Zwangerschaps zwemmen.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dalillah, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Is het aan te raden, of viel het tegen.

Ben benieuwd!

2. Emelkiz

Emelkiz Actief lid

20 dec 2007
    136
    0
    0
    almelo
    ik heb toevallig vandaag gekeken op de site van ons zwembad,, ik ga het wel doen,, lijkt me heerlijk,, weet alleen niet vanaf wanneer dat kan?

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik heb aan zwangerschaps zwemmen gedaan en ik vond het wel erg lekker, zeker omdat je even gewichtloos bent in het water. Vooral de ontspanningsoefeningen die wij aan het einde van de "les" deden waren erg prettig.
    Bij ons maakte het niet uit hoever je was in je zwangerschap. Ik ben zelf met 16 weken begonnen.

4. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Had het ook willen doen, maar lijkt me nu niet meer zo verstandig :|
    -xxx-

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Zwemmen in warm water is altijd lekker :) en hoe het is kun je alleen zelf uit proberen, want volgens mij hangt het een beetje van het zwembad en de lesgever af hoe de lessen zijn. Dat is hier tenminste wel. Ik vind het voor nu nog iets TE relaxt. Maar meedoen kan wanneer je wil. De 1 begint met 20 weken, de ander met 16 de ander pas met 24 en sommigen nog iets eerder of later.

6. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Ik doe het iedere week en vind het heerlijk, ben ,et 19 weken begonnen.
    Echt een aanrader en je hebt ook nog het gevoel dat je iets aan beweging doet!

7. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Ik ben 1 x geweest,maar dat gezeur over alle pijntjes die iedereen heeft ,heeft me doen besluiten niet weer te kome. Jammer,want op zich waren de lessen erg leuk.

8. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

haha..
    ik ben ook van plan om er eens een poging aan te wagen dus ben erg benieuwd..!

9. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Hoi, Hoi,

Ik heb het bij mijn eerste ook gedaan. Ik vond het leuk om te doen. Het idee dat je in beweging bent en ook ervaringen kan uitwisselen.

groetjes

10. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Helaas wordt het hier in de buurt niet gegeven wegens te weinig aanmeldingen.
    Anders had ik dat ook wel willen doen.

11. Ik doe het ook. Erg lekker en ontspannend. Ik ga samen met een vriendin :)

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik wilde het ook graag ,maar kon bij ons niet! vondt echt jammer! :(

13. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Ik wil ook nog gaan beginnen aan zwangerschapszwemmen. Lijkt me erg leuk.
    Nu nog wel een beetje vroeg om er mee te beginnen, maar ik denk er al wel serieus over na...

Groetjes misspiggle

14. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik heb heerlijk gezwommen hoor. Je doet leuke oefeningen en tussendoor kan je gezellig kletsen! Zeker een aanrader!

15. marloesss

marloesss Actief lid

17 okt 2006
    158
    0
    0
    Ik vind het heerlijk! Ben begonnen toen ik 20 weken zwanger was en ik doe het nu nog steeds. Het fijne eraan is, dat de oefeningen echt gericht zijn op zwangere vrouwen, je hoeft dus niet bang te zijn dat je verkeerde spieren belast. Ze houden ook goed in de gaten hoe je de oefeningen doet. Als ik erop terug kijk, vind ik het zwemmen eigenlijk fijner dan de zwangerschapscursus die ik gevolgd heb! Ik kan het dus iedereen aanraden!

16. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

en zijn er hier ook meiden die uit hengelo overijssel komen? of almelo?

17. Emelkiz

Emelkiz Actief lid

20 dec 2007
    136
    0
    0
    almelo
    ik kom uit Almelo.

18. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Is het echt alleen maar oefeningen voor de ontspanning. Of leer je ook nog iets over weeen enzo. Had namelijk geen zin in een cursus maar zou nog best wat meer willen weten daarover.

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    volgens mij is zwangerschaps zwemmen over het algemeen alleen oefeningen en lekker zwemmen en geen info, daarvoor moet je naar een 'droge' cursus

20. Emelkiz

Emelkiz Actief lid

20 dec 2007
    136
    0
    0
    almelo
    ik zou het voor de ontspanning doen...
    heerlijk.

Deel Deze Pagina