar naar zwangerschapsgym. samen met andere vrouwen met bekkenklachten, krijg het ook nog vergoedt van het ziekenfonds :-D ik hoop dat dit alles mag helpen :)

5. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

15 dec 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    Hoi hoi ik herken het ook hoor kan er gewoon niet van slapen. Heb het aangegeven bij de gyn. Die vervolgens verbood om trappen te lopen, tja das lullig want ik woon op drie hoog zonder lift. . Nu ben ik pas 24 weken en ben zo bang dat ik knettergek word van het binnenzitten! Maar ja, wat niet gaat gaat niet het is niet anders in dit geval:( groetjes

6. Ik moet idd naar de fysio.. Dinsdag kan ik al terecht.. Verder wel in bewegin blijven, maar niet onnodig traplopen, en lage dingen uit keukenkastjes willen pakken.. En het warm houden..

En zo nodig een paracetamolletje..

Ach ja.. Tis voor een goed doel...

7. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Ik moet dinsdag voor het eerst naar de fysio. Ik verrek echt van de pijn, ik had gister een aardige dag, ook best veel gedaan dus....... en ja dat moet ik nu bezuren :(

Liefs Mariska

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja hoor inderdaad voor een heeeel erg goed doel!

En lekker er aan houden dus he? Hihi anders helpt het niet ;)

Hier ff minder bericht, mag niet meer werken nu...zal mn baas niet blij mee zijn. Maar ja. Niets aan te doen.

Werkte al halve dagen maar mag die laatste weken niet meer werken.

Dus nu al lekker rustig aan doen, ook wel lekker maar ja :rolleyes: zit wel met overdragen etc.

Nou ja haha is voor mij en ukkie beter dus heb vanaf nu vrij! :D

Deel Deze Pagina